سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

رابطه زنگ تلفن همراه با شخصیت افراد



 

 

رابطه زنگ تلفن همراه با شخصیت افراد

 

با تولید گوشی های پیشرفته تلفن همراه، بموازات تغییر سلیقه خریداران ، انتخاب زنگ نیز بسته به شخصیت افراد تغییر محسوسی یافته است.

استقبال مردم برای نصب آهنگ های گوناگون در گوشی های خود در دو سه سال اخیر دو چندان شده است و هر کسی سعی می کند فقط از موسیقی های مورد علاقه اش به عنوان زنگ تلفن همراه استفاده کند.

بعضی از افراد به موسیقی های ملایم بعنوان زنگ تلفن همراه علاقه مندند و عده ای ترجیح می دهند از موسیقی های شاد استفاده کنند.

برخی افراد موسیقی های هیجان بر انگیز و پر صدا را برای زنگ تلفن همراه خود بر می گزینند.
در این میان عده ای هم تنوع طلب هستند و هر چند وقت یکبار موسیقی زنگ تلفن خود را تغییر می دهند.

روان شناسان معتقدند: انتخاب نوع موسیقی برای تلفن همراه بطور مستقیم با ویژگی های شخصیتی افراد رابطه دارد.

افرادی که موسیقی های پر سر و صدا برای موبایل خود و یا حتی برای شنیدن در خودرو انتخاب می کنند افرادی هیجان طلبند.

افرادی که موسیقی های ملایم و آرام بخش بر می گزینند افرادی آرام، احساساتی و منظمند که به جلب توجه دیگران تمایلی ندارند.

 


ویدیو مرتبط :
زنگ سلامت 9 جراحات ناشی از کار با کامپیوتر، تلفن همراه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رنگ تلفن همراه شخصیت افراد را بازگو می‌کند!


فیروزه‌ای ،بنفش ،زرد و… ما اینجا در مورد مود صحبت نمی‌کنیم مگر اینکه مد درباره تلفن‌های همراه هوشمند باشد در واقع رنگ تلفن همراه شما شخصیت شما را نشان می‌دهد.

فارنت: فیروزه‌ای ،بنفش ،زرد و… ما اینجا در مورد مود صحبت نمی‌کنیم مگر اینکه مد درباره تلفن‌های همراه هوشمند باشد در جهان تلفن‌های همراه هوشمند مایل به خاکستری ،دانشمندان و پژوهشگران علوم روانشناسی ادعا می‌کنند که در واقع رنگ تلفن همراه شما شخصیت شما را نشان می‌دهد.

این دانشمندان معتقدند که رنگ فیروزه‌ای یک رنگ متفکر و بسیار متعادل است بنابراین این احتمال وجود دارد که رنگ فیروزه‌ای توسط افراد شاد انتخاب شود و با این حال این یک رنگ خاص است که در حقیقت ترکیبی از سایر رنگ‌ها است زیرا ترکیبی از رنگ قرمز که در آن عمل‌گرایی موج می‌زند و رنگ ابی که قدرت فکر و تصمیم را نشان می‌دهد تشکیل شده است.



سفید نیز از سوی دیگر برای یک فرد پیچیده با استانداردهای بالا است و سفید در حقیقت منعکس کننده تمامی رنگها است و اگر شما لباس سفید می‌پوشید در واقع یک تمایز را در بین دیگران ایجاد کرده و خود را خاص نشان می‌دهید و در مورد گوشی‌های هوشمند هم این نکته را متذکر می‌شوید که: "گوشی را لمس نکنید چون برای من است”

خوب به رنگ بنفش می‌رسیم که یک رنگ بیش از حدمشخص یا به قول معروف "جیغ” است که بیانگر حالاتی همچون خانم عصبانی,رنگ فمینسیم است که دارنده آن بحث در باره تلفن همراه خود را دروازه ای برای ورود به مردم ارزیابی می‌کند.

و در نهایت نیز رنگ سیاه است که به عنوان یک سپر در برابر رنگ‌های دیگر است و البته یک انتخاب بی خطر که تاکید  آن بیشتر بر روی پیچیدگی‌های سخت افزاری تلفن همراه است.

خوب گوشی شما چه رنگی است و تا چه اندازه با تجزیه و تحلیل کارشناسان در باره این رنگ‌ها موافق هستید.