سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

خیال خام (حکایت)



حکایت,حکایت خیال خام,

 

 شخصی در حال تنگدستی و بی پولی به زن خود گفت: اگر بخواهیم فردا شب پلو بخوریم و فردا بروم یک من برنج بگیرم، چه قدر روغن برای آن لازم است؟
زن جواب داد: دومن روغن لازم دارد.
مرد با تعجب گفت: چه طور یک من برنج، دو من روغن می خواهد؟
زن گفت: حالا که ما با خیال پلو می پزیم لااقل بگذار چرب تر بخوریم.
    
منبع:khorasannews.com

  


ویدیو مرتبط :
خیال خام آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مک کین: توافق با ایران خیال خام است!


سناتور جان مک کین از چارچوب توافقنامه ی دولت آمریکا با ایران انتقاد کرده و آن را یک تصور باطل توصیف کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: جان مک کین سناتور جمهوریخواه ایالت آریزونای آمریکا در گفتگو شبکه سی ان ان. از چارچوب توافقنامه ی هسته ای دولت اوباما با ایران انتقاد جدی کرد و آن را خیال خام توصیف کرد.

این سناتور ایالت آریزونای آمریکا گفت: اگر این توافق اینگونه که به نظر می رسد پیش برود، شما شاهد یک خاورمیانه ی مسلح به سلاح هسته ای خواهید بود که به طرز باور نکردنی خطرناک خواهد شد.

جان مک کین که رئیس کمیته ی نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا هم هست ، درباره عملیات پهپادهای آمریکایی گفت: ترجیح می دهد که عملیات پهپادهای آمریکایی بر عهده ی وزارت دفاع آمریکا ،پنتاگون، باشد تا اینکه کنترل آنها بر عهده ی آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا ( سی آی ای ) باشد.