سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

بهترین هواپیمایی که می توان سوار شد


به تازگی شركت هواپیماسازی فرانسوی «ایرباس» نمونه‌ای را روانه بازار كرده كه میزان خدمات پرواز را تا حد یك هتل 5 ستاره رسانده است. در واقع هنگامی كه به مقصد پایانی می‌رسید به هیچ وجه مایل به خروج از هواپیما نیستید!

می‌توان حدس زد كه با شنیدن واژه «پرواز» فوراً چه چیزی در ذهن شما تصویر می‌شود: ساعاتی خسته كننده و طاقت‌فرسا! به ویژه اگر در پروازی بین قاره‌ای باشید كه گاهی بیش از 12 ساعت طول می‌كشد.

به تازگی شركت هواپیماسازی فرانسوی «ایرباس» نمونه‌ای را روانه بازار كرده كه میزان خدمات پرواز را تا حد یك هتل 5 ستاره رسانده است. در واقع هنگامی كه به مقصد پایانی می‌رسید به هیچ وجه مایل به خروج از هواپیما نیستید! 

در این هواپیما مسافران معمولی و بیزنس كلاس از ورودی‌های جداگانه وارد هواپیما شده و در دو طبقه جداگانه جا می‌گیرند. میزان امكانات این مدل هواپیما برای مسافران معمولی به اندازه مسافران فرست كلاس سایر مدل‌ها است.

در این هواپیما به تمامی مسافران جوراب‌های راحتی، ماسك خواب و برچسب اعلام وضعیّت (بیداری یا خواب به منظور آگاه‌سازی خدمه و راحتی شما) داده می‌شود. تك‌تك صندلی‌ها می‌تواند به یك تخت‌خواب تمام قد تبدیل شود!

تك‌تك مسافران یك صفحه نمایش لمسی، یك پریز برق، دو درگاه یو اس بی، یك تلفن ماهواره‌ای، اینترنت پر سرعت، ریموت كنترل ماساژ (چرا كه تك‌تك صندلی‌ها علاوه بر تخت، صندلی ماساژ نیز هست)، تنظیمات صندلی (گرما، سرما، ارتفاع، ....) در اختیار دارند. و صد البته این‌ها تنها امكانات مسافران معمولی است!

برای مسافران بیزینس كلاس امكانات دیگری نیز تدارك دیده شده كه از آن جمله می‌توان به دو حمام (به هر مسافر وسایل استحمام ویژه خودش را می‌دهند)، دو بار، 10 اتاق استراحت (با شرایط هوایی مطبوع برای رفع خستگی و كسالت) و منوی ویژه‌ از انواع غذاها اشاره كرد.

شركت هواپیمایی امارت چند نمونه از این مدل را در خطوط هوایی خود گذاشته است.








ویدیو مرتبط :
مقاومت در برابر واگذاری شرکت هواپیمایی دولتی و زیان دهی بالای شرکت هواپیمایی هما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکایت مرد آمریکایی از شرکت‌های هواپیمایی به علت سوار نکردن همسر چاقش



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

شکایت مرد آمریکایی از شرکت‌های هواپیمایی به علت سوار نکردن همسر چاقش

مردی آمریکایی علیه سه شرکت هواپیمایی که به همسر چاقش اجازه پرواز ندادند، شکایت کرد.

به گزارش ایسنا، همسر این زن گفت: سال گذشته قصد داشتیم با «ویلما» که ازچاقی و دیابت رنج می‌برد از یکی از کشورهای اروپایی به نیویورک پرواز کنیم اما سه شرکت هواپیمایی این اجازه را به همسرم ندادند.

همسر این زن همچنین گفت: علی‌رغم این که این شرکت‌های هواپیمایی ابتدا با پرواز همسرم موافقت می‌کردند هنگام سوارشدن از این کار سرباز می‌زدند تا این که «ویلما» در اکتبر سال گذشته میلادی در محل اقامتمان در مجارستان فوت کرد.

این مرد در شکایت خود آورده است: برای آغاز سفرمان بلیط دو صندلی را برای «ویلما» و یک صندلی برای خودم خریداری کردم و به مجارستان پرواز کردیم اما تلاش‌هایمان برای خرید بلیط بازگشت میسر نشد.

پس از اتمام دوره تعطیلاتمان قصد بازگشت به نیویورک را داشتیم اما هیچ کدام از سه شرکت هواپیمایی با درخواست ما موافقت نکردند تا اینکه همسرم در مجارستان فوت کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از ایندیپندنت آنلاین، مقامات قضایی دادگاهی در «منهتن» نیویورک پس از دریافت این شکایت بررسی جزئیات بیشتر آن را آغاز کردند./ایسنا