سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

اسکلتی که دانشمندان را شوکه کرد +عکس


یک اسکلت دایناسور که جزو نمونه‌های بسیار کامل با ۸۵ درصد اجزای اسکلتی کشف شده است، باعث تعجب و حیرت پژوهشگران علم دیرینه‌شناسی شده است. 

باشگاه خبرنگاران: یک اسکلت دایناسور که جزو نمونه‌های بسیار کامل با ۸۵ درصد اجزای اسکلتی کشف شده است، باعث تعجب و حیرت پژوهشگران علم دیرینه‌شناسی شده است.

یک اسکلت دایناسور از دسته استگوزاروس برای نمایش در موزه تاریخ طبیعی لندن به روی صحنه آمده است.

اسکلتی که دانشمندان دنیا را شوکه کرد+تصاویر
 
گفتنی است، این دایناسور ۱۵۰ میلیون ساله است و جز نمونه‌های کامل به لحاظ وجود اکثر قسمت‌های استخوانی در بدن خود است. بررسی‌ها نشان می‌دهند، دانشمندان با استفاده از اشعه X-rayed استخوان‌های این دایناسور را اسکن کرده و از آن یک مدل کامپیوتری مرجع تولید کرده‌اند.

اسکلتی که دانشمندان دنیا را شوکه کرد+تصاویر

آن‌ها در نظر دارند با استفاده از این مدل شبیه سازی شده به محاسبه وزن دایناسور، عادات، نوع حرکت، شیوه غذا خوردن و حتی چگونگی حمله و دفاع از خود جانور بپردازند.

اسکلتی که دانشمندان دنیا را شوکه کرد+تصاویر

تکمیل بودن نسخه استخوانی این دایناسور باعث بهت و حیرت کار‌شناسان شده است و به آن‌ها اجازه داده است که یک دایناسور شبیه سازی شده بسیار دقیق طراحی کنند.

اسکلتی که دانشمندان دنیا را شوکه کرد+تصاویر
 
این دایناسور در منطقه وایومینگ ایالات متحده کشف شده است که به طور یقین منطقه‌ای بوده که در آنجا زندگی می‌کرده است.


ویدیو مرتبط :
25 عکس شوکه کننده از ارواح که باور نخواهید کرد(16+)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شوکه شدن همگان از رکورد شکست ناپذیر این دختر ژیمناست +عکس



به گزارش پرداد به نقل از یاهو: "نادیا کومانچی" ژیمناست سالهای دور رکوردی برجا گذاشته است که شکست ناپذیر است.

 

ژیمیناستیک,دختر ژیمیناستیک

 

شوکه شدن همگان از رکورد شکست ناپذیر این دختر ژیمناست +عکس

او زمانیکه 14ساله بود توانست از داوران مسابقه در مسابقات جهانی مونترال امتیاز کامل 10 بگیرد  و همه میدانند این اتفاقی است که به راحتی رخ نخواهد داد.

 

آن زمان که این امتیاز روی برد ورزشگاه به نمایش درآمد همه شوکه شدند و برای چند ثانیه ورزشگاه در سکوت غرق شد و بعد از آن صدای تشویق بی امان حضار و سوت و دست زدن فضای سالن را پر کرد.

 

 

ژیمیناستیک,دختر ژیمیناستیک

 

"نادیا" توانست این امتیاز را 6 بار دیگر در رقابتهای المپیک تکرار کند و این رکوردی است که گفته شده بعد از او هرگز شکسته نخواهد شد.

 

او جوانترین ورزشکار حاضر در رقابتهای المپیک در تمام دوران مسابقات این رشته است. او اولین بار در سن 16 سالگی توانست مدال طلای المپیک را کسب کند.

 

 

ژیمیناستیک,دختر ژیمیناستیک

 

 

او در سال 1976 توانست 5 مدال در المپیک کسب کند که سه تای آن طلا بود. در حال حاضر رکورددار مدال المپیک در رشته ژیمناست زنان "لاریسا لایتینینا" از روسیه است که توانست 9 مدال المپیک کسب کند.... / گروه خبری پرداد