فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

۱۷ قطعه صوتی ربنا در شبکه های سیما



 

۱۷ قطعه صوتی ربنا در شبکه های سیما توزیع شد

 

 

صدا و سیما اعلام كرد كه با هدف تنوع بخشی و احترام به ذائقه های مختلف، ۱۷ قطعه صوتی ربنا در شبکه های سیما توزیع شده است.

 

صدا و سیما ۱۷ قطعه صوتی ربنا در شبکه های سیما توزیع كرد.

 

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای معارف سیما، مناجات خوانی در هنگام افطار از سنت هایی است که سالیان سال مردم ایران با آن انس گرفته اند و سفره افطار خود را با راز و نیاز با پروردگار باز می کنند.

 

این شورا با هدف تنوع بخشی و احترام به ذائقه های مختلف، اقدام به تولید و جمع آوری ۱۷ قطعه صوتی ربنا کرده است. محمد حشمتی، محمد اللیثی، سلیم موذن زاده، چنگیز حبیبیان ازجمله افرادی هستند که ربنایی مناجات گونه و متناسب با لحظات ملکوتی افطار را قرائت کرده اند.

 

شش قطعه از این ۱۷ قطعه ربنا هم توسط گروه های کر اجرا شده و سایر قطعات نیز به صورت کوتاه قرائت شده است.

 

این درحالی است كه امسال و در ماه مبارك رمضان صدای ربنای استاد محمدرضا شجریان كه هرساله میهمان سفره های افطار مردم بود؛ از صدا و سیما پخش نشد.... / خبرگزارى ایلنا



ویدیو مرتبط :
قطعه ای زیبا از بهنام صفوی پخش شده از شبکه پنج سیما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهناز افشار هم به شبکه 4 سیما می‌آید



مهناز افشار هم به شبکه 4 سیما می‌آید

مهناز افشار، رضا کیانیان، شهاب حسینی، مازیار میری، محمد حسین لطیفی و کمال تبریزی از جمله هنرمندانی هستند که در ایام ماه مبارک رمضان با برنامه «گفت‌وگوی تنهایی» در قاب تلویزیون ظاهر خواهند شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

برنامه «گفت‌وگوی تنهایی» که با محویت گفت‌وگوی صمیمانه با هنرمندان عرصه موسیقی،‌ سینما،‌ تئاتر و تلویزیون در خصوص نوع نگاهشان به زندگی و حال و هوای درونی‌شان به روی آنتن شبکه 4 سیما می‌رود در برنامه امشب(سوم مرداد) به گفت‌وگو با سیامک انصاری خواهد پرداخت.

برنامه «گفت‌وگوی تنهایی» در 30 قسمت برای پخش از شبکه چهار سیما در ایام ماه مبارک رمضان تهیه شده است و تاکنون دو قسمت از این برنامه با حضور امیرجعفری و مازیار فلاحی پخش شده است.

رضا کیانیان، مهناز افشار، شهاب حسینی، اشکان خطیبی، پرویز پورحسینی، محمد حسین لطیفی، مازیار میری، سدجواد رضویان، ستار اسکندری، کمال تبریزی‌، ‌ پیمان قاسم‌خانی‌، ریما رامین‌فر، هنگامه قاضیانی،‌ آریا عظیمی‌نژاد‌، امین زندگانی،‌ پژمان بازغی،‌ رضا یزدانی، آریا عظیمی‌نژاد، آتنه فقیه‌نصیری، همایون اسعدیان؛حمید نعمت‌الله و...از دیگر هنرمندانی هستند که در شب‌های آینده در «گفت‌وگوی تنهایی» از نگاهشان به زندگی‌ و ویژگی‌های اخلاقی و کارهایی که تاکنون انجام داده اند، صحبت خواهند کرد.

برنامه «گفتگوی تنهایی» در استودیو ضبط می‌شود و علی میرمیرانی به عنوان مجری برنامه در استودیو حضور ندارد و فقط صدای او شنیده می‌شود که با مهمانان گفت‌وگو می‌کند.«گفت‌وگوی تنهایی» به تهیه‌کنندگی مهدی مینایی هر شب ساعت 22:05 به جز روزهای یکشنبه از شبکه 4 پخش می شود./شبکه ایران