سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تصویری زیبا از آبشار ابر در جزایر قناری!


عکاس «Dominic Dähncke» در حال عکاسی از جزایر قناری بود که این عکس حیرت انگیز از ابرهایی که روی رشته کوهی در جزیره لاپالما جاری شده بودند را گرفت.

صبح بخیر: عکاس «Dominic Dähncke» در حال عکاسی از جزایر قناری بود که این عکس حیرت انگیز از ابرهایی که روی رشته کوهی در جزیره لاپالما جاری شده بودند را گرفت. این عکس در کوه های «Cumbre Nueva» که در قسمت غربی جزیره لاپالما، یکی از زیباترین جزایر قناری اسپانیا، قرار دارد گرفته شده است. برای عکاسی از حرکت ابرها سرعت دوربین روی 70 ثانیه تنظیم و همچنین از یک فیلتر ND برای به حداقل رساندن نور ورودی به سنسور دوربین استفاده شده است.

تصویری حیرت انگیز از آبشار ابر در جزایر قناری!


ویدیو مرتبط :
آواز زیبای قناری وحشی جزایر قناری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آبشار آب سفید مکانی زیبا درلرستان



 

آبشار آب‌سفید یکی از آبشارهای استان لرستان است. این آبشار در جنوب شرقی این استان و در دامنه کوههای زاگرس و در کنار کوه بلند قالی کوه در بخش بشارت زلقی از شهرستان الیگودرز قرار گرفته‌است. و دسترسی به آن با جاده از شهر الیگودرز واز جاده الیگودرز بزنوید امکانپذیر است.

 

 

آب این آبشار از دل تونلی در دل یک کوه سنگی بیرون می‌آید و با توجه به ارتفاع 69 متری آبشار بیرون آمدن چنین آبی از دل کوه شگفت آور است این ابشار به رود رودبار لرستان ( آب زالکی ) می‌پیوندد و سرانجام به دز میریزد.

 

 

pp

 

 

پهنای آن در فصل پرآبی حدود 15 متر می‌باشد.می‌توان گفت به علت اینکه آب آن به صورت مخلوط با هوا بر اثر برخورد با سنگها به شکل حباب سفید در می‌آید به آب سفید معروف شده.در مسیر الیگودرز به آبشار مکانهای زیبای قرار دارد که حیرت هر بازدید کنندهای را بر می‌انگیزد.خود آبشار در درهای تاریک که در اثر فعالیتهای زمین شناختی و فرسایش توسط آب در چند هزار سال بوجود آمده قرار دارد.