سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

این آدمک‌های کچل همه جا هستند +عکس


هنرمند Isaac Cordal به تازگی مجسمه های مینایتوری جالبی را ساخته و آنها را در مناطق شهری و در مکان هایی مانند بالای ساختمان ها و کنار ایستگاه های اتوبوس به نمایش گذاشته است.


ویدیو مرتبط :
عکس کچل پرنسس های دیزنی.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رستورانی که فقط به کچل ها تخفیف می دهد +عکس



اخبار گوناگون - رستورانی که فقط به کچل ها تخفیف می دهد +عکس

رستوران تازه باز شده و با کیفیت "اوتاسوکه" در توکیو برای تخفیف دادن روشی خاص را انتخاب کرده است و تنها به افرادی ویژه تخفیف می دهد.

رفتن به رستوران و صرف یک غذای خوب لذت زیادی دارد اما اکر این غذا همراه با تخفیف باشد لذت غذا چندین برابر هم خواهد شد ولی معمولا کمتر رستورانی در دنیا وحود دارد که به غذاهای خود تخفیف بدهد.

 

رستوران تازه باز شده و با کیفیت "اوتاسوکه" در توکیو برای تخفیف دادن روشی خاص را انتخاب کرده است و تنها به افرادی ویژه تخفیف می دهد. این رستوران که حالا به رستوران کچل ها معروف شده است تنها به افراد کم مو و کچل تخفیف می دهد تا غذا برای آن ها خوشمزه تر شود!

 

اخبار , اخبار گوناگون , رستوران

 

نام این رستوران در زبان محلی به "دستان زحمت کش: ترجمه شده است و تابلویی که بیرون رستوران نصب شده است نشان دهنده یک انسان کم مو است و البته روی آن شعاری نوشته شده است به صورت"کچل باش و افتخار کن".

 

رئیس این رستوران می گوید در زمان زلزله و سونامی من مردان زحمت کش بسیاری را دیدم که بر اثر فشارهای کاری و مشکلات افسردگی دچار کچلی شده بودند از این رو تصمیم گرفتم تا یک خدمتی به پدران زحمت کش که موهایشان را از دست داده اند بکنم.

 

اخبار , اخبار گوناگون , رستوران


اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران