سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تنها 100 دستگاه از این اتومبیل وجود دارد


مزدا به مناسبت بیست و پنجمین سال عرضه اولین مدل مزدا راداستار در سال 1989 نسخه جدید و محدودی از MX-5 Roadstar را ساخته و عرضه خواهد کرد.

خبرآنلاین: مزدا به مناسبت بیست و پنجمین سال عرضه اولین مدل مزدا راداستار در سال 1989 نسخه جدید و محدودی از MX-5 Roadstar را ساخته و عرضه خواهد کرد.

گفته می شود 100 دستگاه از این اتومبیل زیبا تولید خواهد شد که 170 اسب بخار قدرت داشته و موتور 2.0 liters و تایر های 17 اینچی با صندلی های چرم سفید نیز دارد.





























ویدیو مرتبط :
درفت با اتومبیل 100 تنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سخنگوی دستگاه قضا/فساد 100 میلیون یورویی اختلاس نیست



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

فساد 100 میلیون یورویی اختلاس نیست

سخنگوی دستگاه قضا در مورد جزئیات پرونده فساد 100 میلیون یورویی گفت: در این پرونده کلمه اختلاس درست نیست بلکه تخلف بانکی است و متخلفان درآمد نامشروع کسب کرده‌اند.

آفتاب: سخنگوی دستگاه قضا در مورد جزئیات پرونده فساد 100 میلیون یورویی گفت: در این پرونده کلمه اختلاس درست نیست بلکه تخلف بانکی است و متخلفان درآمد نامشروع کسب کرده‌اند.

 

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای عصر دوشنبه در بیست و نهمین نشست خبری خود در مورد اظهارات اخیر معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در خصوص جایگاه خبرنگاران گفت: اگر شخصی در این مورد شکایت کند قطعا به شکایتش رسیدگی می شود.

 

ایجاد شبکه های اینترنتی رادیویی و تلویزیونی جرم است

وی در مورد راه‌اندازی تلویزیون و رادیوی اینترنتی گفت: اگر افرادی در این زمینه بخواهند اقدام غیر قانونی کنند دادستانی به عنوان نماینده مدعی العموم وارد می شود. البته باید ثابت شود این شبکه تلویزیونی است که قبلا هم چنین پرونده هایی داشته ایم.

 

دستگاههای اهمال کار در مبارزه با دخانیات را معرفی کنید

دادستان کل کشور در پاسخ به این پرسش که قوه قضائیه چه برنامه ای برای مبارزه با دخانیات دارد گفت: مردم باید خودشان هم مراعات کنند و در مراکز عمومی دخانیات استعمال نکنند. البته خود دخانیات به تنهایی به قشر جوان لطمه زده است. اگر هم قوه قضائیه کوتاهی می کند اطلاع رسانی کنید و از طریق رسانه بازگو کنید.

سخنگوی دستگاه قضا در مورد بازگشت مهدی هاشمی به کشور گفت: وی قبلا احضار شده بود و اگر بیاید طبق قانون با او برخورد و به پرونده اش رسیدگی می شود.

 

دادستانها و روسای دادگستری می توانند مصاحبه کنند

محسنی اژه ای در مورد اظهارات علی اولیا رئیس دادگستری هرمزگان در مورد بازگو کردن جزئیات یک پرونده گفت: ما مانع اطلاع رسانی دادستانها و روسای دادگستریها نشدیم ولی باید حتی الامکان صحبتها توسط سخنگو گفته شود.

 

پرونده 100 میلیون یورویی اختلاس نیست

به گزارش مهر،دادستان کل کشور همچنین در مورد پرونده 100 میلیون یورویی در هرمزگان گفت: گاهی به دلار، یورو و ارز و گاهی به ریال و تومان رقمی گفته می شود ولی بیشتر در اقدامات اداری مبالغ به ریال عنوان می شود. در این پرونده کلمه اختلاس درست نیست. این پرونده تخلف بانکی است و درآمدی نامشروع برای متخلفان داشته و بانک هم وثیقه لازم را اخذ نگرفته است. در حال حاضر نیز متهمان با قید وثیقه آزادند./آفتاب