سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تصویر واقعی چهره انسان های اولیه


پنج تصویر بازسازی شده چهره انسان های اولیه در موزه لندن.

شفقنا: پنج تصویر بازسازی شده چهره انسان های اولیه دوران مختلف در موزه لندن.











ویدیو مرتبط :
این تصویر واقعی از یک جن زن است که دیده شده کاملا واقعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چهره انسان در سال 3000 میلادی چگونه است؟+تصویر



اخبار علمی - چهره انسان در سال 3000 میلادی چگونه است؟+تصویر

روزنامه انگلیسی "سان" تصویری درباره پیش بینی ها از قیافه و ظاهر انسان در سال 3000 میلادی منتشر کرد که براساس آن افراد در مقایسه با انسان های امروزی قد بلندتر و مغز کوچک تری خواهند داشت.

 

اخبار,اخبار علمی,ظاهر احتمالی انسان پس از هزار سال دیگر


به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل از العالم، در این تصویر که درباره قیافه و ظاهر احتمالی انسان پس از هزار سال دیگر، منتشر شده است، چهره انسان پرچین و چروک و موهای سرش اندک با دست های بلند و چشم های درشت خواهد بود و حجم مغز کوچک خواهد شد.

به نوشته این روزنامه، تصویر مذکور توسط متخصصان کالبدشکافی و با هدف بررسی چهره و ظاهر انسان در آینده منتشر شده است و پیش بینی ها نشان دهنده آن است که براساس معیارهای امروزی زیبایی، انسان ها در آینده زیبا نخواهند بود!

روزنامه سان همچنین نوشت: با گذشت زمان، به علت پیشرفت در علم پزشکی و بهبود تغذیه، افراد عمر طولانی تری خواهند داشت و طول متوسط آنها به دو متر و 10 سانتیمتر خواهد رسید.

این گزارش حاکی از آن است که به علت پیشرفت فراوان فناوری ، عقل انسان ها در آینده کمتر خواهد شد و انسان ها به جای فکر کردن این امر را به رایانه خواهند سپرد و این امر باعث کوچک شدن مغز انسان خواهد شد.
 اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران