فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

۳۵ سالن در تهران میزبان جشنواره فجر امسال



 

سالن

 

امسال ۳۵ سالن نمایش با۱۵۲۳۲ صندلی در سطح شهر تهران در اختیار جشنواره فیلم فجر قرار گرفته است كه نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

 

 

«محمدرضا فرجی» مدیر امور سینماهای جشنواره فهرست كامل سالن های سینمای میزبان بیست ونهمین دوره جشنواره فیلم فجر را اعلام كرد.

وی گفت: امسال ۳۵ سالن نمایش با ۱۵۲۳۲ صندلی در سطح شهر تهران در اختیار جشنواره فیلم فجر قرار گرفته است كه نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

سینماهای جنوب شهر تهران نیز میزبان هستند

وی در ادامه گفت: ما از منطقه جنوب تهران درخواست های زیادی برای اختصاص دادن یك سالن سینما به جشنواره فیلم فجر داشتیم و امسال توانستیم سینما بهاران را كه در جنوبی ترین منطقه تهران است، به نمایش فیلم های جشنواره اختصاص دهیم. با این كار مجبور به حذف یكی از سالن های نمایش در شرق تهران شدیم و تصمیم گرفتیم سینما ناهید را علیرغم آمادگی كامل حذف كنیم ضمن آن كه در منطقه شرق تهران، سینما شكوفه (سالن اصلی) فیلم های جشنواره فیلم فجر را به نمایش خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: همچنین در مركز شهر سینما بهمن ۱ و ۲ نیز به لیست سالن های نمایش جشنواره فیلم فجر اضافه شد.

سینما استقلال تا آغاز جشنواره موقتا تعطیل است

مدیر امور سینماهای جشنواره به تعطیلی موقتی سینما استقلال تا آغاز جشنواره اشاره كرد و گفت: سینما استقلال برای تعمیرات اساسی تعطیل است، صندلی ها و سیستم صوتی و تصویری سالن نیاز به تعمیرات داشت كه با همكاری موسسه سینما شهر سیستم صوتی و تصویری تعمیر و صندلی های سالن تعویض خواهد شد و با چینشی جدید ۱۶ بهمن ماه همزمان با برگزاری جشنواره فیلم فجر بازگشایی می شود.

تماشاگران بیمه می شوند

فرجی درباره بیمه تماشاگران و سالن سینما در ایام جشنواره توضیح داد: در تلاش هستیم امسال بیمه مخاطب و بیمه سالن های نمایش را به اجرا درآوریم با دو شركت بیمه در این زمینه وارد مذاكره شده ایم اما هنوز تكلیف این قضیه قطعی نشده است.

قیمت بلیط ها افزایش نداشته است

وی به قیمت بلیت ها و استقبال مخاطب از خرید اینترنتی اشاره کرد و گفت: امسال قیمت بلیت های جشنواره فیلم فجر در هیچ یك از بخش ها تغییری نداشته و استقبال خوبی از سوی تماشاچیان برای خرید اینترنتی بلیط ها صورت گرفته است.

مدیر امور سینماهای جشنواره در پایان به افزایش سهمیه بلیط انجمن بازیگران اشاره كرد و توضیح داد: با توجه به درخواست انجمن بازیگران مبنی بر افزایش سهمیه بلیت، تعدادی بلیت مربوط به كل سالن های نمایش به این انجمن اختصاص می یابد تا بازیگران سینما بتوانند علاوه بر حضور در سالن های اختصاص یافته به خانه سینما، از دیگر سالن های نمایش نیز استفاده كنند.

به گزارش واحد خبر آفتاب از ستاد خبری بیست ونهمین جشنواره فیلم فجر ، ۳۵ سالن نمایش امسال میزبان فیلمهای جشنواره فجر هستند که در زیر می بینید.

پردیس جوان (سالن اصلی)، موزه سینما (سالن ۱ و ۲)، فرهنگ (سالن ۱ و ۲)، فلسطین (سالن۱و۲)، پردیس ملت (چهار سالن )، پردیس راگا (سالن اصلی)، اریکه ایرانیان (سالن اصلی)، استقلال، آزادی (پنج سالن)، پردیس زندگی(سه سالن)، ماندانا (سالن اصلی)، شکوفه (سالن اصلی)، بهمن (سالن ۱ و ۲)، پردیس تماشا (سالن اصلی)، صحرا، بهاران (یك سالن)، برج میلاد (سالن اصلی و ۵ سالن) و ایوان شمس(سالن اصلی). از میان این سالن ها سینما سپیده (اصلی) در اختیار ارگان ها و نهادها، سینما صحرا و ایوان شمس در اختیار خانه سینما، سینما آفریقا در اختیار تهیه کنندگان و سینمای مركز همایش های برج میلاد در اختیار هنرمندان و رسانه ها خواهد بود و چهار سالن دیگر این مركز در اختیار داوران قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از تاریخ ۱۶ تا ۲۶ بهمن ماه به دبیری «مهدی مسعودشاهی» در تهران برگزار می شود.... / گزارش : پرتال آفتاب 



ویدیو مرتبط :
جشنواره فجر-نماز خانه سینمای عصر جدید تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برج آزادی، میزبان جشنواره بین المللی تئاتر فجر!



 

برج آزادی، میزبان جشنواره بین المللی تئاتر فجر!

 

سالن اصلی مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی با حضور چهار گروه نمایشی داخلی و خارجی از شنبه ۲۳ بهمن ماه رنگ و بوی جشنواره به خود می گیرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی برج آزادی، همزمان با آغاز به کار بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر سالن اصلی برج آزادی به عنوان یکی از سالن های نمایشی منتخب جشنواره در سه بخش میهمان، بین الملل و تجربه های نو میزبان علاقه مندان به هنر نمایش خواهد بود.

در بخش مهمان، نمایش «خانمچه و مهتابی» به کارگردانی هادی مرزبان در روز اول و دوم جشنواره، در بخش بین الملل، نمایش «زود قضاوت نکن» از یونان در تاریخ های ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه و همچنین نمایش «لافکادیو» از روسیه در تاریخ های ۲۸ و ۲۹ بهمن به روی صحنه می رود.

در بخش تجربه های نو نیز نمایش«فرشتگان برفراز شهر» به کارگردانی نوید جهانزاده و غزاله رشیدی در تاریخ ۳۰ بهمن در دو سانس ۱۷ و ۱۹:۳۰ اجرا خواهد شد.

بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از ۲۳ تا یکم اسفند ماه برگزار می شود..... / خبر آنلاین