سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

روش جالبِ گرم نگه داشتن خانه +عکس


«Charles Sacilotto» و «Marie Granmar» یک راه حل هوشمندانه برای صرفه جویی در انرژی پیدا کرده اند، آنها یک روکش گلخانه ای برای خانه شان درست کرده اند!

صبح بخیر: «Charles Sacilotto» و «Marie Granmar» یک راه حل هوشمندانه برای صرفه جویی در انرژی پیدا کرده اند، آنها یک روکش گلخانه ای برای خانه شان درست کرده اند! هرچند راه حل آنها کاملا نامتعارف است اما واقعا موثر است. انرژی طبیعی خورشید، این خانه واقع در استکهلم را گرم می کند و جو خوشبویی را در آن ایجاد می کند. در اواخر ژانویه که دمای بیرون 2- درجه می شود داخل خانه آنها می تواند 15 تا 20 درجه سانتیگراد باشد. 

برای ساخت این سیستم انرژی، چارلز و همسرش ابتدا خانه را خریدند و سپس گلخانه را در اطراف آن ایجاد کردند. این گلخانه که تقریبا دو برابر اندازه خانه است از یک شیشه 4 میلیمتری که در برابر عوامل طبیعی مقاوم است، ساخته شده است. 

این زوج از فضای اضافی گلخانه به نفع خود استفاده کردند و بام خانه را به تراسی که می توانند در آن حمام آفتاب بگیرند، مطالعه کنند و با بچه هایشان بازی کنند. علاوه بر اینیک باغچه کوچک میوه و سبزی، یک حوض ماهی را هم در آن ایجاد کردند.

باوجود مزایای بسیار گلخانه، این خانه کاملا خودکفا نیست و برای گرم نگه داشتن آن در ماه های خیلی سرد استکهلم مجبورند از بخاری های داخلی استفاده کنند. 

چطور خانه را همیشه گرم نگه داریم؟!

چطور خانه را همیشه گرم نگه داریم؟!

چطور خانه را همیشه گرم نگه داریم؟!

چطور خانه را همیشه گرم نگه داریم؟!

چطور خانه را همیشه گرم نگه داریم؟!


ویدیو مرتبط :
اجرای كابل خود نگه دار در شبگه گرم فشار ضعیف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عجیب ترین روش برای فرار از گرما در خانه!+عکس



اخبار گوناگون - عجیب ترین روش برای فرار از گرما در خانه!+عکس

دو پسر نوجوان اهل روسیه اتاق نشیمن آپارتمان خود را به استخر تبدیل کردند.

آنها با استفاده از چسب، پلاستیک و مقدار زیادی آب، اتاق نشیمن آپارتمانشان را به استخر تبدیل کردند تا در گرمای ۳۶ درجه ی موسکو بجای اینکه برای به دریا رفتن هزینه کنند، خود را خنک کنند.

اخبار,اخبار گوناگون,استخر


انتشار عکسهای این دو نوجوان روس تبار واکنشهای بسیاری در رسانه های اجتماعی به دنبال داشت. برخی آنها را بخاطر ابتکارشان تشویق کرده و برخی دیگر کار آنها را حماقت نامیده اند."امیدوارم که این دو پسر ناخنهایشان را کوتاه کرده باشند" و یا "امیدوارم که آب به پریزهای برق نرسد" ازجمله کامنتهای مردم بودند.
جالب اینجاست که این دو حتی نمی دانند حالا چطور باید آب استخر ساختگی خود را خالی کنند!
اخبار گوناگون - دیلی خبر