سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

دعا کنید ورزش از چین وارد نکنیم!


تصاویری از آماده‌ سازی کودکان چینی‌ برای المپیک 2020



ویدیو مرتبط :
اگه دعا نکنیم...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قرار داد یک میلیارد یورویی ؛ چینی ها وارد ورزش ایران هم می شوند



در حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی تفاهم نامه همكاری شركت توسعه و نگهداری اماكن ورزشی كشورمان با شركت "ستیك" چین امضا شد.

 

به گزارش  پئونیوز ،این تفاهم نامه همكاری پیرو جلسات پیشین این شركت چینی با مسئولان ورزش كشورمان در حضور دكتر سعیدلو و سفیر ایران فی مابین شركت توسعه و نگهداری اماكن ورزشی كشورمان و شركت چینی "ستیك" به امضا رسید.

طبق این تفاهم نامه قرار است شركت ستیك در یك پروسه زمانی معین زیرساخت‌های ورزش كشورمان را با اعتباری بالغ بر یك میلیارد یورو توسعه و تكمیل كند.

از مهمترین پروژه هایی كه قرار است این شركت چینی نسبت به توسعه و تكمیل آنها اقدام كند می توان به پروژه دهكده المپیك نقش جهان اصفهان، ورزشگاه ثامن مشهد، مجموعه ورزشی شیراز، ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز و ورزشگاه بانوان آزادی اشاره كرد.

مدیرعامل شركت توسعه و نگهداری اماكن ورزشی سازمان تربیت بدنی در رابطه با تفاهم نامه همكاری این شركت با شركت چینی ستیك گفت: با توجه به جلساتی كه پیش از این با این شركت چینی در كشورمان داشتیم، خوشبختانه امروز در حضور دكتر سعیدلو این تفاهم نامه همكاری را به امضا رساندیم.

وی گفت: این شركت چینی متعهد می شود كه در یك پروسه زمانی معین پروژه های نیمه تمام و در آستانه ساخت كشورمان را در شهرستان های مختلف با اعتباری بالغ بر یك میلیارد یورو تكمیل و یا بسازد. از مهمترین پروژه هایی كه طبق این تفاهم نامه مورد ساخت یا تكمیل قرار می گیرد

می توان به ساخت دهكده المپیك نقش جهان اصفهان و توسعه ورزشگاه ثامن مشهد، مجموعه ورزشی شیراز، ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز و ورزشگاه كاروان آزادی اشاره كرد.

تركاشوند خاطرنشان كرد: در همین راستا طی 4 ماه آینده مسئولان شركت ستیك چین به ایران می آیند و طبق تفاهم نامه امضا شده قراردادهای رسمی خود را با ما منعقد كرده و همچنین از امكانات ورزشی كشورمان نیز بازدید خواهم نمود.

وی در تشریح فعالیت های این شركت بزرگ چینی گفت: از مهمترین فعالیت های این شركت كه بالغ بر 52 مورد است می توان به ساخت پروژه های عمرانی مترو تهران، سدسازی، ساخت راه آهن و همچنین فعالیت گسترده آن در حتی كشورهای اروپایی اشاره كرد.

مدیرعامل شركت توسعه و نگهداری اماكن ورزشی سازمان تربیت بدنی با تأكید براینكه قرارداد به امضا رسیده با این شركت چینی اهمیت بسیار زیادی در توسعه زیرساخت های ورزش كشورمان خواهد داشت گفت: این شركت یكی از معتبرترین شركت های توسعه زیرساخت های ورزشی است كه با نگاهی به سابقه آن می توان جایگاه بسیار عالی آن را مشاهده نمود.

من با خانم "كومبو " كه مدیرعامل ساختمانی این شركت است، صحبت های بسیار زیادی داشتم و ایشان نیز اهداف خود را برای ما در قبال این تفاهم نامه تشریح كرد كه انشاء ا... بتوانیم از تكنولوژی فوق مدرن این شركت استفاده كنیم.

وی در پایان گفت: در مجموع این قرارداد قطعاً كمك بزرگی به توسعه زیرساخت های ورزش كشورمان خواهد كرد و بسیار خوشحالم كه ریاست سازمان تربیت بدنی هم به دنبال تجهیز و توسعه هرچه سریعتر اماكن ورزشی كشورمان هستند.../عصرایران