سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

برای این پسربچه، همه سال زمستان است


برای این پسربچه، همه روزها مانند فصل زمستان سرد است و او باید حتی در تابستان هم با شال و كلاه در مدرسه حاضر شود.



 صبح بخیر:برای این پسربچه، همه روزها مانند فصل زمستان سرد است و او باید حتی در تابستان هم با شال و كلاه در مدرسه حاضر شود.




بدن «آیدان اسمیت» به دمای پایین حساسیت بسیار بالایی دارد. به‌همین دلیل تا‌كنون هیچ‌كس این پسر 7ساله را بدون كلاه، دستكش، شال و كاپشن ندیده است. حتی یك نسیم خنك ممكن است شوك شدیدی به آیدان وارد كرده و باعث مرگ او شود. اگر دمای محیط اطراف این پسر بچه فقط یك درجه از دمای بدنش كمتر شود، زخم‌هایی روی پوستش ظاهر می‌شود و كهیر می‌زند. همین بیماری عجیب باعث شده آیدان هیچگاه نتواند با دوستانش بازی كند، به تعطیلات برود و غذاهای سرد بخورد. او در‌این‌باره می‌گوید: «نمی‌توانم با دوستانم بازی كنم و این موضوع به‌شدت مرا ناراحت می‌كند. با شروع فصل سرما همه‌چیز برایم به‌صورت كابوس درمی‌آید و شرایط زندگی به‌شدت برایم سخت می‌شود.» یكی از علاقه‌مندی‌های آیدان شنا كردن است اما از آنجا كه پیداكردن استخر با آب گرم كار مشكلی است، این پسر مجبور شده به‌طور كامل علاقه به این ورزش را فراموش كند.

بیماری آیدان 4سال پیش و در زمانی مشخص شد كه همراه با مادرش به نمایش هوایی رفته بود. در آنجا باد سردی می‌وزید كه بدن آیدان واكنش آلرژیك شدیدی از خود نشان داد. از آن زمان تا‌كنون، بیش از 20پزشك متخصص این پسر را معاینه كرده‌اند‌ اما از آنجا كه این بیماری بسیار نادر است و فقط 6 نفر در انگلستان به آن مبتلا هستند، پزشكان اطلاعات كافی برای درمان آن در اختیار ندارند.


ویدیو مرتبط :
گلچین صفاسا: پسربچه بدشانس+فیلم کلیپ برف زمستان سورتمه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسربچه انگلیسی، ۴ سال بدون غذا



 

 

پسربچه انگلیسی، ۴ سال بدون غذا

 

یك پسربچه ۴ ساله انگلیسی به قدری از آب و غذا می ترسد كه در تمام ۴ سال عمر خود هیچ چیزنخورده است.

  

پزشكان می گویند: دانیل هاریسون ۴ ساله در دوران نوزادی با مشكل رفلكس شدید معده مواجه بوده و به اختلال روانی اوتیسم هم مبتلاست.

 

خاطره لحظات سخت و دردناك غذا خوردن، موجب شده كودك بیچاره به طور كلی دست از خوردن و آشامیدن بكشد و فقط از طریق لوله ای كه به معده وی متصل است، مواد مغذی و ضروری برای ادامه حیات را دریافت می كند.

 

به گزارش روزنامه دیلی میل چاپ لندن، پدر ۴۱ ساله دانیل می گوید آرزو دارد روزی شاهد آن باشد كه پسرش مانند سایر همسالان خود بتواند غذا بخورد.

 

او می گوید: در حال حاضر پزشكان معتقدند كه پسرم از لحاظ پزشكی مشكلی برای خوردن ندارد اما ترس از خوردن در ذهن او لانه كرده و هنوز كسی نتوانسته این ترس را در او درمان كند.

 

در حال حاضر تنها امید والدین دانیل یك بیمارستان دانشگاهی در اتریش است كه متخصصان آن ادعا كرده اند موردی مشابه دانیل را در گذشته با موفقیت درمان كرده اند./جام جم آنلاین