سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

رفتار آقا پسرای دانشجو از ترم اول تا آخر



ویدیو مرتبط :
مقایسه ترم ۱ و ترم ۸ دختر دانشجو .

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شریفی: تا آخر هفته درباره رفتار هواداران پرسپولیس تصمیم می‌گیریم



 

 

 

شریفی: تا آخر هفته درباره رفتار هواداران پرسپولیس تصمیم می‌گیریم

 

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: تا آخر هفته درباره رفتار هواداران پرسپولیس در بازی با سپاهان که مصداق تخلف محسوب می‌شود تصمیم لازم اتخاذ خواهد شد.

مجتبی شریفی درباره رفتار هواداران پرسپولیس و توهین تعداد زیادی از آنها به تیم داوری گفت: این رفتار مصداق تخلف محسوب می‌شود. اصولا اهانت از مواردی است که آیین نامه انضباطی فیفا آن را تخلف محسوب کرده و این مسئله در آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ایران هم عینا ذکر شده است.

وی افزود: با این حال با کمال تاسف منشا این اهانت‌ها اظهارنظرها و صحبت‌هایی می‌دانیم که هرچه سعی در رفع آن داریم به جای اینکه مورد حمایت قرار گیریم با انواع حمله‌ها و هجمه‌ها مواجه می‌شویم. به هر حال تا آخر هفته درباره رفتار هواداران پرسپولیس اتخاذ تصمیم کرده و رای متناسب با این تخلف را صادر می‌کنیم.