سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

خنده داره یا تأسف آور؟!



شایعات روزنامه, مطالب خواندنی, چقدر خنده داره

چقدر خنـده داره که...

یک ساعت خلوت با خدا دیر و طاقت فرساست ولی 90 دقیقه بازی فوتبال مثل باد میگذره

 

چقدر خنده داره که...

صد هزار تومان کمک در راه خدا مبلغ بسیار هنگفتیه اما وقتی با همون پول میریم خرید، مبلغ ناچیزیه

 

چقدر خنده داره که...

یک ساعت عبادت در مسجد طولانی به نظر میاد اما یکساعت فیلم دیدن به سرعت میگذره

 

چقدر خنده داره که...
وقتی می خوایم عبادت و دعا کنیم، چیزی یادمون نمی آد که بگیم ، اما وقتی می خوایم با دوستمون حرف بزنیم هیچ مشکلی نداریم.

 

چقدر خنده داره که ...
خوندن یک صفحه و یا بخشی از قرآن سخته، اما خوندن صد سطر از پرفروش ترین کتاب رمان دنیا آسونه.


چقدر خنده داره که...
برای عبادت و کارهای مذهبی وقت کافی در برنامه روزمره پیدا نمی کنیم اما بقیه برنامه ها رو سعی می کنیم تا آخرین لحظه هم که شده انجام دهیم.

 

چقدر خنده داره که ...
شایعات روزنامه ها رو به راحتی باور می کنیم ، اما سخنان قرآن رو به سختی باور می کنیم.

 

چقدر خنده داره که...
همه مردم می خوان بدون اینکه به چیزی اعتقاد داشته باشند و یا کاری در راه خدا انجام بدند به بهشت بروند.

 

چقدر خنده داره .......اینطور نیست ؟
دارید می خندید ؟..........دارید فکر میکنید ؟
این حرف ها رو به گوش بقیه هم برسونید و از خداوند سپاسگزار باشیم که او خدای دوست داشتنی است.

 

آیا خنده دار نیست که وقتی می خوایم این حرف ها رو به بقیه بزنیم خیلی ها رو از لیست پاک می کنیم. چون مطمئنیم که به چیزی اعتقاد ندارند.
این اشتباه بزرگیه اگه فکر کنیم اعتقاد دیگران از ما ضعیف تره
منبع:kocholo.org


ویدیو مرتبط :
چه خاکی داره این فرش !!!! خیلی خنده داره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعطیلی موزه تخصصی نقاشی پشت شیشه تأسف آور است



 

بزرگترین مجموعه دار نقاشی پشت شیشه در واکنش به خبر تعطیلی موزه تخصصی نقاشی پشت شیشه عنوان داشت تعطیلی هر مکان فرهنگی باعث تأسف است.

 

فریال سلحشور، مدیر نگارخانه دی و بزرگترین مجموعه دار نقاشی پشت شیشه در مورد بسته شدن تنها موزه تخصصی نقاشی پشت شیشه به خبرنگار مهر گفت: بسته شدن هر موزه و مکان فرهنگی تاسف آور است. تعطیلی موزه نقاشی پشت شیشه باعث ناراحتی است. باید هر روز بر تعداد این مکانها افزوده شود نه اینکه شاهد تعطیلی موزه ها و مکانهای فرهنگی باشیم.

وی در مورد آثاری که در این موزه نگهداری می شد عنوان کرد: موزه نقاشی پشت شیشه بنای زیبایی دارد. هرچند آثار نگهداری شده در آن خیلی زیاد نبود و هنوز بضاعت یک موزه تخصصی را پیدا نکرده بود اما در هر صورت یک مکان فرهنگی بود و باعث می شد کسانی که حتی نام نقاشی پشت شیشه را نشنیده بودند به واسطه موزه بتوانند با این هنر آشنا شوند.

سلحشور درباره ادغام آثار این موزه در کاخ موزه گلستان ابراز داشت: فکر می کنم این کار خیلی درست نباشد. ما نمونه چنین اقدامی را در سالهای قبل نیز داشتیم. وقتی موزه نگارستان که آثاری از نقاشیهای قاجاری و صفوی را درون خود داشت تعطیل شد آثارش به موزه های دیگر مثل هنرهای زیبای سعدآباد منتقل شد. به هرحال ترکیب اصلی یک موزه که قبلا با چینش و براساس نظم خاصی گردآوری شده بود به هم خورد و هریک از آثار در هر گوشه پراکنده شدند.

شنیده ها حاکی از آن است که سازمان میراث فرهنگی استان تهران به دلیل ناتوانی در تامین هزینه ها ساختمان این موزه را تعطیل می کند. این در حالی است که در مراسم بزرگداشت نقاشان پشت شیشه که ماه رمضان امسال با حضور مسئولان میراث فرهنگی استان تهران برگزار شد آنها خطاب به هنرمندان گفتند که موزه نقاشی پشت شیشه ای مأمنی برای هنرمندان معاصر و دوره های قبل است و باید قدر هنرمندان انگشت شمار این رشته را بدانیم.../خبرگزارى مهر