سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

زن مصنوعی چینی هم به بازار آمد! +عکس


وقتی اسم روبات آورده میشود اولین جایی كه ذهن آدم به آن سو میرود كشور پیشرفته ژاپن است. اما این روز ها چینی ها در اكثر صنایع از همسایه خود سبقت گرفته اند.

تاپ ناپ: وقتی اسم روبات آورده میشود اولین جایی كه ذهن آدم به آن سو میرود كشور پیشرفته ژاپن است. اما این روز ها چینی ها در اكثر صنایع از همسایه خود سبقت گرفته اند. در نمایشگاه بین المللی موبایل GMIC سال 2015 كه در پایتخت چین (پكن) برگزار شد رباتی به شدت طبیعی به نام یان یان به نمایش در آمده بود. این ربات كه قادر به حركت از ناحیه های سر و دست ها بود میتواند صحبت كند. البته چیزی كه توجه خیلی ها را به خود جلب كرد طبیعی بودن چهره این روبات سخنگو بود.

زن مصنوعی چینی

زن مصنوعی چینی

زن مصنوعی چینی

زن مصنوعی چینی

زن مصنوعی چینی

زن مصنوعی چینی

زن مصنوعی چینی


ویدیو مرتبط :
تست زن چینی مصنوعی جالبه!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن مصنوعی چینی به بازار آمـد! +عکس


این روزها چینی ها انسان های مصنوعیِ پیشرفته تری نسبت به عروسک های انسان نمایی که در سال های گذشته وارد بازار کرده بودند را به صورت گسترده توزیع می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران: این روزها چینی ها انسان های مصنوعیِ پیشرفته تری نسبت به عروسک های انسان نمایی که در سال های گذشته وارد بازار کرده بودند را به صورت گسترده توزیع می‌کنند.

زن مصنوعی چینی هم به بازار آمـد

یک سایت چینی در مصاحبه ای با صاحب شرکت تولید کننده این عروسک های انسان‌نما گفت: هدف ما سازندگان انسان مصنوعی کمک به جامعه بشری است بخصوص جوانان بعضی کشورها که در محدودیت به سر می‌برند!
 
به گفته صنعتگران چینی، زن مصنوعی جدید بر عروسک‌های مشابه پیشین این امتیاز را دارد که تا ۹۹% شبیه زن های معمولی است!
 
در ساخت اعضای بدن این زن مصنوعی از ماده سیلیکون که قابلیت ارتجاعی دارد، استفاده شده است.
 
مدیر شرکت چینی تولید کننده این محصول می گوید: «ساختار و جزئیات جسم این زن مصنوعی جدید از روی کامپیوتر طراحی شده، و بین آن و یک زن عادی به ویژه در تاریکی قابل تمایز نیست.»