سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تصاویری از یک مسابقه طناب‌کشی در قزوین


پنجمین دوره مسابقات طناب کشی شنبه در شهر اقبالیه قزوین برگزار شد.


ویدیو مرتبط :
مسابقه طناب کشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسابقه طناب کشی با ببر! +عکس


به نظر شما در مبارزه بین انسان و ببر کدام برنده می شود؟ بین انسان، ببر و مرغ چطور؟ جواب این سوال را بازدیدکنندگان باغ وحش اکولوژیک چانگشا داده اند.





صبح بخیر: به نظر شما در مبارزه بین انسان و ببر کدام برنده می شود؟ بین انسان، ببر و مرغ چطور؟ جواب این سوال را بازدیدکنندگان باغ وحش اکولوژیک چانگشا داده اند. به گفته کارکنان این باغ وحش، حیوانات هیچ کاری برای انجام دادن ندارند، غذا برایشان فراهم است و همیشه در حال خواب هستند، به همین دلیل تنبل شده اند و اضافه وزن پیدا کرده اند و دیگر به محرک های فیزیکی و روانی واکنش نمی دهند. در نتیجه آنها روشی جالب و جنجالی برای روی فرم نگه داشتن حیوانات پیدا کرده اند. آنها طنابی از قفس رد کرده اند که یک سر آن کیسه ای است که داخلش مرغ زنده هست و سر دیگر آن بیرون قفس است.



بازی ساده است: بازدیدکنندگان یک سر طناب را می کشند و ببر سر دیگر طناب را گاز می گیرد و می کشد. مرغ را به عنوان پاداش داخل کیسه گذاشته اند تا توجه ببر به آن جلب شود و به کشیدن طناب ادامه دهد. گذشته از تمرین دادن به حیوانات، این بازی روشی برای سرگرمی و تفریح در تعطیلات روز ملی هم هست. هر کس می تواند با پرداخت 45 یوآن (7 دلار) با ببر طناب کشی کند. حتی بعضی ها تمایل دارند که قدرت خود را در مقابل این جانوران قدرتمند بسنجند.



تابحال ببرها برنده بوده اند و بیشتر مسابقه های طناب کشی را برده اند و یک ببر سیبریایی 4 ساله توانسته با شکست دادن 7 مرد در یک مسابقه قدرت عضلاتش را نشان دهد. البته این مسابقه چندان به مذاق دوستداران حیوانات و فعالان حقوق حیوانات خوش نیامده است، زیرا آنها ادعا می کنند که این بازی خشونت آمیز است و ممکن است ببرها به راحتی دندان هایشان را از دست بدهند، وانگهی کسی به فکر مرغ های بیچاره ای که در میان آرواره های ببرها خرد می شوند نیست.



مطابق قانون وزارت مسک و توسعه شهری چین، از ماه جولای به بعد، هرگونه نمایشی که توسط حیوانات در باغ وحش اجرا شود ممنوع است. به احتمال زیاد مسئولین این باغ وحش هنوز این قانون را نشنیده اند. طناب کشی ببرها چیز جدیدی نیست. بازدیدکنندگان باغ وحش بوش گاردنز در تامپا بی، فلوریدا، سالهاست که قدرت ببرهای خود را با این روش تست می کنند، در حالیکه چینی ها یک چیز دیگر به آن اضافه کرده اند که همان مرغ زنده است.