فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

یك كودك دیگر به خانواده جولی-پیت اضافه شد+عكس



اخبار,اخبار فرهنگی ,آنجلینا جولی

 

اخبار فرهنگی - یك كودك دیگر به خانواده جولی-پیت اضافه شد+عكس

منابع خبری سوریه از برعهده گرفتن تکفل کودکی سوری به وسیله بازیگر آمریکایی خبر دادند.

«آنجلینا جولی» بازیگر آمریکایی پس از حدود یک ماه مذاکرات محرمانه و انجام مراحل قانونی توانست کفالت کودکی سوری را برعهده بگیرد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,آنجلینا جولی

 
براساس این گزارش، «جولی» که سفیر صلح سازمان ملل متحد در امور پناهندگان نیز هست، در آخرین بازدید خود از اردوگاه پناه‌جویان سوریه در اواخر سال گذشته میلادی درخواست خود برای تکفل کودکی که پدرش را در جنگ از دست داده بود، به مقام‌های مسئول ارائه کرد.

یکی از مقام‌های مسئول در امور پناه‌جویان در این باره گفت: پس از انجام مراحل قانونی و ثبت تکفل «آنجلینا جولی» برای نخستین‌بار بود که «موسی» را چنین خوشحال می‌دیدم، حتی «جولی» نیز نتوانست اشک خوشحالی خود از این اتفاق را مخفی کند. آن دو همدیگر را در آغوش گرفتند و صحنه‌های احساسی و خاصی در اردوگاه به وجود آمد. همه باوجود ناراحتی‌هایی که داشتند، می‌خندیدند.

این هفتمین کودکی است که تحت تکفل «آنجلینا جولی» قرار می‌گیرد. پیشتر جولی تکفل کودکانی همچون مادوکس، باکس، زهره از اتیوپی و نیز شیلوه، ویوان و نوکس را برعهده گرفته بود.
اخبار فرهنگی - آخرین نیوز
 


ویدیو مرتبط :
یك برنامه ی جالب با اجرای یك كودك

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همسایه بدی به نام خانواده «پیت» + عكس



همسایه بدی به نام خانواده «پیت» + عكس

«براد پیت» و «آنجلینا جولی»‌ زوج معروف هالیوودی به عنوان همسایه ای ناپسند و غیر مسئول معرفی شدند.

معرفی همسایه های غیر مسئول , همسایه آنجلبنا جولی
گروه بین الملل – سینما خبر ؛ «براد پیت» و «آنجلینا جولی»‌ زوج معروف هالیوودی به عنوان همسایه ای ناپسند و غیر مسئول معرفی شدند.

داستان از آنجا شروع شد كه پیت 49 ساله به همراه سه پسرش به ماشین سواری و آموزش موتورسواری در سواحل زیبای سانتا باربارا مشغول بودند ؛ كاری كه از عید پاك ، پیت برای آموزش فرزندانش انجام داد.

این در حالی است كه بسیاری از همسایگان این زوج معروف از این حركت آنها ناراضی بوده و از آنها شكایت داشته اند.

یكی از همسایه ها گفته مطمئنا رانندگی در سواحل زیبای سانتاباربارا غیر قانونی نیست ، ولی این زوج به عنوان یكی از فعالان حقوق بشر و شاید هم محیط زیست ، باید بدانند كه ماشین سواری و یاد دادن موتور سواری در سواحل تا چه حد به محیط زیست این منطقه آسیب می زند.

در حال حاضر بسیاری از همسایگان خانواده پیت به خاطر آلودگی شنهای سواحل سانتاباربارا شكایت دارند. همچنین به گفته آنها حضور برخی عكاسان نیز تا حد زیادی آرامش منطقه را نیز بر هم خواهد زد..... /  cinemakhabar.ir

معرفی همسایه های غیر مسئول , همسایه آنجلبنا جولی