سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

بهترین و بدترین پدران حیات وحش +عکس


پنگوئن‌ امپراتور، میمون جغدی و اسب دریایی از بهترین پدران حیات وحش محسوب می‎شوند و در مقابل، خرس‌ قطبی به همراه گروهی از بابون‌ها بدترین پدران حیات وحش به شمار می‏روند.

خبرآنلاین: پنگوئن‌ امپراتور، میمون جغدی و اسب دریایی از بهترین پدران حیات وحش محسوب می‎شوند و در مقابل، خرس‌ قطبی به همراه گروهی از بابون‌ها بدترین پدران حیات وحش به شمار می‏روند.

میمون‌ جغدی

میمون‌های جغدی نر بدون‌شک از بهترین پدران در حیات وحش هستند. آنها ماه‌ها مراقبت از فرزند خود را در غیاب مادر او به عهده می‌گیرند. تحقیقات نشان می‌دهد این پدران با نگهداری از فرزند خود نه‌تنها به بهبود جسمی مادر پس از زایمان کمک می‌کنند؛ بلکه به دلیل همراهی با مادر در دوران رشد کودک باعث می‌شوند توان خود برای نگهداری از عضو جدید خانواده حفظ کند.

بهترین و بدترین پدران حیات وحش +عکس

پنگوئن امپراتور

پنگوئن‌های امپراتور نر هم پدرهای بی‌نظیری هستند. آنها بخش قابل‌توجهی از مراقبت از فرزند خود را پیش از تولد او به عهده می‌گیرند و زمانی که مادران پس از تخم‌گذاری به شکار و بازسازی توان از دست رفته می‌روند، از تخم مراقبت می‌کنند. آنها تخم شکننده را میان لایه‌ای از پوست که بین پاها قرار دارد حفظ کرده و آن را از سرمای کشنده قطب جنوب و وزش بادها در امان نگه می‌دارند.

بهترین و بدترین پدران حیات وحش +عکس

اسب دریایی

نمی‌شود در میان بهترین پدران حیات وحش اسب‌های دریایی را معرفی نکرد. آنها حتی وظیفه بارداری را نیز به عهده می‌گیرند و چیزی نزدیک به 2هزار تخم را که توسط ماده‌ها درون فضای کیسه‌مانند بدن آنها ریخته شده برای حدود 25 روز حمل خواهند کرد.

بهترین و بدترین پدران حیات وحش +عکس

خرس قطبی

خرس‌های قطبی یکی از گونه‌های در معرض انقراض روی زمین هستند؛ اما تهدید به انقراض و زندگی در محیط سخت قطب هم نتوانسته از این خرس‌های قطبی که یکی از خطرناک‌ترین پدران روی زمین هستند، برای حفظ نسل هم که شده پدرهای بهتری بسازد. آنها گاهی توله‌های خود را می‌خورند و هیچ احساس همدردی با توله‌ها که مانند آنها گرسنه هستند، ندارند. خرس‌های قطبی ماده نزدیک به 30 ماه از توله‌های خود مراقبت می‌کنند و به آنها زندگی در محیط سخت و سرد قطب را همراه با شکار آموزش می‌دهند؛ اما خرس‌های قطبی نر هیچ تلاشی برای همراهی با مادر یا نگهداری از توله‌ها نخواهند کرد. آنها حتی در حفر گودالی برای گذراندن فصل سخت نیز مشارکت نمی‌کنند.

بهترین و بدترین پدران حیات وحش +عکس

بابون گلادا

بابون گلادای نر هم می‌تواند در کنار خرس قطبی عنوان یکی از بدترین پدرهای روی زمین را به خود اختصاص دهد. میمون‌های نر این گونه هنگام نزاع گاهی از بچه‌ها میمون‌ها و میمون‌های کوچک‌تر به عنوان سپر استفاده می‌کنند و به اعضای کوچک‌تر گروه که می‌توانند از اعضای خانواده آنها نباشند نیز آسیب می‌رسانند.

بهترین و بدترین پدران حیات وحش +عکس


ویدیو مرتبط :
حیوانات دو رگه+دو عکس از پشت صحنه ی حیات وحش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بامزه‌ترین دماغ حیات وحش و چند عکس دیگر



اخبار علمی آموزشی - بامزه‌ترین دماغ حیات وحش و چند عکس دیگر

عکس‌های علمی، فناوری و هنری جذاب این هفته را به انتخاب پاپ‌ساینس با ما ببینید: از دوربین طلایی و گوشی مقوایی گرفته، تا اختراع مجدد ساختمان و عضو جدید خانواده خارپشت‌ها.

 

اخبار,اخبار علمی آموزشی,عکس های علمی هنری

 

گوشی مقوایی
هنرمندان استودیو Zimoun که بیشتر به خاطر آزمایشات صوتی خود شهرت دارند، سازندگان این گوشی‌های مقوایی بی‌نظیر هستند. یک توپ پارچه‌ای به انتهای یک طبلک موتوردار بسته شده است که با ضربه زدن به مقوا، صدای طبل را برای استفاده کننده ایجاد می‌کند.

 

اخبار,اخبار علمی آموزشی,عکس های علمی هنری

 

تخته لپ‌تاپی
برای کسانی که عاشق تخته اسکیت هستند، ولی نمی‌دانند هنگام تفریح لپ‌تاپ خود را چه کار کنند؛ این تخته اسکیت لپ‌تاپی افراط‌گرایانه واقعا به درد می‌خورد!

 

اخبار,اخبار علمی آموزشی,عکس های علمی هنری

 
آناتومی خرس
دبورا سیمون مجموعه‌ای از مجسمه‌های سرگرم کننده و در عین حال غیرعادی و تا اندازه‌ای وحشتناک ساخته است که آناتومی بدن حیوانات را به تصویر می‌کشد.

 

اخبار,اخبار علمی آموزشی,عکس های علمی هنری

 

نپال فروسرخ
شان لیریک عکاس در ابتکار عملی جالب و با استفاده از عکاسی فروسرخ، مجموعه‌ای از تصاویر منظره سورئال از نپال تهیه کرده است. حاصل کار وی شبیه به دنیای آب‌نباتی کودکان در آمده است.

 

اخبار,اخبار علمی آموزشی,عکس های علمی هنری

 

آویز آیپد ویژه کودکان
تب استفاده از فناوری در غرب واقعا دارد کار را به جاهای باریک می‌کشاند. نمونه آن این صندلی است که با آویزی ویژه ارائه می‌شود، فقط برای آنکه کودک بتواند با نشستن روی آن به آیپد خود خیره شود. کودک بدون آنکه نیازی به تکان خوردن داشته باشد، روی صندلی می‌نشیند و کارتون یا هر چیز دلخواه خود را روی آیپد تماشا می‌کند.

 

اخبار,اخبار علمی آموزشی,عکس های علمی هنری

 
اختراع مجدد ساختمان
ویکتور ارنیخ عکاس از ساختمانی در مونیخ عکاسی کرد، و سپس به 88 روش مختلف عکس مربوطه را دستکاری کرد تا مفهوم جدیدی از طراحی ساختمان بازآفرینی کند. این یکی خیلی شبیه به تانک Jawas در سری نخست جنگ‌های ستاره‌ای شده است.

 

اخبار,اخبار علمی آموزشی,عکس های علمی هنری

 

فرودگر مورفیوس
عکس بالا نمایی از آزمایش فرودگر مورفیوس ناسا را نشان می‌دهد که در این تصویر فرودگر 15 متر بالای سطح زمین قرار دارد. پس از گرفتن عکس، فرودگر 7.5 متر را در هوا به پهلو حرکت کرد و سپس روی زمین فرود آمد.

 

اخبار,اخبار علمی آموزشی,عکس های علمی هنری

 

عضو جدید خانواده خارپشت
جانوری که در عکس بالا می‌بینید Coendou baturitensis نام دارد، گونه‌ای جدید از خانواده خارپشت‌ها که اخیرا در برزیل کشف شده است. به غیر از دمی چالاک، شاید بتوان گفت که این جانور بامزه‌ترین دماغ را در میان تمام حیوانات دارد!

 

اخبار,اخبار علمی آموزشی,عکس های علمی هنری

 

پیانوهای شیشه‌ای
این چیدمان هنری در شهر سان‌فرانسیسکو از 12 پیانوی شیشه‌ای ساخته شده است که در هوا معلق هستند. حتی بدترین ایده‌ها می‌تواند الهامات خوبی بیافریند.

 

اخبار,اخبار علمی آموزشی,عکس های علمی هنری

 

دوربین طلایی
این دوربین نیکون نه چندان معمولی با روکش طلایی 24 قیراطی خود، هفته گذشته تنها با قیمت 4800 دلار (حدود 14 میلیون تومان) به فروش رفت.

اخبار علمی آموزشی - خبرآنلاین