سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

خودروی استثنایی دست ساز در ایران +عکس


مورگان Aero Coupe یکی از خودروهای استثنایی است که به تازگی وارد ایران شده است و فعلا تنها با پلاک گذرموقت مجاز به عبور و مرور است.

صبحانه آنلاین: مورگان Aero Coupe یکی از خودروهای استثنایی است که به تازگی وارد ایران شده است و فعلا تنها با پلاک گذرموقت مجاز به عبور و مرور است. این خودرو محصول کشور انگلستان است و کاملا با دست ساخته می شود. این نکته را می توان در نامتوازن بودن برخی قسمت های خودرو مشاهده کرد.

خودروی استثنایی دست ساز در ایران


ویدیو مرتبط :
خودروی دست ساز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساخت 2 خودروی دست ساز خاص توسط شهروند یزدی / خودروهایی که با سرعت 100 کیلومتر تست شدند (+عکس)



90 درصد این 2 خودرو با ورقه های آهن و بدون استفاده از دستگاه های پرس و فقط با ابزار های دستی در مدت 5 ماه طراحی و ساخته شده اند.

در ایران به علت نبودن و یا کم یاب بودن خودرو های دست ساز، فضای مناسبی برای ارائه و ساخت این نوع خودرو ها وجود ندارد چرا که عموما به این خودروها به دلیل عدم رعایت استانداردهای لازم، مجوز تردد داده نمی شود ولی به تازگی یک مبتکر یزدی با ورقه آهن و بدون استفاده از دستگاه پرس اقدام به ساخت 2 خودروی دست ساز کرده که این خودروها در جاده با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت نیز تست شده است.

محمد علی اردانی سازنده این خودروها در گفت و گو با عصر ایران در مورد چگونگی خودروهای ساخته شده توسط وی گفت: 90 درصد این خودروها با ورقه های آهن و بدون استفاده از دستگاه های پرس و فقط با ابزار های دستی در مدت 5 ماه طراحی و ساخته شده اند.

 

اخبار,اخبار گوناگون,خودروی دست ساز

 

اخبار,اخبار گوناگون,خودروی دست ساز


وی با بیان اینکه معمولا در ساخت خودروهای دست ساز تا حدود زیادی از فایبر گلاس استفاده می شود ادامه داد:ساخت خودرو با استفاده از فایبر گلاس کار چندان سختی نیست ولی در طراحی و ساخت این خودروهای فقط از ورق آهن استفاده شده است.

 

اخبار,اخبار گوناگون,خودروی دست ساز

 

اخبار,اخبار گوناگون,خودروی دست ساز

 
این مبتکر یزدی در مورد موتور استفاده شده در این خودروها گفت: موتوری که در این خودروها بکار رفته است مربوط به ژیان است ولی غیر از موتور، چراغ جلو و رینگ کلیه اجزای بدنه و شاسی توسط خودم طراحی و ساخته شده است.


به گفته وی این خودروها با سرعت 100 کیلومتر نیز تست شده است که فیلم این تست نیز در اختیار عصر ایران قرار داده شده است.

 

اخبار,اخبار گوناگون,خودروی دست ساز

 

اخبار,اخبار گوناگون,خودروی دست ساز

 

اخبار,اخبار گوناگون,خودروی دست ساز

 

اخبار گوناگون - عصر ایران