سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

دعوت از بهشت



 

دعوت از بهشت

 

در بین شاگردان شیوانا زوج جوانی بودند كه چهره ای فوق العاده شفاف و ملكوتی داشتند. این دو زوج به شدت شیفته سخنان شیوانا بودند و با وجودی كه كلبه شان در دورترین نقطه دهكده بود.

 

اما هر روز صبح زودتر از بقیه در كلاس شیوانا شركت می كردند. ویژگی برجسته این زوج جوان یعنی شفافیت فوق العاده چهره و آرامش عمیق شان همیشه برای بقیه شاگردان شیوانا یك سوال بود. روزی دختری جوان كه صورتی معمولی داشت در مقابل جمع از جا برخاست و از شیوانا پرسید:" استاد! همه ما به یك اندازه از درس های شما بهره می بریم.شما برای همه ما یك درس واحد می گوئید. پس چگونه است كه چهره بعضی از ما شفافیت معمولی دارد و چهره این زوج جوان اینچنین ملكوتی می درخشد!"

 

شیوانا تبسمی كرد و گفت:"ایمان و باور اندك روح تو را به بهشت خواهد برد. اما باور زیاد بهشت را به روح تو می آورد.هر چه باور تو به خالق كائنات بیشترباشد. حضور او در وجود تو بیشتر نمودار می گردد. "


ویدیو مرتبط :
من باید در بهشت همه را دعوت کنم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۹ دی



 

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد تجمع بزرگ عاشوراییان در محکومیت حرمت شکنی فتنه گران روز چهارشنبه ۹ دی ماه ساعت ۱۵ درتهران برگزار می شود .




شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه ای ضمن محکومیت حرمت شکنی عاشورای حسینی در تهران اعلام کرد تجمع بزرگ عاشوراییان در محکومیت حرمت شکنی فته گران روز چهارشنبه ساعت ۱۵ درتهران برگزار می شود .

 



به گزارش ایلنا ،شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه ای ضمن محکومیت حرمت شکنی عاشورای حسینی در تهران اعلام کرد تجمع بزرگ عاشوراییان در محکومیت حرمت شکنی فته گران روز چهارشنبه ساعت ۱۵ درتهران برگزار می شود .این تجمع در تهران در میدان انقلاب برگزار می شود

 



همچنین مردم عاشورایی استانهای کشور در برنامه ریزی جداگانه خود در روزهای سه شنبه و چهارشنبه تجمع می کنند .