سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

در چین، به کسی ساعت هدیه ندهید!


هدیه گرفتن همیشه حس خوبی دارد اما در چین حتی اگر به کسی یک ساعت گرانبها هم هدیه دهید او را به‌ شدت ناراحت و خشمگین خواهید کرد.

ایسنا: هدیه گرفتن همیشه حس خوبی دارد اما در چین حتی اگر به کسی یک ساعت گرانبها هم هدیه دهید او را به‌ شدت ناراحت و خشمگین خواهید کرد.

ساعت در چین، سمبل مرگ است!

مردم چین معتقدند اگر کسی به آنها ساعد هدیه دهد برای او بدشانسی بسیاری به همراه خواهد آورد چرا که در این کشور ساعت سمبل مرگ است. اما آیا می‌دانید فلسفه اصلی در پشت این خرافه چیست؟ در زبان «ماندارین»، کلمه ساعت مترادف با واژه مرگ است.

به گزارش ریپلی، فرهنگ چین مملو از این خرافات عجیب است پس برای دادن هدیه باید حتی مراقب نوع و رنگ آن نیز بود تا مبادا موجبات دلخوری گیرنده هدیه فراهم شود.


ویدیو مرتبط :
هدیه ای دیگر به همه مخصوصا سامی یوسف عزیز - از دست ندهید - make me stronger

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

72 ساعت در بزرگ ترین شهر چین


جاذبه های شانگهای ترکیبی از آثار تاریخی و معماری باستانی است؛ در حالی که برای دیدن تمام جاذبه های این شهر، سه روز واقعا زمان اندکی است.