سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

بیوگرافی سیروس گرجستانی



 

بیوگرافی و عکس سیروس گرجستانی

 

سیروس گرجستانی بازیگر توانایی است كه در سال‌های اخیر در نقش‌های طنز توانست به خوبی با بینندگان تلویزیون ارتباط برقرار كند.


وی اصلیت گیلانی دارد و در سال 1323 در شهر بندرانزلی به دنیا آمد، اول دبستانش را در رشت گذراند 8، 9 ساله بود كه به همراه خانواده به تهران كوچ كردند و در محله ناصر خسرو و كوچه مروی رشد و نمو كرد، او هنوز هم كه در دهه شصت زندگی‌اش است، دلش برای شمال كشور تنگ می‌شود، می‌گوید: (اگر هنرپیشه نبودم، قطعا حالا در شمال زندگی می‌كردم، صفا و پاكی كه در آنجا وجود دارد مثال‌زدنی است.)

 

ثمره زندگی مشترک او دو دختر است که در انگلیس زندگی می کنند

از زمان كودكی‌اش خاطرات بسیار زیادی دارد، (در آن زمان ویترین مغازه‌های لاله‌زار بسیار دیدنی بود، بنابراین همیشه به پدر اصرار می‌كردم كه فرصت بیشتری برای دیدن مغازه‌ها به من بدهد، یادم می‌آید یك كلاه‌فروشی بود كه كلاه‌های خیلی شیكی داشت، برای مثال كلاه‌فروشی (محمدزاده) را كاملا به یاد دارم، داخل مغازه یك پیرمرد خوش‌پوشی بود كه كه پشت میز می‌نشست كه مرا مجذوب خود می‌كرد.)

 

 

بیوگرافی و عکس سیروس گرجستانی

 

 

سیروس گرجستانی 25 ساله بود كه به سال 1348 وارد اداره تئاتر شد و سپس نخستین تئاترش را در (سنگلج) بازی كرد. (آن زمان این تئاتر متعلق به حرفه‌ای‌ها بود، پس از دو سال كه وارد اداره شدم، نخستین نمایشنامه‌ای كه كار كردم (سنگ و سورنا) نام داشت كه توسط همسر عباس جوانمرد كارگردانی می‌شد.)

 

گرجستانی اعتقاد دارد كه در همه‌ حال باید به بزرگ‌تر خود احترام گذاشت، (یك جوان تازه وارد اگر احترام به پیشكسوت را فراموش كند، بد است، من زمانی كه سال 48 وارد اداره تئاتر شدم، یك جوان كم سن و سال بودم، اما وقتی نزد پیشكسوتانی مانند استاد انتظامی، علی نصیریان، جمشید مشایخی و... می‌رفتم، همیشه اصول را رعایت می‌كردیم. احترام به بزرگ‌تر و استاد یك (فرهنگ) است و نباید بر اثر گذر زمان به فراموشی سپرده شود، متاسفانه هستند در بین ما عده‌ای از هنرپیشگان كه به معروفیت رسیده‌اند و یك سری از مسائل مهم را فراموش كرده‌اند.)به هر حال تجربیات این بازیگر خوب كشورمان می‌تواند الگویی برای جوانان كشورمان باشد.

 


ویدیو مرتبط :
حرکت باحال سیروس گرجستانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نقش دیدنی "سیروس گرجستانی" در جاده چالوس



اخبار,اخبار فرهنگی ,سیروس گرجستانی

 

اخبار فرهنگی - نقش دیدنی "سیروس گرجستانی" در جاده چالوس

سیروس گرجستان در نقش سهرابی مقابل دوربین مجموعه تلویزیونی «جاده چالوس» رفت.

گروه تولید سریال تلویزیونی جاده چالوس اکنون در لوکیشن این سریال رستوران یارا در جاده چالوس، مشغول ضبط و تصویر برداری سکانس بازسازی رستوران متروکه است که احمد زرین شخصیت اصلی سریال به همراه خانواده برای بازسازی به آنجا می روددر این میان مرتضی سهرابی رقیب احمد زرین از این موضوع مهمی مطلع می شود و... .

بنا بر این گزارش، این مجموعه تلویزیونی براساس طرحی از آرش قادری ونویسندگی شعله شریعتی و اعظم بهروز، نگارش شده است.

موضوع سریال «جاده چالوس» روایت خانواده‌ای است که در تهران زندگی می‌کنند و پدر خانواده به علت بی‌تدبیری شریکش ورشکست می‌شود و در این بین ارثیه‌ای (رستوران متروکه) به محبوبه زن خانواده در شمال می‌رسد، اعضای خانواده با رفتن به شمال و رونق دوباره رستوران متروکه سعی دارند تا مشکلات اقتصادی را با اتحاد و همدلی حل کنند.

در این مجموعه تلویزیونی بیژن امکانیان در نقش احمد زرین پدر خانواده ، فاطمه گودرزی در نقش محبوبه مادر خانواده، محسن افشانی در نقش امیر علی پسر خانواده و سیما خضرآبادی در نقش خدیجه دختر خانواده به ایفای نقش می پردازند.

همچنین علی رام نورایی، نیما شاهرخ شاهی و چندین چهره جدید که از میان فارغ التحصیلان هنر بازیگری و تئاتر انتخاب شده اند ، از دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

این مجموعه به کارگردانی احمد معظمی با اهداف مختلفی از قبیل توجه به سبک زندگی ایرانی و اسلامی و اشاعه خرده فرهنگهای بومی و احیای ارزشهای دینی ، رشد و تقویت فرهنگ قناعت و ساده زیستی ، کسب روزی حلال ،آشنایی با آداب و رسوم های مختلف،تشویق جامعه به تشکیل خانواده و تقویت کانون گرم خانواده و ترغیب ازدواجهای آسان مطابق با فرهنگ ایرانی و اسلامی، حفظ محیط زیست در تمام ابعاد زندگی و... تولید می شود.

اخبار فرهنگی - ایسنا