سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

صرفه جویی در برق با این محصول عجیب


به منظور کاهش در مصرف برق واستفاده کمتر از آسانسور!!



ویدیو مرتبط :
صرفه جویی برق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تاكنون بیش از 40 میلیون دلار در مصرف برق صرفه‌جویی شده است



 

 

 

تاكنون بیش از 40 میلیون دلار در مصرف برق صرفه‌جویی شده است

 

معاون وزیر نیرو:

تاكنون بیش از 40 میلیون دلار در مصرف برق صرفه‌جویی شده است

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از صرفه جویی 40 میلیون دلاری در مصرف برق از زمان آغاز اجرای مرحله نخست قانون هدفمندی یارانه ها در كشور خبر داد.

'محمد بهزاد' افزود: با گذشت بیش از 20 روز از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها افزون بر 400 میلیون كیلووات ساعت در مصرف برق صرفه جویی شده است.

وی پیش بینی كرد: با تداوم روند كنونی، ارزش صرفه جویی مصرف برق سالیانه افزون بر یك میلیارد دلار شود.

بهزاد تصریح كرد: در 20 روز نخست اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، افزون بر 105 میلیون لیتر مصرف سوخت گازوییل نیروگاه‌ها كاهش یافته است.

معاون وزیر نیرو با بیان اینكه میزان مصارف برق در برخی از مناطق كشور تا 11 درصد كاهش یافته، تاكید كرد: متوسط مصرف انرژی در كل كشور نیز 51/6 درصد كاهش نشان می دهد.

این در حالی است كه وزیر نیرو نیز پیش از این تاكید كرده بود كه با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، پیمانكاران بیش از گذشته وارد میدان عمل خواهند شد تا با حمایت وزارت نیرو و دولت، سرمایه گذاری مطمئن‌تری را در حوزه آب و برق انجام دهند.

'مجید نامجو' گفت: هدفمندی یارانه‌ها آثار و بركات فراوانی برای شركتهای زیرمجموعه وزارت نیرو دارد چرا كه این شركتها را به مجموعه‌هایی كارآمد و با بهره وری بالا تبدیل می كند.

وی افزود: با هدفمندی یارانه‌ها، میزان تلفات شبكه‌های برق كاهش می یابد و از سویی نیروگاه‌ها و تجهیزات و خطوط انتقال برق بازسازی خواهد شد.

وزیر نیرو اظهار داشت: كاهش تلفات بخش عمده ای از مشكلات وزارت نیرو و صنعت برق كشور را حل می كند و موجب استفاده از انرژی الكتریكی هدر رفته می شود...../تحلیل:ایرنا