سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

این هم جناب آقای «آرواره فولادی» +عکس


مرد پانامایی مشهور به 'آرواره فولاد ' شهرتی به هم زده است، چرا که جلوی چشم مردم با ندانهای خود نارگیل را پوست کنده و ریز ریز می کند.

خبرآنلاین: مرد پانامایی مشهور به 'آرواره فولاد ' شهرتی به هم زده است، چرا که جلوی چشم مردم با دندانهای خود نارگیل را پوست کنده و ریز ریز می کند.

آندرس گاردین 64 ساله با هنر بی بدیل پوست کنی! نام خود را برای ثبت در گینس هموار ساخته است.

مطمئنا بسیاری از افراد هم سن و سال آندرس در دوران بازنشستگی ، در کنار بار و یا در مسافرت در حال استراحت دائم هستند اما وی با داشتن آرواره بسیار قوی نمی تواند استراحت کند.

البته وی از زمانی که 11 ساله بوده با نارگیل بزرگ شده است و در طول زندگی به گفته آندرس بیش از 100 هزار نارگیل را با دندانهای خود، خرد کرده است.

آندرس می گوید قادر به پوست کندن 500 نارگیل در کمتر از 6 ساعت با دندان است و این کافی است تا گینس نام او را در کتاب رکوردداران به ثبت رساند، اما معلوم نیست چرا کسی از گینس برای بررسی شاهکار او تاکنون به سراغش نیامده است.

وی در یک زمین بسکتبال در سواحل کارائیب پاناما جلوی چشم علاقمندان نشان داد که چگونه در عرض 8 ثانیه نارگیل را با دندان پوست کنده و ریز ریز می کند. کار او فوق العاده است! و اغلب تماشاچیان در حال فیلمبرداری با موبایل از آنچه می بینند متعجب می شوند.

در حالی که تماشاچیان را هیپنوتیزم کرده به آنها با فریاد می گوید که پوست کندن نارگیل کار آسانی نیست و به خبرنگار خبرگزاری فرانسه می گوید می خواهم نامم در گینس ثبت شود!

ولی معلوم نیست چرا در این زمینه با بد شانسی روبرو شده و یک بار تا دم درب کاخ ریاست جمهوری نیز رفته و برگشته است.

این هم جناب آقای «آرواره فولادی»! +عکس

این هم جناب آقای «آرواره فولادی»! +عکس

این هم جناب آقای «آرواره فولادی»! +عکس

این هم جناب آقای «آرواره فولادی»! +عکس


ویدیو مرتبط :
عکس برداری های خطرناک از آرواره ای انواع کوسه ماهی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس/رویارویی هفتمین ثروتمند ایران با آقای رئیس



 

 

خبرآنلاین: اسداله عسگراولادی که پیشتر در مصاحبه خود با خبرآنلاین گفته بود:'از من 5، 6 نفر پولدارتر هم هست.' امروز در جریان حضور محمود بهمنی، رییس کل بانک مرکزی در نشست صبحانه اتاق بازرگانی تهران با او دیدار کرد. به نظر شما این دو به هم چه می گویند؟.../خبرآنلاین


عکس/رویارویی هفتمین ثروتمند ایران با آقای رئیس