فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«گلشیفته فراهانی» در نقش بدل معشوقه وزیر جنگ کانادا



تحلیلگر شبکه اندیشه: «گلشیفته فراهانی مگر کیست؟ یک هنرپیشه درجه دوم که می خواهد از خودش یک 'مدونا' بسازد. یک بدل برای خانم نازنین افشین جم، که آمده تا نسل آینده ایران را فریب بدهد.»

گلشیفته فراهانی

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، "مانوک خدابخشیان" تحلیلگر سیاسی-اجتماعی تلویزیون ماهواره ای "اندیشه" (Andishehtv) یکشنبه هشتم مرداد (July.29) با اشاره به ماجرای پیام اینترنتی "هومن مجد" ژورنالیست ایرانی تبار، به "نازنین افشین جم" معشوقه ایرانی الأصل وزیر جنگ کانادا، که با حواشی فراوان و تکذیبیه آقای مجد همراه شد، اظهار داشت:

گلشیفته فراهانی

«ایشان [مجد] که قد بلندی دارد، خیلی علاقمند است خودش را شیک و هالیوودی نشان بدهد. یک دستبند سبز هم دارد که نشان بدهد طرفدار سبزهاست. او دائم از این استودیو به آن استودیو می رفت که خود را به عنوان مترجم خاتمی یا احمدی نژاد معرفی کند. ما که نفهمیدیم برای چه کسی کار می کرد، ولی مسلما با دستگاه های امنیتی ارتباط دارد. به هر حال این آقا، خانم نازنین افشین جم را با رکیک ترین واژه ها خطاب قرار داده و به ایشان گفته که "هم... با وزیر جنگ کانادا شما را سیتی زِن [شهروند] کانادا نمی کند، پس برگردید به آغوش بابا!" ؛ البته ایشان بعدا اظهار داشته که اشخاص دیگری با جعل کردن هویت اینترنتی من، این پیغام را گذاشته اند.»

گلشیفته فراهانی

وی ضمن تمجید از معشوقه ایرانی الأصل وزیر جنگ کانادا، افزود:

«نازنین یکی از فعال ترین چهره های سیاسی خارج از کشور علیه رژیم بوده است. نگاه نکنید به خانم "گوگوش" و "گلشیفته" که ناگهان اینجا سبز شده اند. نازنین همیشه پیشقدم و خواستار براندازی رژیم بوده و شخصیتی است که در بسیاری از برنامه های تلویزیونی امریکا حضور پیدا می کند و بسیار قوی ظاهر می شود. خشم آقای هومن مجد به این دلیل است که خانم افشین جم می گوید سفارت جمهوری اسلامی در اتاوای کانادا باید تعطیل شود. آقای مجد اگر غیرت مردانگی و ایرانی دارد، چرا برای خانم گلشیفته فراهانی که هنوز از دهات به خارج نرسیده چنان کرد که همه می دانیم، احساس خطر نکرد؟ گلشیفته فراهانی مگر کیست؟ یک هنرپیشه درجه دوم که می خواهد از خودش یک "مدونا" بسازد. یک بدل برای خانم نازنین افشین جم، که آمده تا نسل آینده ایران را فریب بدهد.»

او ادامه داد: «رژیم در برابر شخصیت های مخالف همیشه یک بدل می سازد. این دخترک نازنین [افشین جم] در واقع به تنهایی داشت جمهوری اسلامی را آزار می داد. مثل نسل عقده ای من نبود که مسائل شخصی و داستان های کهنه را روی تخته سیاه بازنویسی کند.»

گلشیفته فراهانی

خدابخشیان در انتها گفت: «من یک روزی می گفتم "گنجی" بازی نکنید؛ بعد معلوم شد او چه مهره ای است و "کدیور" ، "سروش" و "مهاجرانی" چه کسانی هستند. بدانید هنوز هم دارند از اینها می فرستند. من هنوز هم برای "مجتبی واحدی" و "اردشیر امیرارجمند" هیچ ارزشی قائل نیستم. اینها عددی نیستند و وزنی ندارند که در اپوزیسیون باشند. آقایان 28 سال با رژیم همکاری کرده اند و بعد به اپوزیسیون پیوسته اند. متأسفانه همین ماها هستیم که می گذاریم این ابله ها بیایند و در نقش اپوزیسیون خود را جا بزنند و هر کاری که می خواهند بکنند.»/جام نیوز


ویدیو مرتبط :
عکس العمل بهزاد فراهانی پدر گلشیفته فراهانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر دفاع کانادا هم از قافله عقب نماند: ارتش ما آماده جنگ با ایران است!



کانادا , برنامه هسته ای , تحریم , جنگ , گفتگوهای نتانیاهو

 

" پیتر مککی" وزیر دفاع کانادا روز گذشته در مصاحبه با شبکه خبری " سان " کانادا ضمن بیان این مطلب افزود : " ما به دنبال یافتن هر گونه ابزار دیپلماتیک هستیم اما واقعیت این است که ما باید خود را برای مواجهه با هر گونه حادثه ای آماده کنیم و این چیزی است که وزارت دفاع آن را به طور جدی دنبال می کند. ما همواره طرح و برنامه داریم و همواره آماده ایم ."

اظهارات مککی در زمینه آمادگی کشورش برای شرکت در هر گونه اقدام نظامی احتمالی علیه ایران در حالی است که مقامات واشنگتن و فرماندهان نظامی آمریکا در هفته ها و ماه های گذشته بارها نسبت به تبعات هر گونه اقدام نظامی احتمالی علیه ایران هشدار داده اند. حتی باراک اوباما نیز در واکنش به تندروهای جمهوریخواه ، اظهارات آنها در خصوص لزوم جنگ با ایران را "غیرمسوولانه" خواند.

وزیر دفاع کانادا در ادامه مدعی شد : " نحوه برخورد حکومت ایران با مردم خود ، برنامه های هسته ای این کشور و نیز سیاست این کشور در قبال اسراییل  کانادا و دیگر کشورهای جهان را نگران ساخته است ."

وی افزود : " ما هم مثل دیگر کشورها این خطرها را جدی می گیریم و با دیگر شرکای بین المللی مان در این زمینه همکاری می کنیم ."

وزیر دفاع کانادا در ادامه با اشاره به اینکه اوتاوا به رهبری سازمان ملل در اعمال هر گونه تحریم علیه ایران معتقد است افزود که کشورش در صف مقدم کشورهایی قرار دارد که از تشدید فشارهای تحریمی علیه ایران به منظور متوقف ساختن برنامه های هسته ای این کشور حمایت و پشتیبانی می کند.

گفتنی است هفته گذشته بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل پیش از انجام سفر خود به آمریکا به کانادا رفت و با مقامات اوتاوا دیدار و گفتگو کرد . طبق اعلام رسانه های کانادایی موضوع هسته ای ایران در صدر گفتگوهای نتانیاهو با مقامات اوتاوا بوده است .

کانادا و ایران از زمان مرگ زهرا کاظمی شهروند کانادایی – ایرانی در زندان اوین در تهران روابط سردی داشته اند و دولت اوتاوا در سال های گذشته همواره رویکردی منفی و خصمانه نسبت به جمهوری اسلامی ایران داشته است .../عصرایران