سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

سازه ای عجیب بدون زاویه قائمه +عکس


یک معمار آلمانی با استفاده از محاسبات پیچیده ریاضی هتلی ساخته است که حتی یک زاویه قائمه ندارد.

ایرنا: یک معمار آلمانی با استفاده از محاسبات پیچیده ریاضی هتلی ساخته است که حتی یک زاویه قائمه ندارد.
 
 این هتل باشکوه روی درخت قرار دارد و در یک جزیره پنج هکتاری احداث شده است.
 
در معماری این هتل که در مرز آلمان و لهستان قرار دارد، از هیچ زاویه قائمه ای استفاده نشده است؛ با این حال تمام اصول علمی و معماری در این خانه ضدزلزله رعایت شده است و ظاهر آن کاملا چشم نواز است.
 
تمام مواد استفاده شده در این هتل، مواد طبیعی هستند که هیچ کارخانه یا گارکاهی را به خود ندیده اند.
 
این خانه درختی پر از تونل های زیرزمینی مجلل است و دسترسی به آن از طریق طناب و نردبان انجام می شود.
 
یکی از مهمترین ویژگی های هتل درختی، وجود اختلاف سطح است؛ درحالیکه برخی اتاق ها روی درخت ساخته شده اند، برخی دیگر 10 متر پایین تر از سطح زمین قرار دارند و توسط تونل زیرزمینی به هم مربوط می شوند.
 
در مسیرهای مختلف این هتل، وان هایی شبیه به دیگ قرار دارد که مملو از آب گرم است و به عنوان استراحتگاه بازدید کنندگان محسوب می شود.























ویدیو مرتبط :
اصلاح پرسپکتیو در عکس پلاگین ویرایش زاویه ها در عکس،

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سازه عجیب یک دندان پزشک (+عکس)



یک بلوک عجیب و غریب پر از دندان در خیابان یکی از شهرهای ایالت ایندیانا آمریکا کشف شد که تعجب ساکنین این محله و مردم جهان را برانگیخت. 

به گزارش مجله مهر، عادت بد یک دندان پزشک مرده چند وقت پیش جهانی شد. در یکی از خیابان های شهر «الخارت» آمریکا بلوکی پیدا شد که از دور چیز غیرمعمولی به نظر نمی رسید. اما با نزدیک شدن به آن و نگاه دقیق تر به اجزایش به راحتی می توان دید که تمام اجزایش از دندان های انسان تشکیل شده است. دندان های بسیار زیادی که به شکل عجیبی داخل هم تنیده شدند و یک بلوک غیرمعمول و چندش آور را ساخته اند.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,سازه عجیب یک دندان پزشک

 
این بنای عجیب و غریب از 60 سال پیش توسط یک دندان پزشک محلی به نام «جوزف استمپ» ساخته شده است. این دکتر عجیب که در سال 1978 فوت شده در زمان حیاتش یک عادت عجیب داشت. او دندان کشیده شده هیچ کدام از بیمارانش را دور نمی ریخت بلکه آنها را داخل بشکه ای حاوی یک مایع شیمیایی در زیر زمین خانه اش می ریخت و از این طریق آنها زا ذخیره می‌کرد.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,سازه عجیب یک دندان پزشک

 
سالها پیش وقتی سگ آقای دکتر مرد، قلب او بسیار شکست اما دوست آلمانی اش برای ادای احترام به او و اینکه او را از غمی که دچارش بود بیرون بکشد از دندان هایی که استمپ در تمام این سالها جمع کرده بود بلوکی ساخت و به او تقدیم کرد.
 
«سوزان هاوراد» نوه این دکتر غیرعادی مطمئن نیست که ساخت این بتن به این مناسبت باشد بلکه او معتقد است پدربزرگش مردی بسیار توانا و مدبر بود و ممکن است پدر بزرگش به منظور صرفه جویی در بتن چنین بلوکی را ساخته باشد. سوزان می گوید پدر بزرگش همواره از هرچیزی که دوربرش بود خلاقانه استفاده می کرد و پیوسته در حال پیدا کردن راهی برای ساخت چیزهای جدید با آنها بود.
 
در هر حال این بلوک عجیب تبدیل به وسیله بازی برخی کودکان این محله شده برخی هم از این طریق دوستان خود را می ترسانند و عده ای هم بارها در جستجوی دندانی از جنس طلا داخل بلوک بودند که البته هیچگاه موفق نشدند. آقای استمپ بعد از ساخت این بلوک دندان های کشیده شده بعدی را نیز به بلوک اضافه کرد و آن را هرچند وقت یک بار بزرگتر می کرد. پیش بینی می شود این بلوک در سال 1940 یا 1950 ساخته شده است و یکی از چندش آورترین سازه های دنیا باشد. 

 

اخبار گوناگون - مجله مهر