سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

افعال معکوس دخترانه...!!




افعال معکوس دخترانه...!!

 

افعال معکوس که میگن اینه :

دخترا اصلا بینی هاشون رو عمل نمی کنن.

 

هیچ وقت موهاشون رو رنگ نمی کنن مادر زاد مش شدس.

 

هیچ وقت به هم دیگه چپ چپ نگاه نمی کنن و به هم حسودی نمی کنن.

 

تمام طلا جواهراشون اصل اصله.

 

هرگزقبل از ازدواج ابروهاشون رو بر نمی دارن عمرا بردارن کی گفته بر میدارن نه بابا بر نمی دارن که مرتبش می کنن .

 

بی اجازه مامان و بابا هیچ وقت بیرون نمی رن .

 

به بهانه کتابخونه با دوستشون که با یه پسر بیرون نمیرن بیرون باورکنین .

 

اونقدر خواستگار دارن که نمیدونن به کدوم جواب بدن.

 

همیشه سر به زیرن اصلا به غریبه ها نگاه نمی کنن ( کاش فقط نگاه بود).

 

بعد ازازدواج تازه میفهمن حروم شدن طفلیها خونه باباشون همه چیزداشتن.

 

روچشماشون اصلا لنز نمی ذارن رنگش مادر زادی سبزوآبیه وخاکستری و بنفش و زرد و قرمز و آلبالویی و اناری و..........

 

تا حالا تو زندگیشون با هیچ پسری حرف نزدن!!! ( این دیگه ته دروغه )

این مطلب فقط جنبه طنز و سرگرمی دارد.


ویدیو مرتبط :
(افعال معکوس)آیا پیامبر هم اینچنین قول می دادند؟؟!!(فتوحات خلفا)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیا خبرها با افعال معکوس به شورای امنیت می‌رسد؟



این، تجاوز آشکار به یک کشور عضو سازمان ملل بود و قاعدتاً شورای امنیت باید جلسه فوق العاده تشکیل می داد و عربستان و هم پیمانانش را از ادامه تجاوز به یک کشور مستقل، باز می داشت.

  شورای امنیت سازمان ملل متحد، با تصویب قطعنامه ای، عملیات هوایی  کشورهای عربی علیه یمن را تکمیل کرد.

چندی پیش مردم یمن انقلاب خود علیه نظام حاکم را آغاز کردند و توانستند با سرنگونی دولت، سرنوشت کشورشان را به دست خود بگیرند. ارتش یمن هم به مردم پیوست و رئیس جمهور تحت حمایت عربستان، از یمن گریخت.

عربستان سعودی که سقوط هم پیمان خود را بر نمی تابید، به همراه چند کشور عربی دیگر، از جمله کشورهای عربی جنوب خلیج فارس (به جز عمان)، یک ائتلاف نظامی تشکیل داد و بدون هیچ مجوزی -حتی از همین شورای امنیت- به یمن حمله کرد. در جریان این حملات، هزاران غیر نظامی کشته و مجروح و 120 هزار نفر بی خانمان شدند و بخش مهمی از زیر ساخت های یمن نابود از بین رفتند. بمباران مردم بی دفاع یمن، همچنان ادامه دارد.

اخبار,اخبار بین الملل, حملات  عربستان به یمن

 یکی از کودکانی که در بمباران سعودی ها کشته شده است

 

این، تجاوز آشکار به یک کشور عضو سازمان ملل بود و قاعدتاً شورای امنیت باید جلسه فوق العاده تشکیل می داد و عربستان و هم پیمانانش را از ادامه تجاوز به یک کشور مستقل، باز می داشت.
با این حال، شورای امنیت نه تنها چنین نکرد، بلکه در اقدامی کاملاً مغایر با منشور سازمان ملل متحد، یمنی های تحت حمله را محکوم کرد! گو این که این، مردم یمن بوده اند که با هواپیماهای جنگی به عربستان حمله کرده و زنان و کودکان سعودی را به خاک و خون کشیده اند! شاید هم اطلاعات با افعال معکوس به شورای امنیت می رسد!

در قطعنامه شورای امنیت نه تنها کشتار مردم بی دفاع و مشخصاً غیرنظامیان یمنی محکوم نشده و تقاضایی از مهاجمان برای خاتمه حملات شان نشده، بلکه از یمنی ها خواسته شده است، انقلاب خود را متوقف کنند و ضمن چشم پوشی از آنچه تا کنون به دست آورده اند، عملاً حکومت را به دست نشاندگان عربستان واگذار کنند. شورای امنیت همچنین ارسال هرگونه سلاح به مردم و ارتش قانونی یمن برای دفاع از خودشان را ممنوع کرده و از کشورهای دیگر خواسته محموله های به مقصد یمن را بازرسی کنند.

 روسیه نیز که ظاهراً با حملات عربستان مخالف بود،در پی رایزنی گسترده کشورهای عربی، حاضر به وتوی قطعنامه نشد و به رأی ممتنع بسنده کرد تا با صدور قطعنامه 2216، سندی دیگر که بی هیچگونه شعار زدگی، ننگی برای سازمان ملل است، به ثبت برسد تا شاید آیندگان با مطالعه آن دریابند که انسان های ابتدای هزاره سوم، هنوز در چه جهان ظالمانه ای می زیستند!

 

 اخبار  بین الملل  - عصر  ایران