سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

زندگی زن تایلندی باعقرب وزن چینی باگراز



 

 

تعداد کسانی که به هردلیل حیوان خانگی نگه می دارند در دنیا کم نیست حیواناتی از جمله سگ و گربه و یا انواع پرندگان، اما ظاهرا افرادی هستند که پا را فراتر از این هم گذاشته و حیواناتی بسیار عجیب و خطرناک را نگه می دارند با ور نمی کنید این هم چند نمونه عینی.

 

 

شاون الیس و گرگها

 

زندگی زن تایلندی باعقرب وزن چینی با گراز!!+ عکس


شاون الیس یک متخصص در زمینه گرگ ها می باشد. اون مدت زمان زیادی به تحقیق و مطالعه درباره زندگی گرگ ها گذرانده است و در برنامه های تلویزیونی زیادی نیز در رابطه با گرگ ها به صحبت پرداخته است. گرگها تبدیل به بخشی از زندگی او شده اند و حتی این امر باعث شده است که خانواده او نیز او را ترک کنند.

 

 

راهبه های معبد وات پا لوگانتا

 

زندگی زن تایلندی باعقرب وزن چینی با گراز!!+ عکس

 

این معبد از زمان افتتاح خود به عنوان یک خانه امن برای حیوانات شناخته شده است. این مرکز کار خود را با درمان یک گراز وحشی آغاز کرد و پس از آن روستایان اطراف حیوانات خود را که به هر دلیل نمی خواستند به این مرکز تحویل می دادند. در فوریه 1999 اولین توله ببر ماده به این مکان تحویل داده شد و با وجود مشکلات فراوان این مرکز توانست تا این توله ببر با وجود ضعف و بیماری فراوان زنده نگاه دارد. این ببر در جولای 1999 به علت بیماری قلبی تلف شد.

 

 

تی پی، کودکی از جنگل

 

زندگی زن تایلندی باعقرب وزن چینی با گراز!!+ عکس


تی پی که یک دختر فرانسوی است به علت شغل پدر و مادرش سالهای اولیه زندگی اش را کشور افریقایی نامیبیا گذرانده است و در طول این مدت با جانوران بسیاری دوست شده است. او حالا بعد از مدتی به افریقا بازگشته است تا دوستانش را دوباره ملاقات کند.

 

 

کوین ریچاردسون، شنا به همراه شیر

 

زندگی زن تایلندی باعقرب وزن چینی با گراز!!+ عکس


کوین ریچاردسون ابداع کننده تکنیک های بسیار عجیبی در زمینه زندگی و شبیه سازی رفتار حیوانات می باشد. او و شاگردانش تمرینات مختلفی را به این منظور انجام می دهند. در این توصیر او در حال شنا با یک شیر ماده 185 کیلوگرمی می باشد.

 

 

چیتو، مردی با کروکودیل

 

زندگی زن تایلندی باعقرب وزن چینی با گراز!!+ عکس


چیتو مردی از اهالی کشور کاستاریکا است و دوستی عجیبی با یک کروکودیل سنگین و غول پیکر دارد. او این کروکودیل را 20 سال پیش در حاشیه یک رودخانه و در حالی که جانور بسیار زخمی بود پیدا کرد و توانست او را مداوا کند. حالا تنها اوست که می تواند با این کروکودیل شنا کند.

 

 

چارلی وندرگو ، محافظ خرس ها

 

زندگی زن تایلندی باعقرب وزن چینی با گراز!!+ عکس


چارلی وندرگو مردی از اهالی آلاسکا می باشد که در حدود 20 سال است که با خرس های قهوه ای و گریزلی روابط خوب و دوستانه ای دارد. او همچنین مرکزی را به عنوان"بهشت امن خرس ها" راه اندازی کرده است. در سال های اخیر فرمانداری آلاسکا برای او دادگاهی به جرم غذا دادن غیر قانونی به جانوران وحشی تشکیل داده است.

 

 

آنجلا گود وین و مورچه خوار

 

زندگی زن تایلندی باعقرب وزن چینی با گراز!!+ عکس


خانم آنجلا گودوین در سفر سه سال پیش خود به آمریکای جنوبی یک مورچه خوار کوچک و در خال مرگ را پیدا کرد و اکنون بعد از 3 سال این دو به دو دوست نزدیک تبدیل شده اند که حتی با هم در یک تخت می خوابند. خانم گود وین نیز همیشه از شستن و غذا دادن به حیوان خود لذت می برد.

 

 

زن چینی و گراز 200 پوندی

 

زندگی زن تایلندی باعقرب وزن چینی با گراز!!+ عکس


این زن چینی این گراز را از کودکی و به وسییله شیر خشک تغذیه کرده است. و اکنون نیز این جانور با وزنی در حدود 200 پوند همچنان با این خانم چینی زندگی می کند.

 

ملکه عقرب تایلند

 

زندگی زن تایلندی باعقرب وزن چینی با گراز!!+ عکس

کانچان کاتکاو ، زنی 39 ساله است که در جدیدترین رکورد گیری توانسته است یک عقرب زنده را به مدت 7 دقیقه بر روی زبان خود نگاه دارد.در سال 2002 او به مدت 32 روز در یک اتاقک شیشه ای با 3400 عقرب زندگی کرد.

 

 

جکی بایبی و مارهای سمی

 

زندگی زن تایلندی باعقرب وزن چینی با گراز!!+ عکس


جکی بایبی مردی از اهالی تگزاس است که به مدت 45 دقیقه با 87 مار سمی در وان شیشه ای گذراند. او این عمل جهت ثبت نامش در کتاب رکوردهای جهانی گینس انجام داد.

منبع: yjc.ir


ویدیو مرتبط :
یوسف تیموری از زندگی شخصی و خانم تایلندی اش صحبت میکند...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

‌شیشه زندگی زن شیشه‌ای ترك برداشت



 


‌شیشه زندگی زن شیشه‌ای ترك برداشت

 

 

مردی به دادگاه خانواده آمد و گفت: همسرم معتاد به شیشه است؛ به همین دلیل می‌خواهم از او جدا شده و دور از او در خانه‌ای دیگر از فرزندم نگهداری ‌كنم.

 

به گزارش فارس، مردی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست حضانت فرزند خود را به قاضی یكی از شعب ارائه كرد.

این مرد 34 ساله در حضور قاضی شعبه 254 مجتمع قضایی خانواده گفت: همسرم معتاد به شیشه است؛ به همین دلیل می‌خواهم حضانت فرزندم را از او بگیرم.

وی با بیان اینكه هفت سال از زندگی مشتركمان می‌گذرد، ادامه داد: نمی‌خواهم از همسرم جدا شوم بلكه فقط قصد دور كردن فرزندم از او را دارم چرا كه می‌خواهم همسرم اعتیادش را ترك كرده و دوباره سه نفری در كنار هم زندگی كنیم.

مرد در حضور قاضی این شعبه افزود: او باید خود را تغییر دهد تا آینده فرزندمان خراب نشود؛ من دارای شغل مناسبی هستم و می‌توانم در خانه مسكونی دیگری كه دارم در كنار مادرم از فرزند 9 ساله‌ام نگهداری كنم.

وی با بیان اینكه همسرم معتاد است و گاهی كنترل خود را از دست می‌دهد، ادامه داد: مقدار مصرف مواد مخدر همسرم كم است ولی من باید او را ترك بدهم تا مقدار مصرفش زیاد نشود.

مرد بیان كرد: از همسرم در یك خانه و از فرزندم در كنار مادرم در خانه دیگری نگهداری می‌كنم تا مشكلی برای فرزندم ایجاد نشود.

قاضی این شعبه با توجه به عدم حضور زن و فرزند و شهود، پرونده را برای رسیدگی بیشتر به كارشناسی ارجاع داد.../گزارش فارس