سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

رکورد خوردن پنكیك


این 7 نفر به یكی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای فروش پنكیك رفتند، به‌مدت 24 ساعت در آن‌جا ماندند و تا می‌توانستند پنكیك خوردند.





حتما شما هم رستوران‌هایی را دیده‌اید كه با یك بار پول دادن، می‌توانید هر چقدر دل‌تان می‌خواهد غذا بخورید. بسیاری از مردم تقریبا به همان اندازه كه هزینه كرده‌اند، می‌توانند از مواد‌غذایی این رستوران‌ها استفاده كنند. اما 7 نوجوان در ایالت كالیفرنیای آمریكا ركورد عجیبی در این زمینه از خود به جا گذاشتند.

این 7 نفر به یكی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای فروش پنكیك رفتند، به‌مدت 24 ساعت در آن‌جا ماندند و تا می‌توانستند پنكیك خوردند.

این نوجوانان گرسنه فقط با دادن 5 دلار وارد این مغازه شدند و در یك روز كامل 301 پن‌كیك سفارش داده و نوش جان كردند.

به این ترتیب هر نوجوان نزدیك به 14 هزار كالری مصرف كرد كه برابر با غذای یك انسان در طول یك هفته است. این وضعیت به قدری طول كشید كه حتی پنكیك‌های این فروشگاه زنجیره‌ای تمام شد و صاحب آن مجبور شد سفارش خرید تعداد بیشتری پنكیك بدهد.

این 7 نفر در مجموع 301 پنكیك خوردند و باید نام آن‌ها در كتاب گینس به‌عنوان یك ركوردشكنی جدید ثبت شود.


ویدیو مرتبط :
بهترین روش برای درست كردن پنكیك

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی ضیاء رکورد فحش خوردن را شکست!


مجری جوان تلویزیون می گوید بیش از 200 هزار کامنت فحش در اینستاگرام به او دادند.

خبرآنلاین: سال 94 برای علی ضیاء یک اتفاق بد داشت؛ انتشاری ویدئویی از او پس از دربی رفت که یک بر یک شد. پس از گلزنی پرسپولیس در واپسین ثانیه های بازی، علی ضیاء و دوستانش که در کافه ای جمع شده بودند، با مظلومی سرمربی استقلال شوخی هایی کردند که برایشان دردسرساز شد.

علی ضیاء در این روزها آخر سال، درباره آن اتفاق و البته هجوم هواداران استقلال به صفحه شخصی اش، می گوید: «همه عزیزان برادر و خواهرهای من هستند و خانواده من به حساب می آیند. به هیچ وجه از پیغام هایی که داند دلخور نیستم چون عزیز من به حساب می آیند.

در روزهای اول می خواستم اینستاگرامم را ببندم ولی گفتم تمام کسانی که در صفحه ام پیغام می گذارند، برادر و خواهر من بودند. من همیشه اینططور هستم که وقتی برادر و خواهرم تو گوشمم بزنند، سرم را بالا نمی گیرم.»

ضیاء ادامه می دهد: «چیزی حدود 200 هزار فحش به من دادند که برای خودش رکوردی بود. گله و شکایتی هم ندارم. فقط برای اینکه به فضای خانوادگی برسیم، یک مقدار اینستاگرامم را به قول معروف خانه تکانی کرد.»