سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

خانه ای که هواپیما هم هست




ویدیو مرتبط :
آموزش ساخت یک هواپیما بدون موتور در خانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساخت کاکپیت هواپیما در خانه +عکس



ساخت کاکپیت هواپیما در خانه +عکس

خلبانی شغلی است که بسیاری از انسان ها در کودکی آن را بسیار دوست دارند. از این میان عده ای به آرزوی خود می رسند اما بسیاری از این رویا بازمانده و تنها به سوار شدن هواپیما بسنده می کنند.

شاید عده ای آرزوی خود را نتوانند بدست آورند اما تلاش های پی در پی انجام می دهند یا اینکه دست به کارهایی می زنند که می تواند آن ها را تا حدی به آرزوی کودکیشان نزدیک کند. این افراد معمولا از هیچ تلاشی منصرف نمی شوند و دست به هر کاری می زنند.

 

"کجیتل متیسون" از جمله افرادی است که علاقه خاصی به پرواز و خلبانی داشته است ولی نتوانست به یک خلبان واقعی تبدیل شود. او در تمام زندگی اش بیشتر بازی های هواپیمایی یا شبیه ساز انجام داده است و علاقه بسیار عجیبی به هواپیما دارد.

 

خلبانی , ساخت کاکپیت هواپیما , اخبار گوناگون

 

این مرد 32 ساله این روزها دست به کاری جالب زده و برای آنکه بتواند آرزوی تمام زندگی خود را بدست آورد یک کاکپیت هواپیما را بدون کمک گرفتن از دستگاهی خاص و با دست و البته با همراهی دوستش در پارکینگ خانه ساخته است. 

 

این مرد با توجه به هزینه بالای خرید یکی از شبیه سازها، تصمیم گرفت تا یک شبیه ساز ارزانتر را تنها با دست خالی برای خودش بسازد. این شبیه ساز از روی کاکپیت یا اتاقک خلبانی 737 ساخته شده است و تمامی دکمه های آن نیز کار می کند.

 

خلبانی , ساخت کاکپیت هواپیما , اخبار گوناگون

 

این کاکپیت به همراه چند مانیتور کوچک پوشانده شده است تا فضای هواپیما به خوبی به افراد الفا سود. این مرد تمامی بدنه اصلی هواپیما را با چوب ساخته است و برای طراحی داخلی آن نقشه های دقیقی را از یکی از دوستانش دریافت کرده است.

 

این مرد نزدیک به یک سال از زندگی خود را صرف درست کردن این کاکپیت کرده است. او اعتقاد دارد که با استفاده از این شبیه ساز می توان تبدیل به یک خلبان واقعی شد و دیگر نیازی به گذراندن کلاس های  تئوریک نیست.

 

خلبانی , ساخت کاکپیت هواپیما , اخبار گوناگون

 

خلبانی , ساخت کاکپیت هواپیما , اخبار گوناگون


منبع:yjc.ir