سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

این عکس ها را ببینید، جنس چینی نخرید


خودتان ببینید و قضاوت کنید آیا باز هم رقبت به خرید جنس چینی می کنید یا نه ؟؟؟؟


ویدیو مرتبط :
در عربستان جنس نخرید....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیوار بزرگ "غبار چینی" را از فضا ببینید(+عکس)




 اخبار علمی - دیوار بزرگ "غبار چینی" را از فضا ببینید

دوربین یکی از ماهواره های آب و هوایی ناسا یکی از طوفانهای غبار شمال چین را شکار کرده است.

اخبار,اخبار علمی ,دیوار بزرگ غبار چینی

 

به گزارش مهر، ناحیه شمال چین از لحاظ وقوع طوفانهای غبار بسیار مشهور است. این طوفانها گاهی حتی پکن را دچار خفگی می کنند. دوربین یکی از ماهواره های آب و هوایی ناسا اخیراً یکی از آنها را شکار کرده است.

این ماهواره ناسا که تحت برنامه رصد زمین فعالیت می کند، 4 روز پیش موفق به تصویربرداری از این پدیده که گاهی برد دید چشم را به 50 متر می رساند شده است. این طوفان در حال درنوردیدن شهر "دون هوانگ" در شمال چین بوده، آسمان را به رنگ زرد - نارنجی درآورده و ساکنین را مجبور به استفاده از ماسک کرده است.

طوفانهای غبار شمال چین که به همراه طوفانهای ناشی از همسایه این کشور یعنی مغولستان، در مجموع به "طوفان های آسیایی" معروف هستند در نتیجه وزش باد شدید به زمینهای خشک و خالی از پوشش برف به وجود می آیند و 60 درصد این اتفاق در خلال ماههای مارس تا می رخ می دهد.

وقوع این طوفانها موجب تشدید آلودگی مصنوعی هوا می شود که توسط فعالیتهای صنعتی این کشور به وجود آمده و به دنبال رشد اقتصاد آن، رو به افزایش است.

این مشکل روزافزون حتی موجب شده است که دولت چین در ماه جاری یک سری قوانین زیست محیطی جدید را برای تشدید جریمه علیه آلوده کنندگان محیط زیست به تصویب برساند.

اخبار علمی - مهر