سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تفریح خطرناک تیوب سواری در برف +عکس


بارش برف علاقه مندان به تفریحات زمستانی را به ارتفاعات روستای مهنان بجنورد کشانده است.


ویدیو مرتبط :
تیوب سواری در برف ههههه :))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تفریح خطرناک جوانان بیکار هندی! +عکس


پریدن از ریل قطار به داخل رودخانه، کار هر روزه جوانان شهر لکنو در اوتار پرادش است. پلیس این شهر می گوید که جلوگیری از این کار جوانان یکی از دغدغه های آنان است؛ اما هرگز موفق به این کار نشده اند.

روزگار نو: جوانان هندی دقیقا می دانند قطار کی از شهرشان عبور خواهد کرد. آنان، به محض نزدیک شدن این ماشین آهنی به روی ریل های داغ می دوند و از آنجا به سمت رودخانه زیر پل شیرجه می زنند.

بنا بر این گزارش، پریدن از ریل قطار به داخل رودخانه، کار هر روزه جوانان شهر لکنو در اوتار پرادش است. پلیس این شهر می گوید که جلوگیری از این کار جوانان یکی از دغدغه های آنان است؛ اما هرگز موفق به این کار نشده اند... در مقابل، جوانان این شهر می گویند، آنان همیشه این کار را انجام می دهند و هرگز برای کسی اتفاقی نیفتاده است و جای هیچ گونه نگرانی ای نیست.

سرگرمی خطرناک جوانان هندی

سرگرمی خطرناک جوانان هندی

سرگرمی خطرناک جوانان هندی

سرگرمی خطرناک جوانان هندی