فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

گزارش تصویری/ چاق و لاغر دوباره خاطره‌ساز می شوند



گزارش تصویری/ چاق و لاغر دوباره خاطره‌ساز می شوند

"چاق و لاغر" از شخصیت‌های خاطره انگیز رسانه ملی در دهه 60 بودند كه با تولید سری جدید آن در سال 91 بار دیگر در اذهان كودكان دیروز و امروز ماندگار خواهند شد.‌

 

علی اصغر آزادان، تهیه كننده مجموعه "چاق و لاغر" در گفتگو با خبرنگار بخش رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: بعد از تولید و پخش سری اول مجموعه "چاق و لاغر" در دهه 60 و مورد استقبال قرار گرفتن آن از سوی مخاطب به فكر تولید فیلم سینمایی آن بودیم و بارها تا آستانه تولید آن پیش رفتیم اما طرح آن عملیاتی نشد.

 

وی افزود: در سال 85 طرح 26 قسمتی سری جدید "چاق و لاغر" را ارائه داده و موفق به دریافت مجوز تولید آن شدیم اما باز به دلیل تغییرات مدیریتی طرح تولید عملی نشد.

 

  چاق و لاغر,مجموعه چاق و لاغر,فیلم چاق و لاغر,عکس چاق و لاغر

 

این تهیه كننده ادامه داد: طرح تولید "چاق و لاغر" هم اكنون در گروه نوجوان شبكه دو تصویب شده و در این گروه تولید خواهد شد.

 

  چاق و لاغر,مجموعه چاق و لاغر,فیلم چاق و لاغر,عکس چاق و لاغر

 

آزادان با بیان اینكه سری جدید مجموعه "چاق و لاغر" با تغییراتی در متن در راستای جذابیت بیشتر برای نوجوانان به زودی با تكمیل فیلمنامه مقابل دوربین قرار خواهد گرفت،افزود: هم اكنون متن دو قصه از مجموعه چاق و لاغر از سوی گروه نوجوان شبكه دو مورد تائید قرار گرفته و از آنجا كه این مجموعه از لوكشین های خارجی بسیاری برخوردار است علاقه مندم فرصت را از دست ندهیم و كار ضبط این مجموعه را با وجود همین دو قصه در آب و هوای بهاری آغاز كنیم.

 

وی تصریح كرد: مخاطبان این مجموعه در دو طیف طبقه بندی خواهند شد دسته اول تماشاگرانی هستند كه جزء بینندگان جدید بوده و دسته دیگر مخاطبانی كه سری جدید این مجموعه نوعی فضای نوستالوژی برای آنها ایجاد می كند، به هر حال كاراكترها، شخصیتهای خلق شده، اتاق مشورت، قرقی و .. همه بروز خواهند شد و ماجراهای چاق و لاغر متناسب با مسائل روز روایت می شوند.

 

تهیه كننده مجموعه چاق و لاغر بیان كرد: در ساخت این سریال از متن به كاراكتر و از كاراكتر به قصه می‌رسیم و با تلفیقی از این دو مقوله ماجراهایی جذاب و دیدنی تر از سری گذشته چاق و لاغر را ارائه خواهیم داد حتی شاید با ازدواج یكی از دو كاراكتر چاق و لاغر مسیر داستان را به گونه ای متفاوت تغییر دهیم.

 

  چاق و لاغر,مجموعه چاق و لاغر,فیلم چاق و لاغر,عکس چاق و لاغر

 

آزادان با بیان اینكه این مجموعه سعی دارد با برخورداری از مضمون طنازانه شخصیتهای چاق و لاغر را دوباره احیا كند، افزود: با شخصتیهای اصلی این مجموعه احساس نزدیكی دارم زیرا نگارش قسمتی از سری قبل آن را برعهده داشتیم؛ بنابراین تمام تلاش خود را به كار خواهیم بست تا قصه مجموعه چاق و لاغر با شرایط كیفی بهتری تولید شود و كارگردانی موفق امیرحسین قهرایی در سری اول زمینه همكاری با وی را در سری جدید نیز رقم زده و امیدوارم مجموعه چاق و لاغر بتواند دوباره در بین مخاطبان ماندگار شود.

 

این تهیه كننده گفت: دو كارآگاه چاق و لاغر دو كاراكتر اصلی این مجموعه هستند و در كنار سایر شخصیتهای جدید كه همگی جذاب و ماندگار خواهند بود درگیر ماجراهای متفاوتی می شوند.

تهیه كننده مجموعه چاق و لاغر خاطرنشان كرد: كاراكترهای چاق و لاغر هنزو مشخص نشده اند و امیدواریم به زودی با تكمیل فیلمنامه و عوامل  تولید آن را در خرداد سال جاری آغاز كنیم همچنین به احتمال زیاد پخش این مجموعه نیز در پائیز 91 خواهد بود/باشگاه خبرنگاران


  چاق و لاغر,مجموعه چاق و لاغر,فیلم چاق و لاغر,عکس چاق و لاغر


ویدیو مرتبط :
چاق و لاغر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برنامه ای خاطره انگیز که ۲۰ سال پیش پخش می شد / گزارش تصویری



برنامه ای خاطره انگیز که ۲۰ سال پیش پخش می شد / گزارش تصویری

برنامه «مبصر پنج ساله» که 20 سال پیش پخش می شد، هنوز در یاد و خاطره بسیاری از کودکان و نوجوانان آن دوره که امروز سن و سالی از آنان گذشته، زنده مانده است.

در حالی که مجموعه جدید این برنامه با بازی حسین محب اهری و محمد کدخدایی از شبکه آموزش در حال پخش است، نگاهی می اندازیم به عکس های 20 سال پیش که هنوز گرد سفیدی بر موهای معلم کلاس ننشسته بود/خبرآنلاین


اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب