سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

این زن شوهر خود را بدبخت کرد! +عکس


یک زن چینی برای درست کردن یک استکان چای برای خودش دارو ندار همسرش را به آتش کشید تا وی تبدیل به یک بدهکار کامل شود.

مجله مهر - عطیه همتی: یک زن چینی برای درست کردن یک استکان چای برای خودش دارو ندار همسرش را به آتش کشید تا وی تبدیل به یک بدهکار کامل شود.

این زن شوهر خود را بدبخت کرد

گاهی مردم به بانک ها اعتماد زیادی ندارند و ترجیح می دهند که پولهایشان را در بالش، تشک و جاهای عجیب و غریب نگه دارند تا اینکه آنها را به بانک بسپارند. حالا یک خانم چینی مبلغ ۲۰ هزار پوند معادل ۱۰۶ میلیون تومان پول نقد را که مربوط به حقوق کارکنان شوهرش بود در قسمتی از اجاق گاز خانه پنهان کرد.صبح روز بعد خانم هائوبین که برای درست کردن یک قوری چای به آشپزخانه رفت. شعله گاز را روشن کرد. همین روشن کردن شعله باعث پرتاب جرقه ای به سمت پول ها شد و بعد خانوم هائوبین تمام این مبلغ را به آتش کشید. با اینکه بعد از متوجه شدن این موضوع بلافاصله روی آنها آب ریخت اما برای این کار کمی دیر شده بود و این موضوع نتوانست شوهرش را از بدبختی نجات دهد.

این زن شوهر خود را بدبخت کرد

خانوم هائوبین ۳۵ ساله که از یک پوشش نمدی برای پوشانده پول ها استفاده کرده بود، اجاق گاز را محل امنی برای نگهداری پول های همسرش دید و اما این اصلا فکر خوبی نبود.این زن خرابکار بلافاصله بعد از این اتفاق به بانک مراجعه کرد اما آنها به وی گفتند که کمتر از نصف این پولها باقی مانده و هیچ کدام از پولهای سوخته شده قابل تبادل نیست.

آقای بین ۳۹ ساله که به خاطر چای خوردن همسرش کلی بدهکار شد، صاحب یک شرکت ساخت و ساز کوچک در چین است و مجبور شد از کارکنان شرکتش بابت خرابکاری همسرش عذرخواهی کند و از آنها خواست که خطای همسرش را ببخشند. آقای بین به کارکنانش قول داد که هرطور شده این مبلغ را به آنها پرداخت می کند و برای این کار نیاز به قرض گرفتن پول از دوستانش دارد.

این زن شوهر خود را بدبخت کرد

آقای بین درباره همسرش هم گفت: « این اتفاق ضربه سختی برای من بود و همسرم همه چیز را ویران کرد اما من او را می بخشم و ما از این موضوع نجات پیدا می کنیم.»


ویدیو مرتبط :
ظاهر شدن جن در عکس یک زن و شوهر!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هالیوود در تسخیر یک زن و شوهر جوان!+عکس



نگاهی به آمار پرفروشهای هالیوود در هفته اخیر بیانگر آن است که قسمت تازه فیلم علمی-تخیلی «رزیدنت اِویل» یا همان «اهریمن ساکن» که با عنوان «کیفر» روی پرده رفته توانسته گوی سبقت را از تمامی فیلمهای دیگر ربوده و با فروش کلی بالغ بر 26 میلیون دلار در راس جدول پرفروشهای هالیوود قرار گیرد.

به گزارش boxofficemojo.com «اهریمن ساکن:کیفر» که در حدود 3 هزار سینما اکران شده است طی دوشنبه تا پنجشنبه هفته گذشته به طور متوسط حداقل روزی یک میلیون دلار را فروش داشته است.

«اهریمن ساکن:کیفر» توسط «پل دبلیو.اس. اندرسون» کارگردانی شده که خودِ وی پیش از این دو قسمت دیگر از این سری و از جمله قسمت اول آن که با بودجه ای نسبتا محدود و در آلمان ساخته شده بود را کارگردانی کرده بود. پل اندرسون در ابتدا بنا داشت این قسمت را که پنجمین فیلم از سری «اهریمن ساکن» است به همراه قسمت ششم در قالب یک پروژه کارگردانی کند اما محدودیت زمانی باعث شد قید این کار را زده و فقط قسمت پنجم را بسازد.

هالیوود , زن و شوهر , سینماهای هالیوود

میلا جاووویچ و پل اندرسون در پشت صحنه «اهریمن ساکن: کیفر»

در این فیلم هم به مانند چهار فیلم قبلی این «میلا جاووویچ» بازیگر اوکراینی تبار هالیوود است که نقش اصلی را ایفا کرده است. جاووویچ و اندرسون در سال 2009 و بعد از مدتها آشنایی و همکاری با یکدیگر ازدواج کردند که ثمره این ازدواج یک فرزند دختر به نام «اِوا» است. همین مساله باعث شده بسیاری از منتقدان هالیوودی به طعنه هم که شده فروش بالای «اهریمن ساکن» را ناشی از همکاری یک زوج سینمایی بدانند.

اندرسون دلیل حضور همسرش در نقش اول این کار را نه ارتباطات خانوادگی که بیشتر برآمده از علاقمندی میلا به بازیهای رایانه ای دانسته که منبع اقتباس این سری سینمایی بوده اند.

جاووویچ در این فیلم در نقش «آلیس» ایفای نقش می کند؛ زنی که در دوران شیوع «ویروس تی» در سراسر جهان می کوشد با نفوذ به قلب تاسیسات «آمبرلا» که عامل شیوع این ویروس بوده، بشریت را از انقراض نجات دهد.
منبع:inn.ir