فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«یک سطر واقعیت» جایگزین «من مادر هستم» می‌شود + پوستر جدید فیلم



«یک سطر واقعیت» جایگزین «من مادر هستم» می‌شود + پوستر جدید فیلم

فیلم «یک سطر واقعیت» ساخته علی وزیریان بعد از پایان جشنواره فیلم فجر اکران خواهد شد.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم جایگزین فیلم «من مادر هستم» ساخته فریدون جیرانی خواهد شد و در گروه سینمایی «آفریقا» برای اکران عمومی پس از جشنواره فیلم فجر به ثبت رسیده است.

در آخرین ساخته علی وزیریان، حسین یاری، مهراوه شریفی نیا، همایون ارشادی، رضا ناجی، شهرام شکیبا، شیوا خنیاگر و مینا جعفرزاده بازی می کنند و داستان فیلم حول و حوش دشواری های زندگی یک زوج فرهنگی شکل گرفته است.

حبیب کاوش نیا سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با سایت هنرنیوز همچنین خبر از اکران فیلم سینمایی «دوباره با هم» ساخته روزبه حیدری داده است که از روز چهارشنبه همین هفته در گروه سینمایی استقلال اکران عمومی خواهد شد. این فیلم که با بازی حمید فرخ نژاد، سحر قریشی، امیرحسین آرمان و... به روی پرده می رود داستان زن  و شوهر جوانی است که به خاطر مشکلات مالی با دردسرهایی روبرو می شوند./خبرآنلاین

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
‫آموزش فتوشاپ - طراحی پوستر فیلم(من مادر هستم و به خاطر پونه)‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اکران «من مادر هستم» جیرانی برای آذر ماه قطعی است / فیلم تحریمی حوزه هنری



اکران «من مادر هستم» جیرانی برای آذر ماه قطعی است / فیلم تحریمی حوزه هنری

علی سرتیپی گفت: ما برای اکران «من مادر هستم» به کارگردانی فریدون جیرانی با گروه «آفریقا» به توافق رسیده‌ایم و امیدواریم فیلم در نیمه دوم آذرماه اکران شود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مدیرعامل موسسه «فیلمیران» که پخش «من مادر هستم» فریدون جیرانی را برعهده دارد در گفت‌وگویی با ایسنا، درباره اینکه گفته می‌شود پروانه نمایش «من مادر هستم» و «پل چوبی» لغو شده است، تاکید کرد: به شدت چنین چیزی را تکذیب می‌کنم و می‌گویم که ما اکنون برای اکران هر دو فیلم در حال مذاکره هستیم.

وی ادامه داد: اکنون برای اکران «من مادر هستم» با گروه سینمایی «آفریقا» به توافق رسیده‌ایم و امیدواریم که این فیلم را در نیمه دوم آذرماه اکران کنیم. همچنین برای اکران هر چه بهتر «پل‌ چوبی» در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم در ماههای آینده این فیلم را هم روی پرده ببریم.

سرتیپی در پایان بار دیگر تاکید کرد: همانطور که در ابتدا تاکید کردم مساله لغو پروانه نمایش این دو فیلم به هیچ وجه صحت ندارد و ما در حال برنامه‌ریزی برای اکران «پل‌چوبی» و «من مادر هستم» هستیم.

فریدون جیرانی کارگردان «من مادر هستم» هم در گفت‌وگویی کوتاه با ایسنا تصریح کرد: پروانه نمایش فیلم پارسال صادر شده و مشکلی برای نمایش ندارد و بزودی اکران عمومی می‌شود.

در خلاصه داستان «من مادر هستم» آمده است: این فیلم داستان یک خانواده از طبقه متوسط جامعه است که در یک شرایط بحرانی به بررسی و ارزیابی زندگی خود می‌پردازند. ...

بازیگران این فیلم عبارتند از: باران کوثری، حبیب رضایی، فرهاد اصلانی، امیرحسین آرمان، هدایت الله سجادی، آرمان صورتگر، کریم عباسی و پانته‌آ بهرام با حضور هنگامه قاضیانی در نقش ناهید مشرقی.

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «من مادر هستم» از جمله فیلم‌های تحریمی حوزه هنری است.

مهدی عظیمی مدیرکل اداره نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی هم در گفت‌وگو با ایسنا، شایعات مربوط به لغو پروانه نمایش سه فیلم «پل‌چوبی»، «من مادر هستم» و «برف روی کاج‌ها» را تکذیب کرد./ایسنا