سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

شتر وفادار، اسطوره یمنی‌ها شد +عکس


شتری در یکی از روستاهای استان اِب در مرکز یمن با وفاداری خود به ضرب المثل تبدیل شده است .

العالم: شتری در یکی از روستاهای استان اِب در مرکز یمن با وفاداری خود به ضرب المثل تبدیل شده است .

وفاداری شتر به صاحب مُرده خود + عکس

گزارش منابع رسانه ای یمنی حاکی است که "عبدالکریم الدبیس" ساکن روستای الدبیس شهر السده استان اب می گوید : یکی از ساکنین روستای الدبیس به نام علی حسین النعنع سه شنبه قبل درگذشت و به خاک سپرده شد و شترش از آن روز تاکنون در کنار قبر صاحب خود نشسته، و قبر را ترک نمی کند.

عبدالکریم افزود : شتر گاه قبر صاحبش را بو می کند ، گاه به گِرد قبر می چرخد و گاه در کنارش می نشیند و به این نحو اندوه خود را از درگذشت صاحبش ابراز می کند .

عبدالکریم گفت : النعنع از شتر خود به مدت چند سال در کارهای کشاورزی استفاده می کرد و شتر از زمان درگذشت صاحبش تاکنون بسیار کم خوراک شده است و خانواده النعنع به سختی می توانند غذا و آبی به این شتر بخورانند و ساکنین روستا از این شتر وفادار عکسبرداری و فیلمبرداری می کنند.


ویدیو مرتبط :
نوازش شتر و عکس العمل حیرت آور شتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسطوره فرمول‌یک جهان در رختکن بارسلونا+عکس



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

اسطوره فرمول‌یک جهان در رختکن بارسلونا+عکس

خبرگزاری فارس: میشاییل شوماخر اسطوره اتومبیلرانی فرمول یک جهان پس از پیروزی کاتالان‌ها در رختکن این تیم حاضر شد و به بازیکنان تبریک گفت.

 تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته موفق شد در دیدار مقابل میلان 4 بر صفر پیروز شود و جواز حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد.

پس از این دیدار میشاییل شوماخر اسطوره آلمانی دنیای اتومبیلرانی جهان در رختکن بارسا حاضر شد و به بارسایی‌ها تبریک گفت.

پینتو دروازه‌بان بارسلونا از جمله بازیکنانی بود که با او عکس یادگاری گرفت./خبرگزاری فارس