سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

با این ماشین لباسشویی، لاغر کنید! +عکس


دانشجویان دانشگاه دالیان چین، سعی در لذتبخش کردن کارهای عادی و روزمره دارند. این ایده نوآورانه آن ها، برای کسانی که از لباس شستن بیزارند اما عاشق دوچرخه سواری هستند، کاملا مناسب است.

صبح بخیر: دانشجویان دانشگاه دالیان چین، سعی در لذتبخش کردن کارهای عادی و روزمره دارند. این ایده نوآورانه آن ها، برای کسانی که از لباس شستن بیزارند اما عاشق دوچرخه سواری هستند، کاملا مناسب است. طراحی جدید آنها که ماشین لباسشویی دوچرخه ای نام دارد، دو فعالیت را در یک دستگاه ثابت ادغام می کند. 

محفظه استوانه ای ماشین لباسشویی به طور هوشمندانه ای درواقع همان چرخ دوچرخه است که وقتی رکاب می زنید، می چرخد و لباس های شما را می شوید. برق اضافی ناشی از این حرکت هم ذخیره شده و برای صفحه نمایش یا سواری های بعدی به کار می رود. هنوز زمان عرضه این محصول به بازار مشخص نیست.

ماشین لباسشویی دوچرخه ای!

ماشین لباسشویی دوچرخه ای!

ماشین لباسشویی دوچرخه ای!


ویدیو مرتبط :
‫اولین ماشین لباسشویی دنیا که لاغرتان هم می کند!/عکس‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختری که 90 دقیقه در ماشین لباسشویی شسته شد+ عکس



اخبار ,اخبار گوناگون ,ماشین لباسشویی

 

اخبار گوناگون - دختری که 90 دقیقه در ماشین لباسشویی شسته شد+ عکس

در پی بازیگوشی دختر 11 ساله و پنهان شدن در لباس‌شویی و روشن کردن آن منجر به گیر کردن او به مدت 90 دقیقه شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسوشیتد پرس بازیگوشی و شیطنت کودکانه دختر بچه 11 ساله حین بازی با همسالان خود برای پنهان شدن و سرگرم شدن جایی را مناسب‌تر از داخل ماشین لباس‌شویی نیافت.
 
پس از ورود و روشن کردن دستگاه وی دیگر قادر به خاموش کردن آن نشد و به مدت 90 دقیقه در برنامه شستشوی دستگاه قرار گرفت.
 
این حادثه در شهر سالت لیک سیتی واقع در یوتا اتفاق افتاد، پس از حضور آتش‌نشانان و نیروهای ویژه امداد توانستند دختر 11 ساله را پس از 90 دقیقه شستشو از داخل دستگاه سالم خارج کنند، وی به دلیل چرخیدن زیاد بی‌هوش شده بود.

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران