سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

این کاریکاتورهای تامل برانگیز را ببینید



ویدیو مرتبط :
صحبت های تامل برانگیز یک جانباز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موضع گیری های بی سابقه و تامل برانگیز بازیکنان پرسپولیس



اخبار ,اخبار ورزشی ,موضع گیری بازیکنان پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - موضع گیری های بی سابقه و تامل برانگیز بازیکنان پرسپولیس

بازیکنان پرسپولیس در اقدامی بی‌سابقه علیه وزارت ورزش موضع گرفته‌اند.

سید جلال حسینی در مورد مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: «از تمام رسانه‌ها می‌خواهم که مشکلاتمان را به هواداران انتقال دهند. ما جز هواداران کسی را نداریم. حداقل آنها بیایند قضاوت کنند و حق ما را بگیرند.»

 وی افزود: «آقایان عمر فوتبالی یک بازیکن کوتاه است. نمی‌شود بگویید یک بازیکن 10 یا 20 سال می‌تواند بازی کند. باید این را بدانید که یک فوتبالیست حق دارد که برای خود برنامه داشته باشد.»

 سید جلال ادامه داد: «پرسپولیس مشکلات زیادی دارد خیلی از بازیکنان مثل پولادی هنوز هیچ پولی نگرفته‌اند. من با چشمان خودم دیدم که پولادی چطور در تیم ملی و حتی پرسپولیس بازی می‌کرد و با درد وحشتناک به تیم ملی و پرسپولیس کمک کرد. او روزهای وحشتناکی را پشت سر گذاشت بعد یک ریال هم از پرسپولیس نگرفته و حتی تیم ملی را از دست داد.»

 وی افزود: «حتی روزی که پولادی مصدوم شد به او زنگ نزدند که بگویند حالت چطور است. واقعا در پرسپولیس چه خبر است؟ ما امسال با تمام وجود تلاش کردیم اما هیچ کس نیست که درد ما را بشنود. من از رسانه‌ها خواهش می‌کنم حرف بچه‌ها را به مردم بگویند.»

 حسینی تاکید کرد: «اگر چک همه بچه‌ها را جمع کنیم 30 چک برگشت خورده دارند ولی ما آنقدر بی‌معرفت نیستیم تا برویم و چک‌ها را اجرا بگذاریم و حاشیه درست کنیم. اگر تمرین نمی‌کردیم به ما می‌گفتند بی‌معرفت یا بی‌غیرت و از این حرف‌ها. سوال من اینجاست پس چرا هیچکس به مشکلات ما نمی‌پردازد.»

 حسینی یادآور شد: «در تمرینات و بازی‌ها با تمام وجودمان تلاش می‌کنیم حتی در روزهایی که هیچکس جواب ما را نمی‌دهد. من می‌خواهم همه این حرف‌ها را مردم بدانند که این بازیکنان چطور برای پرسپولیس بازی می‌کنند.

 

دو هفته مانده لیگ تمام شود و هیچکس در شرایطی که همه تیم‌های فصل بعد خود را مشخص کرده اند تکلیفش را نمی‌دانم و حالا ماجراهایی که برای دو میلیارد تومان پیش آوردند. این بچه‌ها بی‌غیرت نیستند و خیلی با معرفتند اما هواداران بدانید که هیچکس دوست ندارد مشکلات ما را بشنود و این ماجرای پرسپولیس است.»

 * صادقیان: می‌گفتند با مدیربرنامه‌هایم به وزارت ورزش می‌رفتم
پیام صادقیان در خصوص وضعیت نابسامان باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: «برای ما مشخص شده برخی‌ها دوست ندارند تا شرایط پرسپولیس ایده‌آل شود. در بحث مالی مشکلات زیادی داریم و واقعا در تنگنا هستیم و اذیت شده ایم. نمی‌دانم چرا کسی نیست  صدای ما را بشنود.»

 وی افزود: «من برای خودم حرف نمی‌زنم چون 40 درصد از پولم را گرفته‌ام اما برخی بچه‌ها واقعا اذیت شدند و هیچ پولی نگرفته‌اند. ماهینی کمترین دریافتی را داشته و جالب است بدانید پولادی اصلا پولی از باشگاه نگرفته و ماجرای ماشین‌ها و بقیه داستان‌ها را هم می‌دانید.در ذوب‌آهن هم مشکل داشتیم ولی تا ریال آخر پول‌مان را می‌گرفتیم. شاید دیر و زود داشت اما حرف‌مان را می‌شنیدند و سوخت و سوز نداشت.»

 صادقیان در پاسخ به این سوال که آیا این مشکلات به روحیه شما قبل از بازی‌ها تاثیر می‌گذارد یا خیر، گفت: «چرا نمی‌گذارد؟ سؤال من اینجاست چرا باید قبل از بازی حساس اینطور دور هم جمع شویم و با بازیکنان صحبت کنیم. همه نگران هستند. خیلی‌ها با قراردادشان خرید کرده‌اند و روی پول خود حساب کرده‌اند.

 

وزارت ورزش کجاست که برای ما تعیین تکلیف می‌کند؟ چرا حالا که می‌گوید پرسپولیس برای ماست نمی‌خواهد یک سنگ کوچک از جلوی پای این تیم بزرگ بردارند. آقایان شروط گذاشتند. آقایان پنجعلی، دایی و همه آن را تائید کرده‌اند. حالا حرف من این است که آقایان زودتر به ما می‌گفتند ما به جای اینکه به باشگاه برویم به وزارت ورزش می‌رفتیم و با آنها قرارداد امضا می‌کردیم پس چرا با رویانیان قرارداد بستیم.»

 وی در پاسخ به سؤال دیگری که با حضور پروین مشکلات شما حل شده یا خیر، اظهار داشت: «چطوری حل شود؟ ما هیچ پولی نگرفته‌ایم. پروین مدیرعامل باشگاه شده اما اجازه کاری ندارد. تازه در این شرایط به مسئولان باشگاه، وزارتی‌ها پیغام و پسغام می‌دهند که 50 درصد از قرارداد بازیکنان را تخفیف بگیریم.

 

با چه قانون و حساب و کتابی این حرف‌ها را می‌زنید؟ خودتان 50 درصد از حقوق‌تان را می‌بخشید؟ ای کاش زودتر می‌گفتید من با مدیر برنامه‌ام به وزارت ورزش می‌آمدم و پس از دیدن این بندهای عجیب قرارداد امضا می‌کردم. آقایان این پرسپولیس متعلق به هواداران است. اگر حالا که تیم برای شماست مشکلاتش را حل کنید به نظرم ما که با تمام وجود بازی کرده‌ایم خودتان باید جواب همه چیز را بدهید.»

 * بنگر: خرج 10 خانواده را می‌دهیم
محسن بنگر نیز در خصوص مشکلات باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: «متاسفانه مشکلات باشگاه پرسپولیس بزرگتر از این حرف هاست که بخواهیم بگوییم با 2 یا 3 میلیارد تومان حل می‌شود. این مشکلات متعلق به امروز و دیروز نیست متعلق به چند سال است که فقط اسم آن زیرمجموعه وزارت ورزش است.»

 وی افزود: «شما فرض کنید ما دو میلیارد تومان از وزارت ورزش می‌گرفتیم و این پول باید بین 25 نفر تقسیم می‌شد. واقعا این چه مشکلی از پرسپولیس حل می کرد. یعنی 5 الی 10 درصد از قرارداد ما را در دو هفته پایانی لیگ می‌دادند.

 

آقایان باید برای این باشگاه فکر اساسی شود. به من گفتند 40 درصد از قراردادم را گرفته‌ام. دو ماشین دارم که هنوز سند ندارد و پدرم بدون سند و پناه بر خدا سوار می‌شود و این طرف آن طرف می‌رود. در اصل من 15 درصد از قراردادم را گرفته‌ام.»

 بنگر ادامه داد: «اگر با پرداخت دو میلیارد وزارت ورزش و هر بازیکن 60 یا 70 میلیون می‌رسید و آنوقت تازه بچه‌ها 20 درصد از قراردادشان را می‌گرفتند اما واقعا مشکل همین است نه آقایان مشکل پرسپولیس عمیق‌تر از این حرف هاست که خیلی‌ها آن را نمی‌دانند. متاسفانه پیشکسوتان مدیرعامل وزارت ورزش همه می‌خواهند تا عکس‌العملی نشان می‌دهیم و یا یک حرف می‌زنیم ما را مقابل هواداران قرار دهد.»

 وی افزود: «می‌گوییم دو هفته مانده لیگ تمام شود. فکری به حال پول ما کنید. می‌گویند بازیکن پولکی و یا بی‌غیرت هستیم برای هواداران بازی کنید. مگر ما خودمان زندگی و خانواده نداریم هواداران روی چشم ما جا دارند ولی نباید خودمان را گول بزنیم.

 

آقایان ما خرج خودمان و 10 خانواده دیگر را می‌دهیم. ولی متاسفانه شما خیلی چیزها را نمی‌دانید. ما امسال بدون هیچ منتی کار کردیم و افتخار می‌کنیم تا به امروز مجانی با دل و جان برای پرسپولیس بازی کردیم. در چمن مصنوعی اردو تمرینات کم نگذاشته‌ایم و بدون هیچ چیز تلاش کرده‌ایم اما بلیت برگشت به تهران را بعد از بازی با داماش نداشتیم و با اتوبوس برگشتیم.

 

آن هم در بازی که 90 دقیقه در چمن مصنوعی بچه‌ها بدن‌درد گرفته بودند. در یکی از سفرهایمان پول پرداخت خسارت دو میلیونی اتوبوس را نداشتیم و ما را نگه داشته بودند. آیا این‌ها را شما می‌دانید.»

 وی خاطرنشان کرد: «آقایان شروط گذاشتند 50 درصد از پول سال قبلمان را تخفیف بگیرند و با مبلغی از پولمان را ببخشیم. من نمی‌فهمم ماجرا چیست و آیا این مسائل واقعیت دارد.»

 وی در پاسخ سوالی که مگر اعلام نکردند مشکل ماشین‌ها حل شده و برخی از سند ماشین‌ها هم آزاد شده گفت: «چه کسی قول داده منظورتان پروین است. ایشان را مدیر عامل باشگاه گذاشتند جالب است بدانید آقای پروین نه حق امضا دارد نه حق دارد کاری برای باشگاه انجام دهد حتی یک مهر باشگاه را هم از او گرفتند.

 

چطور این بنده خدا می‌تواند به ما قول بدهد که مشکل را حل می‌کند. آقایان وزارت ورزش مگر پروین را مدیر عامل نگذاشتید پس چرا به او حق امضا و مهر باشگاه را نمی‌دهید و جلوی همه کارها را بسته‌اید. آیا می‌دانید بابت مالیات پارسال که مانده همه ما تا چند روز دیگر ممنوع‌الخروج شده‌ایم یا خواهیم شد. به خدا متوجه نمی‌شوم شاید پرسپولیس را با جای دیگر اشتباه گرفتند.»

 بنگر با تقدیر از حمایت هواداران نیز گفت: «هواداران پرسپولیس هیچ کس بالای سر این تیم نیست الان قرارداد ما تمام است یک هفته مانده لیگ تمام شود یک نفر نیست حرف بزند سال دیگر می‌خواهید بمانید یا بروید بعدا این بازیکنان اگر با تیم‌های دیگر قرارداد ببندند می‌شوند پول‌پرست و بی‌غیرت.

 

به ما گفتند پول میلیاردی پروشه و بنز گرفتید. ما که در تیم این چیزها را ندیدیم. متاسفانه مدیر عامل تیم‌های دیگر این حرف‌ها را زد و تیم خودش را با خیال راحت بست و به هدفش رساند اما به ما هیچ چیز جز تهمت نرسید. حتی جالب است بدانید من وقتی به پرسپولیس آمدم ماشین زیر پایم را فروختم و خرج خودم کردم تا در پرسپولیس بازی کنم چون این تیم طرفدار دارد و عاشق این تیم هستم.»

 مدافع قرمزپوشان در پاسخ سوالی که به نظر شما با این شرایط چه بلایی سر پرسپولیس می‌آید گفت: «تا الان به خاطر هواداران آمده‌ایم اما به خدا بیشتر از این نمی‌شود یک هفته مانده همه چیز تمام شود اگر ما قهرمان بشویم یا نشویم هیچکس 10 روز دیگر جواب سلام ما را نمی‌دهد حالا چه برسد جوابگوی حق و حقوق ما باشد.

 

شاید کارشناسان یا پیشکسوتان گفتند اعتصاب ما کار درستی نبود پول داشته باشند ولی ما که خرج 10 خانوار را می‌دهیم و غیر از فوتبال منبع درآمد دیگری نداریم دچار مشکل شدیم. شاید آقایان از جاهای مختلف پول دربیاورند شاید وزیر یا معاونینش از خارج از سیستم خود هم پول دربیاورند اما ما غیر از فوتبال درآمد دیگری نداریم و قادر به درآمدزایی نیستیم. با ما قرارداد بستند که 100 تومان و یا 1000 میلیارد تومان روزی که این قرارداد امضا شده باید این پول را بدهند.»

 وی افزود: «من همین الان می‌گویم با این شرایط اگر وضعمان 50 درصد بهتر بود سه هفته پیش قهرمان بودیم. این حرف‌ها و شرایط تاثیر منفی در دو بازی آینده ما ندارد چون اگر تاثیر داشت پنج هفته پیش تاثیرات منفی می‌دید.

 

ما با جان و دل بازی می‌کنیم اما این طور نمی‌شود به خدا خودمان هم خسته شدیم چون موضوع خیلی لوس شده که هر روز بخواهیم حرف بزنیم و مصاحبه کنیم اما هیچکس نیست جواب ما را بدهد ما هیچکس را به جز سرمربی تیم و هواداران نداریم و پروین هم نمی‌تواند کاری انجام دهد چون حتی مهر و امضا او را هم ممنوع کردند.

 

آقایان اگر می‌توانند خودشان بیایند سریع‌تر مدیر عامل شوند و تکلیف این تیم را روشن کند. اصلا آقای خادم خودت بیا مدیر عامل شو تا این تیم را زودتر جمع کنید اصلا سوال من اینجاست من چرا باید طلب پارسالم و پول امسال را ببخشم. من امیدوارم که یکی حرف‌های ما را بشنود اما مطمئنم مردم بهترین قاضی هستند و می‌دانند چه کسی به دنبال استفاده از نام پرسپولیس است و چه کسی به دنبال سربلندی این تیم.»

 * نوری: نباید به قرارداد حرفه ای عمل شود؟!
محمد نوری در مورد شرایط نابسامان باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: «به نظر من اگر بخواهیم از مشکلات بگوییم هیچ فایده‌ای ندارد. در چند وقت گذشته اینگونه مشکلات کمتر در پرسپولیس دیده شد اما امسال با شدت زیادی افزایش پیدا کرده و من دلیل این اتفاق را نمی‌دانم.»

 وی افزود: «برخی آقایان بحث قراردادهای ما را مطرح کردند. سوال من اینجاست وقتی قراردادی امضا می‌شود واقعا در دنیای حرفه فوتبال باید به آن عمل شود یا خیر. من در مورد مبلغ این قراردادها حرف نمی‌زنم آقایان بیایند در ابتدای فصل بگویند که شما با این مبلغ با ما قرارداد ببندید.

 

همان موقع بازیکن تصمیم می‌گیرد ولی این به دور از مسائل حرفه‌ای است که در میانه یا پایان فصل بخواهند قرارداد یک بازیکن را زیر سوال ببرند. مشکل ما این است که در باشگاه پرسپولیس به قراردادهایی که مدیر عاملان امضا کردند متعهد نیستند.»

 وی افزود: «ما اصلا نمی‌دانیم کی با ما قرارداد بسته و حالا چرا وزارت ورزش برای ما تصمیم می‌گیرد. اصلا نمی‌دانیم زیرمجموعه وزارت ورزش هستیم یا خیر. آقایان اگر می‌خواهند به ما پول بدهند چرا این پول را به فدراسیون فوتبال داده‌اند. مگر ما با فدراسیون فوتبال قرارداد بسته‌ایم.»

 نوری ادامه داد: «ما با باشگاه پرسپولیس قرارداد بسته‌ایم و تا آنجایی که می‌دانیم رویانیان نماینده وزارت ورزش بوده پس کار اشتباهی نکردیم و حالا نباید پولمان را از فدراسیون بگیریم. ما طبق تعهدات با باشگاه طرف هستیم و همه بچه‌ها مشکل دارند. امیدوارم هر چه سریع‌تر برای این تیم تصمیم جدی‌تری بگیرند.»

 نوری در پاسخ سوالی که قرار بود دیروز به شما پول برسد گفت: «دو ماه است که می خواهند به ما پول بدهند. بعد از طرح خصوصی‌سازی که مطرح کردند و هیچ جوابی نداد قرار شد به ما پولی بدهند.

 

الان دو ماه است که شماره حساب و هر مدرکی که بخواهید از ما گرفته‌اند. هر روز صبح حساب‌هایمان را چک می‌کنیم اما متاسفانه هیچ خبری از پول نیست و واقعا مانده‌ایم که چه خبر است البته ما مشکل داریم ولی همه بچه‌ها دست به دست هم دادیم تا با قهرمانی به تعهدات خودمان جامع عمل بپوشانیم.

 

الان تیم را با هزار دردسر به رده دوم جدول آوردیم ولی باز هم متاسفانه مسئولان هیچ توجهی به این تیم و 40 میلیون هوادار نمی‌کند و عملا مثل یک تیم زمین خاکی و محلی شده‌ایم. نتایجمان عالی بوده و می‌آییم تمرین می‌کنیم و می‌رویم چون در این چند سال پرسپولیس اصلا شرایط خوب جدولی امسال را نداشته اما متاسفانه هیچ حمایتی از ما نمی‌شود.»

 نوری در پایان در پاسخ سوالی که آیا مشکلات تاثیر منفی روی کار شما گذاشته یا خیر گفت: «با جرات می‌گویم اگر این مشکلات نبود ما پنج هفته پیش قهرمان می‌شدیم البته آن هم با فاصله خیلی زیاد.»

 * پولادی: چه کسی باید جاوبگوی من باشد
مهرداد پولادی درباره مشکلات باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: «متأسفانه از اول فصل مشکلات ریز و درشت زیادی داشتیم و حتی بابت پارسال هم مشکلات زیادی داریم و امسال هم یک ریال به من نداده‌اند، نمی‌دانم چه کسی باید در این شرایط جوابگوی من باشد.»

 وی افزود: «قبل از عید گفتند در ایام عید پولی به شما می‌دهیم تا دستتان خالی نباشد،  گفتند دو میلیارد به شما پرداخت می‌کنیم تا شرمنده خانواده‌تان نشویم اما هیچ خبری نشد همه چیز را به 5 یا 6 عید موکول کردند.

 

خدا را شکر در باشگاه تا دلتان بخواهد قائم‌مقام و هیأت مدیره داریم که صبح به صبح به باشگاه می‌روند، کت و شلوار می‌پوشند و چایی می‌خورند اما در جوابگویی خبری از آنها نیست، عید تمام شد و از پول هیچ خبری نشد ما الان به جای تمرکز برای بازی با راه‌آهن باید دنبال این باشیم که چطور شرط و شروط آقایان را قبول کنیم، می‌گویند پول‌های پارسالمان را ببخشید تا 50 درصد امسال را بی‌خیال شویم کجای دنیا از این حرف‌های خنده‌دار شنیده‌اید، وزارت ورزش اگر نمی‌توانید تیم را نگهدارید بدهید به کسانی که می‌توانند این تیم را بخرند و به پرسپولیس کمک کنند.»

 وی در پاسخ سؤالی که آیا زمان رویانیان هم شما مشکلات مالی داشتید یا خیر؟ گفت: «کل طلب من از آن موقع است 150 میلیون از قبل طلبکارم امسال هم که هیچ خبری نیست با این وضعیت نمی‌دانم برای چه بازی می‌کنیم، فکر کنم فقط در راه رضای خدا بازی می‌کنیم. هیچ پولی نگرفته‌ایم و همه دنیا می‌داند هیچ مبلغ درآمدی نداریم، همه می‌گویند فوتبالیست‌ها میلیاردی پول می‌گیرند اما الان ریالی هم در کار نیست.»

 وی در پاسخ سؤالی که پروین در باشگاه چه کار می‌کند گفت: «از موقعی که پروین آمده فقط هوا رسیده هیچی به ما نرسیده البته نمی‌گذارند پروین کار کند همه اختیارات را از او گرفته‌اند، قرارداد بسته گفتند حق ندارید آن را عملی کنید. خودشان هم پول نمی‌دهند یا این کار را می‌کنند شرط می‌گذارند من نمی‌دانم این چه رسم تیم‌داری است من از مسئولان کشور می‌خواهم به داد این پرسپولیس برسند.»

 پولادی در پایان درباره احضارش به کمیته انضباطی نیز گفت: «چه کسی من را احضار کرده سالارکیا مگر می‌توانند من را احضار کنند من باید سالارکیا را احضار کنم من یک ریال از باشگاه پول نگرفته‌ام یک سال مصدوم بودم آقای سالارکیا تو کجا بودی من باید سالارکیا را احضار کنم نه ایشان من را.»

 * ماهینی: معلوم نیست پرسپولیس خصوصی است یا دولتی؟
حسین ماهینی نیز صحبت هایی داشت و گفت: «واقعاً از بس که درباره مشکلات حرف زده‌ایم خسته شده‌ایم ما ابتدای فصل قراردادی با یک باشگاه بسته‌ایم که اصلاً معلوم نیست این باشگاه دولتی، خصوصی و دست چه کسی است، پس از اینکه قرارداد را امضا کرده‌ایم آقایان به جای اینکه متعهد شوند پول ما را بدهند به دنبال تخفیف و یا بخشیدن پول هستند، شما بگویید کجای دنیا یک بازیکن قرارداد می‌بندد، مسئولان وزارت ورزش دستور می‌دهد و شرط می‌گذارد واقعاً این موضوع خنده‌دار است و من نمی‌دانم چه حرفی باید بزنم البته این موضوع در شرایطی خنده‌دارتر می‌شود که وارد ریز مبالغ شویم اگر 50 درصد قرارداد ما را ندهد 20 درصد قراردادمان را باید به مالیات بدهیم، 20 درصد هم اگر بچه‌ها بخواهند از باشگاه جدا شوند باید به باشگاه بدهند و فقط ما 10 درصد از باشگاه دریافت می‌کنیم پس مشخص است که آقایان دوست دارند اصلاً به ما پولی ندهند.»

 وی افزود: «به ما ماشین دادند و الان در پارکینگ خانه خاک می‌خورد این ماشین‌ها نه سند دارد و اصلاً نمی‌دانیم برای چه کسی است به شما 10 ماشین بدهند اما وقتی نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم چه فایده‌ای دارد ولی اگر 15 درصد از پولم را گرفته‌اند که 10 درصد متعلق به ماشین‌های بدون سند است من تا نیم فصل اول هزار تومان هم از باشگاه نگرفته بودم حتی بچه‌ها هم باور نمی‌کردند.»

 وی در پاسخ سؤالی که آیا رویانیان به تعهد خود عمل کرد یا خیر؟ گفت: «خیر، اگر ایشان به تعهدش عمل می‌کرد الان وضعیت ما این نبود. پولادی یک ریال نگرفته به یکی 5 درصد دادند و دو بازی دیگر پرونده لیگ برتر بسته می‌شود تازه ما در کورس قهرمانی هستیم ولی متأسفانه این حال و روز ماست مگر می‌شود دو هفته مانده به پایان بازی‌ها یک تیم فقط 30 درصد پول بگیرد واقعاً این خنده‌دار است در این دو هفته هم فقط به عشق هواداران بازی می‌کنیم اما با شروط آقایان خسته شده‌ایم چون حرف‌های بی‌سابقه آقایان در دنیا کلافه‌مان کرده.»
اخبار ورزشی - فارس