سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

این دانشجوی ایرانی جانشین داوینچی است؟


سایت شبکه خبری CNN در مطلبی با عنوان «آیا این دانشجوی ایرانی جانشین لئوناردو داوینچی است؟» تصاویری از چند تابلوی هنری او منتشر کرده که با استفاده از معادلات جبر و مثلثات کشیده شده‌اند.

وب سایت فرادید: سایت شبکه خبری CNN در مطلبی با عنوان «آیا این دانشجوی ایرانی جانشین لئوناردو داوینچی است؟» تصاویری از چند تابلوی هنری او منتشر کرده که با استفاده از معادلات جبر و مثلثات کشیده شده‌اند.  
 
این گزارش به کارهای هنری «حامد نادری یگانه» دانشجوی ایرانی پرداخته که از علوم ریاضیات، جبر، هندسه و مثلثات در زندگی خود استفاده می‌کند. 

  آیا این دانشجوی ایرانی جانشین داوینچی است؟

CNNبدون اشاره به محل زندگی «حامد نادری یگانه» نوشته است که او از معادلات تکاملی همچون (cos(6πk/2000)-i cos(12πk/2000))e^(3πi/4) برای نقاشی تابلوهای هنری با کمک یک برنامه کامپیوتری استفاده می‌کند.

آیا این دانشجوی ایرانی جانشین داوینچی است؟

نتیجه هم تابلوهای هنری با حال و هوای ریاضیات است. «حامد نادری یگانه» در این باره گفته است: «می‌توان تابلوهای هنری ما را با مسائل اصلی ریاضیات تفسیر کرد. ابتدا با استفاده از معادلات مختلف شکل‌های گوناگونی به وجود می‌آورم و سپس نتیجه بهتر را انتخاب می‌کنم.»

آیا این دانشجوی ایرانی جانشین داوینچی است؟

ارتباط دادن هنر به ریاضیات به زمان قدیم باز می‌گردد. هنرمندان یونانی با استفاده از نظریاتی همچون نسبیت، تناسب و تناظر، اقدام به کشیدن هیکل انسان می‌کردند.


ویدیو مرتبط :
لحظه کشته شدن جانشین خلیفه داعش توسط پهباد ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانشجوی ایرانی جانشین داوینچی می‌شود؟


یک شبکه عربی به نقل ازCNN درمطلبی با عنوان «آیا این دانشجوی ایرانی جانشین لئوناردو داوینچی است؟» تصاویری از چند تابلوی هنری اومنتشر کرده که با استفاده ازمعادلات جبری و مثلثاتی کشیده شده اند.

خبرگزاری ایرنا: یک شبکه عربی به نقل ازCNN درمطلبی با عنوان «آیا این دانشجوی ایرانی جانشین لئوناردو داوینچی است؟» تصاویری از چند تابلوی هنری اومنتشر کرده که با استفاده ازمعادلات جبری و مثلثاتی کشیده شده اند.

این پایگاه خبری در گزارشی به کارهای هنری «حامد نادری یگانه» دانشجوی ایرانی پرداخته که از علوم ریاضیات، جبر، هندسه و مثلثات در زندگی خود استفاده می‌کند.

دانشجوی ایرانی جانشین داوینچی می‌شود؟

CNN بدون اشاره به محل زندگی «حامد نادری یگانه» نوشته است که او از معادلات تکاملی همچون (cos(6πk/2000)-i cos(12πk/2000))e^(3πi/4) برای نقاشی تابلوهای هنری با کمک یک برنامه کامپیوتری استفاده می کند.

تمام تابلوهای هنری وی با حال وهوای ریاضیات است، حامد نادری یگانه در این باره گفته است : می توان تابلوهای هنری را با مسائل ریاضی تفسیر کرد.

وی اظهارکرد: ابتدا با استفاده ازمعادلات مختلف شکل های گوناگونی به وجود می آورم و سپس نتیجه بهتر را انتخاب می کنم.

این رسانه در پایان افزود: ارتباط دادن هنر به ریاضیات به زمان قدیم باز می گردد. هنرمندان یونانی با استفاده ازنظریاتی همچون نسبیت، تناسب وتناظر، اقدام به کشیدن هیکل انسان می کردند.