سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

زندگی یک دختر داخل جسد خرس! +عکس


ابراهام خودش این خرس را برای پروژه اش آماده نموده و از گچ، فوم و لوله های پلی استیرن و تخته استفاده کرده است. کل آن نیز با پوست و موی خرس پوشانده شده است.

 
 


صبح بخیر: ابراهام پوانشوال، هنرمندی فرانسوی است که تخصص او جا دادن خودش در کوچکترین فضاهای ممکن به مدتی طولانی است. چند سال پیش او یک هفته تمام خودش را در یک گودال کوچک زیرزمینی در یک کتابفروشی جا داد و یک سری کتاب هم همراهش برد که حوصله اش سر نرود. حالا او اقدام به گذراندن نزدیک به دو هفته داخل جسد یک خرس گریزلی نموده است، یعنی در فضایی به اندازه نیم متر مربع. او حتی برای غذا خوردن، خوابیدن یا رفتن به سرویس بهداشتی هم از داخل این خرس بیرون نمی آید و دو دوربین تمام مدت از او فیلم می گیرند.

ابراهام خودش این خرس را برای پروژه اش آماده نموده و از گچ، فوم و لوله های پلی استیرن و تخته استفاده کرده است. کل آن نیز با پوست و موی خرس پوشانده شده است.







ویدیو مرتبط :
عکس العمل قاتلان بنیتا پس از دیدن عکس جسد دختربچه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زندگی جدید قدبلندترین دختر جهان با نامزدش +عکس



به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: این دختر 17 ساله که قدبلندترین دختر نوجوان دنیا نام گرفته است دست در دست نامزدش در سواحل برزیل قدم میزد که سوژه عکاسان شد. به نظر میرسد این اختلاف قد 1 فوت و 4 اینچی هیچ تاثیری در رابطه عاشقانه این دو نداشته باشد.

زندگی جدید قدبلندترین دختر جهان با نامزدش

"الیسانی داکروز سیلوا" 17 ساله با قد باور نکردنی 6 فوت و 8 اینچی اش با مردی با قد 5 فوت و 14 اینچ و 22 ساله نامزد شده است.

این دختر اهل برزیل است و علت رشد بی رویه او توموری بود که درغده هیپوفیزش قرار داشت و تنظیم هورمون رشد او را متوقف کرده بود که با کمک پزشکان این تومور از بدن وی خارج شده است.

او میگوید چیزی که مرا مجذوب همسرم کرده است شخصیت اوست. اخلاق او و برخوردش با دیگران و رفتارش با من است که برای من اهمیت داشت . او را خدا برای من انتخاب کرده است.

نامزدش نیز در رابطه با زندگی مشترکشان و انتخابش میگوید: همه به من میگویند که چرا او را انتخاب کرده ام . او جدای از قد بلندش خصوصیات دیگری چون مهربانی و زیبایی دارد که نباید تحت تاثیر قد بلندش فراموش شود.

این دختر به خاطر بلندی قدش همواره مورد تمسخر دوستانش در مدرسه قرار میگرفت و به همین دلیل درس و مدرسه را رها کرده است.او به همراه مادر و خواهرانش درخانه ای کوچک زندگی میکند.

زندگی جدید قدبلندترین دختر جهان با نامزدش

زندگی جدید قدبلندترین دختر جهان با نامزدش

منبع:pardad.ir