سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تخیل بشقاب پرنده ها در آستانه واقعیت


آنچه که انسان ها درباره بشقاب پرنده در خیال داشتند، در حال تبدیل شدن به یک اتفاق واقعی و جدی است.

خبرگزاری مهر: مجله مهر: آنچه که انسان ها درباره بشقاب پرنده در خیال داشتند، در حال تبدیل شدن به یک اتفاق واقعی و جدی است.

قبلا فکر می کردیم بشقاب پرنده ها مسئول حمل و نقل آدم فضایی ها در کیهان هستند اما امروز اگر همه چیز بر اساس برنامه های ناسا پیش برود، محتمل است که یکی از همین نعلبکی های پرنده، انسان ها را بر روی سطح مریخ فرود آورد.

آزمایشگاه رانش جت ناسا در کالیفرنیا مشغول تست بر روی پروژه سیستم کاهنده چگالی پایین و مافوق صوت (LDSD) است. این پروژه شامل تست مدلی از یک بشقاب پرنده واقعی است که می تواند بارهای سنگین از جمله فضانوردان و تجهیزات شان را در آینده نه چندان دور به مریخ ببرد.

شکل منحصر به فرد این سفینه به این خاطر است که با ایجاد کشش طبیعی یا اصطکاک در جو، به فرود امن بر روی مریخ کمک کند. تصاویر مراحل مختلف آزمایشات صورت گرفته بر روی این بشقاب پرنده را در ادامه ببینید:

تخیل بشقاب پرنده ها در آستانه واقعیت

تخیل بشقاب پرنده ها در آستانه واقعیت

تخیل بشقاب پرنده ها در آستانه واقعیت

تخیل بشقاب پرنده ها در آستانه واقعیت

تخیل بشقاب پرنده ها در آستانه واقعیت

تخیل بشقاب پرنده ها در آستانه واقعیت

تخیل بشقاب پرنده ها در آستانه واقعیت

تخیل بشقاب پرنده ها در آستانه واقعیت


ویدیو مرتبط :
از تخیل تا علم-ساخت بشقاب پرنده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بشقاب پرنده‌ها واقعیت دارند!


آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا در وبسایت رسمی خود اطلاعات و مدارک از طبقه بندی خارج شده ای مربوط به تحقیقات و رویت بشقاب پرنده ها و اشیای ناشناخته دیسکی را که در طول دهه های 40 و 50 میلادی مورد بررسی قرار داده است، منتشر کرد.

وبسایت فرادید: آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا در وبسایت رسمی خود اطلاعات و مدارک از طبقه بندی خارج شده ای مربوط به تحقیقات و رویت بشقاب پرنده ها و اشیای ناشناخته دیسکی را که در طول دهه های 40 و 50 میلادی مورد بررسی قرار داده است، منتشر کرد.

اسناد محرمانه سیا منتشر شد

به گزارش میرر، آژانس اطلاعات مرکزی سیا در این گزارش، که با معرفی داستان برخورد نزدیک یک افسر پلیس با بشقاب پرنده ای در جاده ای در بیابان های نیومکزیکو شروع می شود به توضیح در مورد پروژه های سازمان اطلاعات مرکزی در شناخت و بررسی این اشیای ناشناخته که در آن زمان گمانه زنی هایی مبنی بر دخالت شوروی سابق در ساخت اینگونه پرنده های دیسکی می شد، می پردازد.  
 
در این گزارش، هکتور کوینتانیلا آخرین رییس پروژه«کتاب آبی» که در پایگاه هوایی آمریکا در این پروژه بر روی اشیای ناشناخته کار می کرده است، با انجام تحقیقات، ادعاهای این افسر پلیس در مورد رویت بشقاب پرنده ای با فاصله چندمتر که در وسط بیابان های نیومکزیکو فرود آمده بود را تایید می کند و این رویت را بهترین پرونده موجود وقت در مساله اشیای ناشناخته دیسکی شکل بیان می کند.  
 
پروژه کتاب آبی بین سال های 1947 تا 1969 در پایگاه هوایی رایت پترسون در ایالت اوهایو 12618 مورد از رویت اتفاقات غیرطبیعی گزارش کرده که 701 مورد از آنها همچنان ناشناخته مانده است.  
 
در این بین سازمان سیا تصویری از چندین پرونده این سازمان در ارتباط با اشیای ناشناخته در آمریکا و دیگر کشورهای جهان از جمله فایل های مربوط به رویت بشقاب پرنده 15 متری در آلمای شرقی، بشقاب پرنده ها در اسپانیا و آفریقا و همچنین معادن اورانیوم در کنگو را منتشر کرده است و 10 راهنمایی خود به محققین در این رابطه را نیز منتشر کرده است.