سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

آرزوی بزرگ دختربچه سرطانی برآورده شد


در این ویدیو شاهد ازدواج نمادین و زیبای دختر سرطانی با پرستار مورد علاقه اش خواهید بود.

صبح بخیر: در این ویدیو شاهد ازدواج نمادین و زیبای دختر سرطانی با پرستار مورد علاقه اش خواهید بود. شاید دور از ذهن نباشد اگر بگوییم که همه دختر بچه های کم سن و سال دوست دارند روزی عروس بشوند که در اینجا به صورت ظاهری این اتفاق می افتد.

این دختر بچه چهار سال سن دارد و از بدو تولد دچار سرطان بوده است و روزهای بسیار سختی را سپری کرده است.

 متاسفانه این ویدئو بعد از درگذشت این کودک منتشر شده است؛ اما چیزی که این ویدئو احساسی را در تاریخ ثبت می کند، نمایش فوق العاده تاثیرگذار و انسانیِ کادر پزشکی بیمارستان آلبانی در شهر نیویورک است.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

فیلم: دخترک سرطانی به آرزوی زیبایش رسید



ویدیو مرتبط :
هر 10000 لایک=برآورده شدن یک آرزوی کودک سرطانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بکام آرزوی کودک سرطانی را برآورده کرد+عکس



 
 اخبار ورزشی  - بکام آرزوی کودک سرطانی را برآورده کرد+عکس

 ستاره بازنشسته فوتبال انگلیس که همیشه دستی در کارهای خیر دارد آرزوی یک کودک سرطانی را برآورده کرد.

به گزارش جام جم ورزشی، یک کودک انگلیسی به نام میلو به سرطان مبتلا است و به دلیل همین بیماری مجبور شد فوتبال را رها کند این در حالی است که وی به فوتبال علاقه بسیار زیادی دارد. بکام از طریق برخی از واسطه ها متوجه شد کودکی به نام میلو که سرطان دارد و البته فوتبال هم علاقه مند است در آرزوی دیدن او به سر می برد بنابراین آدرس میلو را پیدا کرد و به عیادت وی رفت. بکام به میلو قول داد ترتیب دیدار او با برخی دیگر از ستاره های فوتبال را بدهد. در زیر عکسی از بکام در کنار میلوی 11 ساله را می بینید:

اخبار,اخبار ورزشی,فوتبالیستهای معروف

 

اخبار ورزشی  - جام جم