سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

خانه درختی یا درخت خانگی؟! / عکس


خونه درختی یا درخت خونه ای؟!


ویدیو مرتبط :
خانه درختی مخروطی شکل بر روی درخت کاج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خانه درختی 5 ستاره +عکس



خانه درختی 5 ستاره +عکس
خانه های درختی معمولا محلی برای بازی و سرگرمی کودکان است و غالبا بر روی درختان تنومند ساخته می شود. این خانه ها همچنین همیشه بسیار ساده هستند و وسیله خاصی در آن ها وجود ندارد.
خانه های درختی معمولا بسیار ساده  و کم هزینه ساخته می شوند و کمتر پیش می آید چیز خاصی در آن ها قرار داده شود اما برخی نیز هستند که دوست دارند بهترین خانه درختی را داشته باشند.
"کریس والی" طراح انگلیسی است به تازگی یکی از لوکس ترین خانه درختی های دنیا را ساخته است. او برای ساخت این خانه نزدیک به 100 هزار دلار خرج کرده است و بسیاری از امکانات را در آن قرار داده است.

خانه های درختی,عكس خانه های درختی

خانه او این روزها به عنوان گران ترین خانه درختی در سراسر انگلستان شناخته می شود و البته به گفته خودش راحتی این خانه درختی و مواردی که در آن وجود دارد برابر با یک هتل 5 ستاره است.
در این خانه درختی از بهترین وسایل که از سراسر دنیا جمع شده است استفاده شده و درمیان وسایل خانه تعداد زیادی وسیله لوکس و گران قیمت نیز دیده می شود.
از وسایلی که در این خانه درختی استفاده شده است می توان به تلویزیون، مبلمان چوب گردو و آشپزخانه ای به ارزش 10 هزار دلار اشاره کرد.

به 100 هزار دلار خرج کرده است و بسیاری از امکانات را در آن قرار داده است.

خانه های درختی,عكس خانه های درختی

کل مجموعه این خانه درختی در بالای یک درخت سدر و در ارتفاع 10 متری از زمین قرار گرفته است و به غیر از لوکس بودن در میان بلندترین خانه های درختی نیز قرار دارد.
نکته حالب دیگری که در مورد این خانه وجود دارد دیوار بیرونی آن است که تمام از چوب هایی ساخته شده است که از روی آب جمع آوری کرده. او تنها برای جمع آوری این چوب های معلق نزدیک به 1 سال زمان صرف کرده است.

به 100 هزار دلار خرج کرده است و بسیاری از امکانات را در آن قرار داده است.

خانه های درختی,عكس خانه های درختی

منبع:yjc.ir