سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

طنز: علم منطق!


شهرام شهید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی در روزنامه شهروند نوشت:

- قبل از هرچیزی بگویم اگر من ٢٥‌سال است در مطبوعات کشور می‌نویسم و قلم می‌زنم و نق می‌زنم و... همه‌اش تقصیر خدابیامرز کیومرث صابری است. امروز سالگرد درگذشت کیومرث صابری‌فومنی یا همان گل‌آقای خودمان است. قبل از خواندن باقی مطلب یک دقیقه به احترام ایشان سکوت کنید.

- فردا روز کارگر هم است. خیلی هم مبارک باشد. روز کارگر شاید از معدود روزهایی است که ما با جهان در یک زمان برگزارش می‌کنیم. از این حیث می‌توان گفت کارگران با همه اقشار دیگر جامعه فرق دارند. دوستی می‌گفت، رانت از این بالاتر هم داریم؟ معلم‌ها، پرستاران، زنان و... و... و... همه روزشان داخلی است اما ما کارگرهایمان روزشان بین‌المللی است. بنابراین کیفیت زندگی کارگران ما هم حتما مطابق با استانداردهای جهانی است. بعضی وقت‌ها آدم حرف‌هایی می‌شنود که به بنیانگذاران علم منطق بابت این همه تلاش بی‌مورد ناسزا می‌گوید. یعنی وقتی می‌شود دست کرد، در انبان و یک منطق فوری رو کرد، دیگر نیاز به این همه مکتبخانه و دانشگاه نبود.

- در آستانه روز کارگر خبر رسید جمعیت بیکار کشور افزایش یافته است. همچنین درخبرها آمده بود، باید گورستان‌های جدیدی در اطراف تهران ساخته شود. خب یک راهش این است که این جماعت بیکار را بفرستند برای آن جمعیت ناکار قبر بکنند!

- یک طرحی قرار بود قبلا در مجلس تصویب بشود که گویا نشد. طبق آن طرح قرار بود به بیکاران کشور حقوق پرداخت شود. خیلی هم منصفانه بود. چون درکشور ما به درجه‌ای از شکوفایی ذهن و مدیریت رسیده‌ایم که کار مفید دوستانی که کار نمی‌کنند، خیلی بیشتر از برخی مدیران و مسئولانی است که کار می‌کنند و خب حقشان است بابت واردکردن ضرر کمتر به کشور حقوق هم بگیرند. نوش جانشان!

- همان‌طور که در دوهفته مانده به پایان مسابقات لیگ‌برتر فوتبال موقعیت تیم‌ها در بالای جدول رده‌بندی خیلی نزدیک به هم و به قول معروف مو به مو پیش می‌رود و هر سه تیم اول با ٥١ امتیاز منتظر لغزش رقبایند، در صحنه سیاسی کشور هم همین وضع وجود دارد و بعد از برگزاری انتخابات دیروز دور دوم مجلس همه خودشان را با ٥١درصد آرا برنده انتخابات می‌دانند. این‌طور که من فهمیدم تعداد کرسی‌های مجلس شورا به جای صد درصد چیزی حدود ١٥٠درصد است. چون اصلاح‌طلبان، اصولگرایان و مستقلان همه ادعا می‌کنند با ٥١درصد کرسی‌های مجلس برنده انتخابات شده‌اند.


ویدیو مرتبط :
علم منطق در حدود سی قرن تنظیم شده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انیمیشن طنز: منطق


انیمیشن طنز: منطق



در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
فیلم: وینسنت گربه ای با پاهای تیتانیومی