سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تست دردناک قرار دادن تله موش روی زبان


این کلیپ با تکنیک صحنه آهسته و 2 هزار فریم در ثانیه ای ضبط شده و در آن شاهد این خواهید بود که فردی وسیله ای همانند تله ی موش را روی زبان خود قرار می دهد.

digiato.com -سینا گلستانه: این کلیپ با تکنیک صحنه آهسته و 2 هزار فریم در ثانیه ای ضبط شده و در آن شاهد این خواهید بود که «دن گروچی» وسیله ای همانند تله ی موش را روی زبان خود قرار می دهد.

همان طور که در تصویر خواهید دید، «گروچی» چندین بار از انجام این کار فرار می کند زیرا خودش هم می داند این آزمایش واقعا دردناک است. با اینکه زبان او در نتیجه این کار از وسط دو نیم نشد اما کاملا مشخص است که چه دردی به او وارد گشته.

برای تماشای این صحنه ی دلهره آور می توانید ویدئوی زیر را تماشا نمائید. البته لازم به یادآوری نیست که نباید هرگز این کار را در خانه امتحان کنید چون پس از دیدن این فیلم خودتان متوجه می شوید که این کار به جای اینکه جالب باشد، خطرناک و البته بسیار دردناک است. خود تیم Slow Mo Guys نیز از اجرای این طرح خود پشیمان هستند.


در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
فیلم: وینسنت گربه ای با پاهای تیتانیومی


ویدیو مرتبط :
جوان احمق ابله زبان در تله موش+فیلم کلیپ ویدیو جالب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

از اول هم قرار نبود به همه یارانه بدهیم/یارانه تازه زیر زبان مردم مزه کرده است



سید عماد حسینی ,پرداخت یارانه نقدی,اخبار یارانه ها,یارانه اردیبهشت 91,اخبار روز ,اخبار ایران

 

گفتگوی خواندنی سخنگوی کمیسیون انرژی با قدس انلاین

از اول هم قرار نبود به همه یارانه بدهیم/یارانه تازه زیر زبان مردم مزه کرده است/دولت نباید التماس کند که مردم انصراف دهند

پایگاه خبری تحلیلی قدس انلاین - شرفشاهی : نماینده قروه در مجلس با تاکید بر اینکه دولت در ابتدای اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، مشکلاتی را ایجاد کرد گفت: مکانیزم اجرایی هدفمندی یارانه به گونه ای نبود که همه را شامل شود. دولت نیز ابتدا همه دهکهای جامعه را مشمول این قانون ندانست اما یک باره همه چیز را تغییر داد.

 

سید عماد حسینی با تاکید بر اینکه پرداخت یارانه نقدی به یک میزان به همه آحاد جامعه، با روح قانون منافات داشت افزود: در ابتدا میخواستیم یارانه را به افراد نیازمند جامعه بدهیم، تا نیازمندان بیشتر از این یارانه ها استفاده کنند. اما مشاهده کردیم که دولت یارانه را به همه و به یک میزان داد و باعث شد که کسری منابع به وجود بیاید، در نتیجه دولت با چالش کمبود نقدینگی رو به رو شد.

 

سخنگوی کمیسیون انرژی با یادآوری اینکه دولت برای آنکه این کسری بودجه را برطرف کند، یک سری پیامکهایی را برای آحاد جامعه ارسال کرد و درخواست انصراف یارانه داد گفت: این پیامکها بی تاثیر خواهد بود و من بعید میدانم که مردم به صورت اختیاری از دریافت یارانه انصراف بدهند.

 

وی با تاکید بر اینکه یارانه نقدی یک سال به مردم پرداخت شده است افزود: اکنون مزه دریافت پول، زیر زبان مردم خوش آمده و دیگر امکان ندارد که عده ای از مردم حتی ثروتمندان از دریافت این پول انصراف دهند هر چند که مبلغ آن برای سرمایه دارها ناچیز است.

حسینی با تاکید بر اینکه مردم احساس میکنند این یارانه حق آنان است و نمیخواهند این حق را از دست بدهند افزود: خود انصرافی از طریق ارسال پیامک جواب نمیدهد و دولت باید راه دیگری را پیش بینی کند.

وی با ابراز تاسف از اینکه دولت بعد از یک سال به این نتیجه رسیده که باید یک سری از یارانه بگیرها را حذف کند گفت: از این پس مشکلات دولتی که قانون را سلیقه ای اجرا میکند، بیشتر خواهد شد.

 

نماینده قروه با تاکید بر اینکه دولت اکنون تاوان سیاستهای غلط خودش را میدهد افزود: اما اشکال اینجاست که دولت هنوز هم دست بردار نیست .

وی خطاب به رییس جمهور گفت: سوال ما از جناب احمدی نژاد  این است که چگونه این دولت که توان پرداخت یارانه نقدی را ندارد و با ارسال پیامک از مردم میخواند تا خود انصرافی بدهند تا جبران عقب ماندگی بودجه اش را بکند، تصمیم گرفته مبلغ یارانه نقدی را بالا ببرد؟

حسینی با انتقاد از واریز مبالغی به حساب مردم تحت عنوان فاز دوم هدفمندی یارانه ها گفت: متاسفانه این دولت یک باره مبلغ 28 هزار تومان را بابت 2 ماه به حساب مردم ریخته و آنرا میزان افزایش یارانه اعلام کرده در حالی که با مشکل اساسی رو به رو است.

 

وی با انتقاد از سیاستهای ناپایدار، سلیقه ای و غلط دولت احمدی نژاد گفت: واقعا این دولت به کجا رسیده که به مردم التماس میکند تعدادی از دریافت کنندگان یارانه، خود انصرافی بدهند در حالی که میتوانست با اجرای درست قانون، التماس نکند.

سخنگوی کمیسیون انرژی با تاکید بر اینکه این کارهای دولت، اقتصاد کشور را با چالش رو به رو کرده است افزود: این کارهای احساسی نشان میدهد که دولت هیچ برنامه ای برای اجرای قانون هدفمندی یارانه ها ندارد و این دولت برنامه محور نیست، بلکه بدون حساب و کتاب وارد عرصه های مدیریتی میشود.

وی گفت: دولت باید بداند که علم اقتصاد، تابع شرایط خاص است و به مطالعه و برنامه ریزی نیاز دارد، در حالی که دولت احمدی نژاد در تمام سالهای گذشته ثابت کرده که تابع قانون و برنامه نیست.

 

حسینی با تاکید بر اینکه اگر دولت ادعای برنامه ریزی دارد پاسخ دهد که چرا بعد از گذشت یک سال از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، یک باره تصمیم گرفته بخشی از یارانه ها را حذف کند افزود: متاسفانه امروزه دولت فرمول مشخصی برای افزایش قیمتها ندارد و هر لحظه یک تصمیم عجییب و غریب میگیرد. یک روز صحبت از افزایش قیمت بنزین است و روز دیگر قیمت گاز مصرفی مردم را بالا میبرد و هنگامی که با واکنش شدید مردم رو به رو میشود از تصمیم خود عقب نشینی میکند.

 

سخنگوی کمیسیون انرژی با تاکید بر اینکه هیچکدام از برنامه ریزی ها و پیش بینی های دولت مشخص نیست و هدف خاصی را دنبال نمیکند افزود: مشخص نیست تصمیمات غلط و احساسی دولت چه بلایی بر سر اقتصاد ما خواهد آورد.

حسینی با تاکید بر اینکه تصمیمات احساسی و سلیقه ای دولت، تبعات روحی - روانی بسیاری بر مردم دارد گفت: اگر چه رفتارهای دولت باعث بدبینی مردم به دولت میشود اما از همه بدتر آن است که این رفتارهای دولت، بی ثباتی در اقتصاد و سوءمدیریت در قوه مجریه را نشان میدهد./قدس آنلاین