سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

شکل کف دست و ویژگی شخصیتی هر فرد



شکل کف دست , کف بینی , خصوصیات اخلاقی

شکل کف دست و ویژگی شخصیتی هر فرد
شکل کف دست : شکل کف دست از اهمیت بسزایی برخوردار است زیرا بیانگر شخصیت اصلی هر فرد میباشد و ویژگیهای شخصیتی که توسط کف دست اثبات شده اند بخشی جداناپذیر از زندگی افراد است.


شکل کف دست میتواند حتی بیانگر نوع و نحوه زندگی هر فرد نیز باشد ، کف دست هر فرد بصورت یکی از اشکال مثلثی ، مدور ، مربع ، مستطیل است ، شما نیز کف دست خود را بررسی نمائید و در ادامه توضیحات مربوط به آن را مطالعه نمائید ...

 

شکل کف دست , کف بینی , خصوصیات اخلاقی

کف دست مثلثی
اگر کف دست شما به شکل مثلث است پس شما فردی نا ارام هستید ، شما همواره دوست دارید کارهای ماجراجویانه انجام دهید مانند : صعود به کوهستان ، قایق سواری در رودخانه و ...

 

شما دوست ندارید زیاد در خانه بمانید و مایلید تمام ناشناخته ها را کشف نمائید و همیشه پرکار و پر انرژی هستید ، شما عاشق آزادی هستید و دوست ندارید دیگران به شما امر و نهی کنند ، دوست دارید در همه کارها نفر اول باشید و دیگران همیشه نقش رهبری را به شما بدهند.

 

شکل کف دست , کف بینی , خصوصیات اخلاقی

کف دست مدور و گرد
اگر کف دست شما گرد است یعنی شما مایلید تا دوستان زیادی داشته باشید و از حضور در جشن ها و میهمانی ها لذت میبرید ، دوست دارید همواره با افراد جدید  ملاقات کنید و با آنها تبادل افکار و اندیشه داشته باشید .

 

شما دوست دارید به دیگران چه از نظر مالی و چه از نظر روحی کمک کنید و از توجه دیگران به خودتان بسیار خوشحال و شادمان میشوید ؛ شما همیشه روشنفکرید و دوست دارید زندگیتان را وقف یاری و کمک به دیگران نمائید اما در عین حال از انجام کارهیا یکنواخت و تکراری زود خسته میشوید.

 

شکل کف دست , کف بینی , خصوصیات اخلاقی

کف دست مربع
اگر کف دست شما به شکل مربع میباشد پس شما فردی هستید که از بودن در هوای آزاد بسیار لذت میبرید و بیشتر وقتتان را نیز در هوای آزاد سپری میکنید ، معمولا" دارای بدنی قوی بوده و فردی پر تحرک میباشید.

 

برایتان اهمیتی ندارد که اطرافتان پر از دوست باشد و تنها داشتن چند دوست خوب برایتان کافی و لذت بخش است ، شما مایل نیستید تغییرات زیادی در زندگی خود ایجاد نمائید و اگر بتوانید برنامه ریزی منظمی داشته باشید میتوانید کارهای بسیاری را به انجام برسانید .
شما به احتمال بسیار زیاد فردی ماهرید که توانایی ساخت بسیاری از چیزها را دارد.

 

شکل کف دست , کف بینی , خصوصیات اخلاقی

کف دست مستطیل
شما دارای قدرت تخیل بسیار زیادی هستید و احتمالا" خواب های بسیار زیادی تا کنون دیده اید ، شما دارای فکر پویا و خلاقی هستید و بهتر است اندیشه هایتان را هر روز بر روی کاغذ یادداشت کنید و شاید حتی بتوانید شعر یا داستان کوتاهی بنویسید.

 

برخورد شما با دیگران بسیار گرم و صمیمانه است و فردی بسیار حساس هستید و گاهی ممکن است در برخورد با مسائل بسیار احساساتی شوید ، شما همواره خواهان آرامش در زندگی خود هستید و از بحث و جدل به شدت بیزارید.

 

شما از گذراندن وقت در تنهایی بسیار لذت میبرید اما در عین حال به اطرافیان بویژه خانواده تان بسیار علاقه مندید و در کل فردی مهربان میباشید ، شما فردی هستید با روحیه ای رمانتیک و در عین حال بسیار هنرمند و خلاق میباشید .
منبع:falgoo.net


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماشینی که،بادیدن کف دست جنس می فروشد.



 

 

ماشین هیتاچی

 

 

این روزها ماشینهای فروشنده زیادی را در انواع فست فوده و يا سالن های ورزشی می بینید که با بلعيدن سکه و یا اسکناس به شما اجناسی نظير آب معدنی, نوشابه, قهوه, شکلات و ... می فروشند. اين بار شرکت هیتاچی با ابداع فن آوری جديدش می کوشد تا تغییری در روند سکه خوری و اسکناس خوری اين ماشینها ايجاد کند.

 

 

ماشین هوشمند جدید هيتاچی, با دريافت پارامترهای بیومتریک قادر است هويت شخص را از روی اثر انگشت و عروق خونی دست وی تشخيص داده و مبلغ خريد وی را از حساب بانکی اش کسر کند.

 

 

تنه کافی است که کف دست خود را بر روی پنل حساس به شناسایی هويت این ماشين گذاشته و منتظر بمانيد که ماشين شما را بشناسد و به شما جنس را تحویل بدهد.

 

 

هنوز از زمان دقيق ورود اين محصول هيتاچی به بازار خبری در دسترس نيست. اما اميدوارم که سيستم عامل آن به گونه ای نباشد که گاهی مانند ويندوز هنگ کند و در زمان خرید تحويلمان نگیرد! قرار شده تا انتهای امسال تعدادی از این ماشین ها در ساختمان های بعضی شرکت ها در ژاپن نصب شوند.