سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

آرایشگر و اداي نذر



 


 

در لوس آنجلس آمریكا، آرایشگری زندگی می‌كرد كه سالها بچه‌دار نمی‌شد. او نذر كرد كه اگر بچه‌دار شود، تا یك ماه سر همه مشتریان را به رایگان اصلاح كند. بالاخره خدا خواست و او بچه‌دار شد!

 

روز اول یك شیرینی فروش ایتالیائی وارد مغازه شد. پس ازپایان كار، هنگامیكه قناد خواست پول بدهد، آرایشگر ماجرا را به او گفت. فردای آن روز وقتی آرایشگر خواست مغازه‌اش را باز كند، یك جعبه بزرگ شیرینی و یك كارت تبریك و تشكر از طرف قناد دم در بود.

 

روز دوم یك گل فروش هلندی به او مراجعه كرد و هنگامی كه خواست حساب كند، آرایشگرماجرا را به او گفت. فردای آن روز وقتی آرایشگر خواست مغازه‌اش راباز كند، یك دسته گل بزرگ و یك كارت تبریك و تشكر از طرف گل فروش دم در بود.

 

روز سوم یك مهندس ایرانی به او مراجعه كرد. در پایان آرایشگرماجرا را به او گفت و از گرفتن پول امتناع كرد. حدس بزنید فردای آن روز وقتی آرایشگر خواست مغازه‌اش را باز كند، با چه منظره‌ای روبروشد؟ فكركنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

چهل تا ایرانی، همه سوار بر آخرین مدل ماشین، دم در سلمانی صف كشیده بودند و غر می‌زدند كه پس این مردك چرا مغازه‌اش را باز نمی‌كند !

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
آرایشگر حرفه ای...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال یك نان بخورد و 20 نان نذر كند!



سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: گل استقلال آفساید بود و آنها بهتر است یك نان بخورند و 20 نان هم نذر كنند و به بیرون بدهند.

 

حمید درخشان در گفت‌وگو با فارس درباره ادعای استقلالی ها مبنی بر سالم بودن گل این تیم مقابل شهرداری تبریز اظهار داشت: كدام گل؟ همه به دلیل آفساید ایستادند تا شریفات گل بزند. خدا به استقلال نظر كرده بود كه این بازی را نباخت.

وی افزود: اگر توپ های ما گل شده بود اكنون استقلالی ها نمی گفتند داور سه امتیاز را گرفت. آنها باید یك نان بخورند و 20 نان هم نذر كنند كه نباخته اند. اگر خدا این تیم را دوست نداشت توپ های ما گل شده بود.

سرمربی تیم شهرداری تبریز در ارتباط با اینكه چرا مهاجمان این تیم مقابل استقلال بی دقت بودند، گفت: بخشی از این موضوع طبیعی بود. 7 بازیكن ما برای اولین بار بود كه در ورزشگاه آزادی بازی می كردند. به هر حال استقلال و پرسپولیس همیشه بزرگ هستند و فشار و استرسی كه روی بازیكنان حریف است مانع از كنترل و دقت در زدن ضربات آخر می شود. شاید اگر همین موقعیت ها مقابل تیمی مثل نفت نصیب مهاجمان تیم شود همه آنها را گل كنند چون استرس كمتری دارند.

مقابل استقلال مستحق پیروزی بودیم و حتی موقعیت های بیشتری داشتیم اما استفاده نكردیم.

درخشان در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس كه با این شرایط به ماندن تیم در لیگ برتر چقدر امیدوار است، گفت: تمام سعی و تلاش خود را می كنیم تا تیم در لیگ برتر بماند. بازیكنان هم تلاش خود را می كنند. البته من هنوز در حال ساختن خرابی های قبلی و دست و پنجه نرم كردن با آنها هستم و متاسفانه در چند جبهه در حال مبارزه هستیم.

سرمربی تیم شهرداری تبریز افزود: به نظر من دل شیر می خواست كه كسی چنین ریسكی كند و هدایت شهرداری را بپذیرد. امیدوارم خدا با عنایت به تلاشی كه مجموعه می كند، كمك كند تا تیم نتیجه لازم را بگیرد.

وی در این باره كه باشگاه به لحاظ مالی سخت گیری می كند، گفت: بعضی سخت گیری ها در نوع خود باید باشد اما من فعلا مشكلی ندارم و اگر هم باشد كوچك است و با همیاری كادرفنی و مدیریت قابل حل است.../فارس