سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

شجاعت مثال زدنی دو زن برابر خرس آدمخوار


پلیس ایالتی اونتاریو در بیانیه ای اعلام كرد كه این دو زن با فراری دادن حیوان درنده و انتقال مرد مجروح به بیمارستان «لیدی مینتو» منطقه كوچران شجاعت و احساس مسئولیت خود را نشان دادند.

جام جم آنلاین: دو زن موفق شدند خرس سیاهی را كه در حال خوردن یك مرد بود فراری داده و جان وی را از مرگی دهشتناك نجات دهند.

شجاعت مثال زدنی دو زن برابر خرس آدمخوار

به گزارش خبرگزاری QMI ، جو آزوگار بازرگان 30 ساله ساكن شهر تورنتو برای تعطیلات آخر هفته به كلبه ییلاقی اش در منطقه جنگلی كوچران در شمال ایالت اونتاریو كانداد رفته بود.

وی روی پله های كلبه كوچك خود در حال صرف ناهار بود كه یك خرس سیاه غول پیكر از جنگل خارج شده و به سوی او حمله ور شد. سگ گله آلمانی جو تلاش كرد از صاحبش دفاع كند اما در نبرد با خرس سیاه كشته شد. جو به داخل كلبه اش فراركرد اما خرس با در هم شكستن پنجره داخل شد. مرد جوان به بیرون گریخت و در نهایت خرس او را به زمین انداخت و شروع به خوردن او كرد.
 
شجاعت مثال زدنی دو زن برابر خرس آدمخوار
 
دو زن ساكن شهر كوچك تیمینز كه با اتومبیل از جاده جنگلی عبور می كردند صحنه حمله خرس به جو را دیدند . آنها با اتومبیل به سوی خرس رفته و بی وقفه بوق زدند. خرس از صدای ناگهانی بوق اتومبیل وحشت كرده و مرد نیمه جان را رها كرد و به سوی جنگل گریخت.
دو زن پیكر خونین جو را داخل اتومبیل گذاشته و او را به بیمارستان رساندند.
 
شجاعت مثال زدنی دو زن برابر خرس آدمخوار 

جو آزوگار كه در بیمارستان بستری است، گفت: می توانستم فشار دندان های خرس را روی جمجمه ام احساس كنم . حیوان قسمتی از استخوان جمجمه ام را خرد كرد. نمی دانم این دو زن كه فرشته نجات من بودند از كجا آمدند. من زندگی ام را به آنها مدیون هستم و تمام عمر شجاعت آنها را فراموش نمی كنم. مطمئن بودم كه خواهم مرد . خرس در حال تكه تكه كردن گوشت من بود و بدنم را به سوی جنگل می كشید.

پلیس ایالتی اونتاریو در بیانیه ای اعلام كرد كه این دو زن با فراری دادن حیوان درنده و انتقال مرد مجروح به بیمارستان «لیدی مینتو» منطقه كوچران شجاعت و احساس مسئولیت خود را نشان دادند.

ماموران پلیس و وزارت منابع طبیعی ایالت اونتاریو هنوز در جستجوی خرس آدم خوار هستند.

جو آزوگار كه بیش از 12 قسمت از بدنش جراحت شدید برداشته هم اكنون در بیمارستان بستری است اما جانش در خطر نیست.


ویدیو مرتبط :
شجاعت مثال زدنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شجاعت دو زن جوان در فراری دادن خرس آدمخوار +عکس



در بیانیه ای که توسط پلیس ایالتی اونتاریو اعلام شد ، دو زن با فراری دادن یک خرس درنده و انتقال مرد مجروح به بیمارستان «لیدی مینتو» منطقه کوچران شجاعت و احساس مسئولیت خود را نشان دادند.
این دو زن موفق شدند خرسی که در حال خوردن یک مرد بود فراری داده و جان وی را از مرگی وحشتناک نجات دهند.
بر اساس گزارشها یک مرد 30 ساله با نام  "جو آزوگار" که ساکن شهر تورنتو است برای تعطیلات آخر هفته به کلبه ییلاقی اش در منطقه جنگلی کوچران در شمال ایالت اونتاریو کانداد رفته بود.
وی روی پله های کلبه کوچک خود در حال صرف ناهار بود که ناگهان یک خرس سیاه غول پیکر از جنگل خارج و به سوی او حمله ور شد. سگ گله آلمانی جو تلاش کرد از صاحبش دفاع کند اما در نبرد با خرس سیاه کشته شد. جو به داخل کلبه اش فرارکرد اما خرس با در هم شکستن پنجره داخل شد. مرد جوان به بیرون گریخت و در نهایت خرس او را به زمین انداخت و شروع به خوردن او کرد.
دو زن ساکن شهر کوچک تیمینز که با اتومبیل از جاده جنگلی عبور می کردند صحنه حمله خرس به جو را دیدند . آنها با اتومبیل به سوی خرس رفته و بی وقفه بوق زدند. خرس از صدای ناگهانی بوق اتومبیل وحشت کرده و مرد نیمه جان را رها کرد و به سوی جنگل گریخت ، سپس این دو زن شجاع پیکر خونین جو را داخل اتومبیل گذاشته و او را به بیمارستان رساندند.
"جو آزوگار" که در بیمارستان بستری است، گفت: می توانستم فشار دندان های خرس را روی جمجمه ام احساس کنم . حیوان قسمتی از استخوان جمجمه ام را خرد کرد. نمی دانم این دو زن که فرشته نجات من بودند از کجا آمدند. من زندگی ام را به آنها مدیون هستم و تمام عمر شجاعت آنها را فراموش نمی کنم. مطمئن بودم که خواهم مرد . خرس در حال تکه تکه کردن گوشت من بود و بدنم را به سوی جنگل می کشید.
ماموران پلیس و وزارت منابع طبیعی ایالت اونتاریو هنوز در جستجوی خرس آدم خوار هستند.
"جو آزوگا"ر که بیش از ۱۲ قسمت از بدنش جراحت شدید برداشته هم اکنون در بیمارستان بستری است اما جانش در خطر نیست.

خرس درنده , زنان شجاع

خرس درنده , زنان شجاع

خرس درنده , زنان شجاع

منبع:jamejamonline.ir