سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

شیر بی خانمانِ شهر! +عکس


درحالیکه مردم دیگر چیزی جز یک سگ بی خانمان نمی دیدند، او یک شیر شجاع کوچک دید و حالا می خواهد عکس هایی که از او تهیه کرده با مردم دنیا به اشتراک بگذارد.

صبح بخیر: هنگامی که عکاس آلمانی «Julie Marie Werner» این سگ بی خانمانی را در حال جستجوی غذا در زباله های اسپانیا دید، فورا عاشق او شد. درحالیکه مردم دیگر چیزی جز یک سگ بی خانمان نمی دیدند، او یک شیر شجاع کوچک دید و حالا می خواهد عکس هایی که از او تهیه کرده با مردم دنیا به اشتراک بگذارد.

او نام این پروژه عکاسی اش را «شیر شهر بزرگ» گذاشت و همانطور که در این عکس ها می بینید، این سگ واقعا شبیه سلطان جنگل است. جولی معتقد است این سگ راه زیادی پیموده، نه تنها از لحاظ عاطفی بلکه از نظر جغرافیایی. اکنون جولی او را به فرزندی قبول کرده و همراه خود به آلمان آورده تا زندگی جدیدی آغاز کند. 

شیر بی خانمان شهر!

شیر بی خانمان شهر!

شیر بی خانمان شهر!

شیر بی خانمان شهر!

شیر بی خانمان شهر!

شیر بی خانمان شهر!

شیر بی خانمان شهر!


ویدیو مرتبط :
50 عکس زیبا از شیر سرور حیوانات + ماده شیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس؛ یادبود حمید سمندریان در تئاتر شهر


گردهمایی هنرمندان تئاتر کشور در مجموعه تئاتر شهر با یاد استاد حمید سمندریان عصر روز پنج شنبه برگزار شد.